Plussa vai ei?

No tulihan ne. Eikä näytä viivanpaikkaa kummempaa (ehkä paljaalla silmällä vähän väriä?) Tais olla mullakin viallinen se rfsun herkkä puikko :sorry:View attachment 72393

No mä vähän veikkaan et mulla ois siitä viikon takaisesta jo pitäny tummentua jos oisin raskaana(mielipiteitä?) mulla taitaa se paketti olla tallella mut ei kyllä sitä testin käärettä. Voin laittaa tietoja siitä jos tarvii? Testaan kyllä vielä huomenna ni jos ei ton ihmeempää näy ni tuskin on mitään.
 
No mä vähän veikkaan et mulla ois siitä viikon takaisesta jo pitäny tummentua jos oisin raskaana(mielipiteitä?) mulla taitaa se paketti olla tallella mut ei kyllä sitä testin käärettä. Voin laittaa tietoja siitä jos tarvii? Testaan kyllä vielä huomenna ni jos ei ton ihmeempää näy ni tuskin on mitään.

Voi kakka :sad001 Kyllä luulis joo että ois jo tummentunu :sorry:
Siitä ite paketista saa ne tiedot sieltä pohjasta, laita ihmeessä jos sattuu mätsään!
 
Nyt täytyis itsekin laittaa rfsu palautetta! Tosin liuska testeistä. Oon saanut niihin nyt useammankin haamun, ihan silmiin nähtävän! Mieskin nähnyt. Mutta muut testit negaa.
Meni kyllä totaalisesti luotto ko testeihin :meh:
Ennen ovat olleet aina selkeitä negoja! Eli mulla ei aiemmin tätä ongelmaa oo ollut mutta nyt oon aivan varma, että tuossa paketissa on joku vika!
 
Mistä siis tiedätte että testissä on vikaa eikä kyseessä kiinnittymisyritys? Tosin viivanpaikka ilman punaista väriä ei ole edes positiivinen.
 
Mulla kyllä ollut väriäkin. Ja en usko ko testeihin, koska mitkään muut testit eivät ole näyttäneet edes haamua. Ja joo, olen jo ehtinyt testata tässä yhdellä jos toisella. Luulisi että sitten ne herkemmätkin reagoisivat..
Itse siis epäilen että olen saanut aivan susipakkauksen liuskatestejä.
Moni täällä taisi puhua kumminkin tuosta rfsu puikosta? Ymmärsinko oikein?
 
Mistä siis tiedätte että testissä on vikaa eikä kyseessä kiinnittymisyritys? Tosin viivanpaikka ilman punaista väriä ei ole edes positiivinen.

No siis kun nyt on ollut tosi monella tollasia testejä että ihan on väriä mutta menkat alkaakin. Tuskin kaikilla voi kemiallinen/kiinnittymisyritys olla. Ja sitten myös muun merkin testit olleet negoja. Ite siis tein samasta pissasta 2 rfsu puikkoo, toiseen ei tullu mitään, sit tein yhen 10 herkkysen toisen merkin testin, sit tein rfsu liuskan ja pc liuskan ja mihkään muuhun ei tullu mitään. Niin ja yhen kiinan ihmeen tein kans :hilarious:
 
Mulla kyllä ollut väriäkin. Ja en usko ko testeihin, koska mitkään muut testit eivät ole näyttäneet edes haamua. Ja joo, olen jo ehtinyt testata tässä yhdellä jos toisella. Luulisi että sitten ne herkemmätkin reagoisivat..
Itse siis epäilen että olen saanut aivan susipakkauksen liuskatestejä.
Moni täällä taisi puhua kumminkin tuosta rfsu puikosta? Ymmärsinko oikein?

Joo nyt oli kyse puikosta. Mutta ei mulla oo noihin liuskoihinkaan enää luottoo, nekin näyttää mitä sattuu ja näyttää monelle muullekin :mad:
 
Joo nyt oli kyse puikosta. Mutta ei mulla oo noihin liuskoihinkaan enää luottoo, nekin näyttää mitä sattuu ja näyttää monelle muullekin :mad:

Mulla ei oo koskaan ennen ite ollut ongelmia noiden kanssa, vaikka himotestaaja oonkin. Ja tiedän että moni on kironnut noita testejä. Mutta nyt kyllä epälen vahvasti että on joku viallinen erä tms.
Kuulostaisi tosi erikoiselta, että kun nuo eivät edes ole kovin herkkiä, että ne vain ainoastaan näyttäisivät.. :smiley-angelic006

Puikkoon mulla ei koskaan oo tullut mitään viivasia ja nega on ollut aina nega. Ehkä sieltä selviää jos tarpeeksi moni viitsii reklamoida, että jos on ollutkin jotain vikaa :eek:
 
tos toine viä kuivuneena (negana) mut joo ei nii ei :sad001:sorry:
 

Liitteet

  • 2018-09-12 19.01.41.jpg
    2018-09-12 19.01.41.jpg
    835.8 KB · Katsottu: 239
Mulla ei oo koskaan ennen ite ollut ongelmia noiden kanssa, vaikka himotestaaja oonkin. Ja tiedän että moni on kironnut noita testejä. Mutta nyt kyllä epälen vahvasti että on joku viallinen erä tms.
Kuulostaisi tosi erikoiselta, että kun nuo eivät edes ole kovin herkkiä, että ne vain ainoastaan näyttäisivät.. :smiley-angelic006

Puikkoon mulla ei koskaan oo tullut mitään viivasia ja nega on ollut aina nega. Ehkä sieltä selviää jos tarpeeksi moni viitsii reklamoida, että jos on ollutkin jotain vikaa :eek:

Joo mää kans oon 4 vuotta testaillu aikas paljon ja viimeaikoina vasta tullu tollasia. Nyt just on ollu tosi paljon myös noissa tikuissa noita ns vääriä plussia tai tosi vahvoja viivanpaikkoja. Niin, nyt kun useemmat reklais niin saatettais saada selville että mistä noi johtuu, tuskin sattumaakaan on kun nyt viimesen kuukauden aikana tosi paljon ollu noita ja aiemminkin jonkin verran :sorry:
 
Jos saan kuvat siirrettyä niin voin laittaa millaisia hirveitä viivanpaikkoja sain :p
Onko kenelläkään täällä testanneista laittaa noista puikon viivanpaikoista kuvia? Ihan mielenkiinnosta! :grin
 
En usko ite että noi rfsut näyttäis jotain kemiallista/kiinnittymisyritystä koska mulla tuli viikko sitten ihan omasta mielestä haalea plussa ja ei mulla mitkään menkat oo alkanu (ja tuskin on edes alkamassa...:bored:) eikä yhtään oo vahvistunut viiva. Ellei sit jollakin ihmeen kaupalla se testi oo näyttänyt ovulaatiota tai kiinnittymisen mutta kuinka monta päivää kiinnittymisestä on mahdollista nähdä testissä plussa/kuinka monta päivää kiinnittymisestä pitäs viimeistään alkaa näkymään?

Nyt vedellään täs kp118 eikä loppua näy. :sad001
 
Toivottavasti rouva1983 pääsisit edes sitten pian uuteen kiertoon jos ei kerta plussaa suvaitse tulla!

Keväthosu, Mulla kun testi reagoi kiinnittymiseen, niin ensin o+ meni noin 6 päivää kun tuo kiinnittyminen näkyi. Rtesti reagoi sen yhden päivän, oletan että oli kiinnittymishuippu ja siitä meni arviolta 2-4 päivää (täytyis tarkistaa) kun alkoi näyttää raskautta. :)
 
Onhan kemialliset TODELLA yleisiä ja varmaan vielä yleisempiä sellaisessa joukossa missä on vaikeuksia saada lasta. Mutta ok sitten jos on testattu useammalla testillä. Niistäkään ei voi kyllä ihan suoraan sanoa että mikä testi on käytännössä herkin. Itse ainakin olen huomannut että siihen nimellisherkkyyteen ei voi luottaa ollenkaan. Puhutteko nyt muuten siitä herkästä 10 mUl rfsu-testipuikosta?
 
Onhan kemialliset TODELLA yleisiä ja varmaan vielä yleisempiä sellaisessa joukossa missä on vaikeuksia saada lasta. Mutta ok sitten jos on testattu useammalla testillä. Niistäkään ei voi kyllä ihan suoraan sanoa että mikä testi on käytännössä herkin. Itse ainakin olen huomannut että siihen nimellisherkkyyteen ei voi luottaa ollenkaan. Puhutteko nyt muuten siitä herkästä 10 mUl rfsu-testipuikosta?

Joo on toki, mutta nyt on ollu vaan poikkeuksellisen paljon ja siis ihan kaikenlaisilla yrittäjillä pitkään ja vähän aikaa yrittäneillä. Ja tosiaan jos verestä otettu kertoo että ei oo raskaana ja rfsun puikko tai tikku näyttää haaleeta plussaa, niin kyllä se vaan viallinen testi on. Ite tosiaan oon aika paljon noihin perehtyny kun 4 vuotta toista yritetty ja hoidoissa ollaan. Mutta sitten on toki niitä jotka ei oo niin perillä mitkä on viivanpaikkoja jne :) Ja joo nyt pääasiassa oli puikot mutta ongelmaa ollu myös tikkujen kans.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top