Plussa vai ei?

tuos vielä kakka mikä kakka :sorry:

Liitteet

• 20180913_132348-1.jpg
    20180913_132348-1.jpg
    933.5 KB · Katsottu: 275
Täälläki pelkkää negaa vaa, ei edes viivanpaikkoja enää vaikka kuin tihrustais. Alkais sit ne p$@#*n menkat.

Täälläki pelkkää negaa vaa, ei edes viivanpaikkoja enää vaikka kuin tihrustais. Alkais sit ne p$@#*n menkat.

:sorry: jep niitä kans odotan jossei tää valkovuoto sit oo joku välivuoto ku menkkoi ei kuulu eikä näy :meh: ärsyttää kyl tääki vuoto jo

Tässä nyt keskiviikon (ylempi) ja eilinen ovistesti. :grin Ensimmäiset värit värähtivät testeihin nyt ja tuntuu kivalta tietää että kyllä se ovis sieltä tulee mutta ihan eri aikaan kuin mitä uskoi itse. Toivottavasti saan tänään jo vahvemman :) mutta siis kiertopäivä 17 tänään, tämä on mulle erittäin myöhäinen ovulaatio. Mun sovellus laski sitä maanantaille jopa. o_O

Liitteet

• IMG_20180912_191415.jpg
    IMG_20180912_191415.jpg
    520.8 KB · Katsottu: 264
täs ny viä tämän aamun testi.. jos ei ens viikollakaa kuulu näy menkkoi tiiä sit mitä tekis :meh::sorry: kuvaan ei tuu näköjään se mitä mä näen .mut iha ku ois hailakan hailee viiva...tiiä sit..testaan mana viä uudestaan jos vloppuna ei ala menkat..
20180914_103323-1.jpg

täs ny viä tämän aamun testi.. jos ei ens viikollakaa kuulu näy menkkoi tiiä sit mitä tekis :meh::sorry: kuvaan ei tuu näköjään se mitä mä näen .mut iha ku ois hailakan hailee viiva...tiiä sit..testaan mana viä uudestaan jos vloppuna ei ala menkat..View attachment 72459

Ihan tosi tarkkaan jos tihrustaa niin ehkä jotain näkyy. Onko sulla yleensä kuinka pitkä kierto ja mitkä kpt ny menossa?

aika epäsäännöllinen kierto ollu joka on todella ärsyttää myös :meh: ja kpt ei tietookaan..:sorry: lasten neuvolaki kehotti tekeen uude testin viå ku kyselin ja toki sielki vois käydä tekees taas testi mut laitoin ny tilaukseen viä uusia katsoa sitten tosiaan mikä on tilanne verikokeis käydä sit soittaa siihe vaikka aikaa ens viikolla.

Tässä nyt keskiviikon (ylempi) ja eilinen ovistesti. :grin Ensimmäiset värit värähtivät testeihin nyt ja tuntuu kivalta tietää että kyllä se ovis sieltä tulee mutta ihan eri aikaan kuin mitä uskoi itse. Toivottavasti saan tänään jo vahvemman :) mutta siis kiertopäivä 17 tänään, tämä on mulle erittäin myöhäinen ovulaatio. Mun sovellus laski sitä maanantaille jopa. o_O

Onko rfsu testejä ja ootko noilla samoilla testannu aiemmin? :)

Mulla tulee ovistestiin läpi kierron jatkuvasti joku haamu, eli itse en uskalla niistä oikein mitään päätellä. :meh:

siin viä kuivuneena..tyhmiä nää kuvat ku ne ei nää sitä mitä mä nään :meh: no ens viikkoo ootellen ja uusia testejä :nailbiting:

Liitteet

• 20180914_125952-1.jpg
    20180914_125952-1.jpg
    695.6 KB · Katsottu: 318
Minäkin jotain näen Rouva!
MUTTA, itse juuri rfsu liuskoihin kunnon haamuja saaneena en luottais! Muut testit on ollut mulla negaa.
Olihan nuo rfsu vai katoinko väärin?

katoin testiä vieläki siin näkyy selvä haamu :playful: mut ootan ny sit uusia testejä ja ens loppu viikosta toiv vois hakia digin :nailbiting:

Hei kaikki!
PicsArt_09-15-08.12.03.jpg
Täällä yks yli-innokas testailija sai tänään ensimmäisen silminnähtävän testiviivan yhdeksään kuukauteen. :nailbiting: Näkyykö tää kenenkään muun silmiin? Nyt kuitenkin pelottaa, että onko väärä hälytys, kun niin monet saaneet näillä rfsu:n testeillä virheellisiä positiivisia.. :sad001 Tällä hetkellä dpo11, oisko toivoa että olis ihan oikee plussa?

Kovasti plussaonnea kaikille muille testailijoille! :)

Takaisin