Plussa vai ei?

Ja on näillä tehty myös vesi kokeita ja kerran yksi kokeili tehdä lapsensa (9v) kanssa ja lapsi sai tummemman viivan testiin kun äiti
 
Onhan kemialliset TODELLA yleisiä ja varmaan vielä yleisempiä sellaisessa joukossa missä on vaikeuksia saada lasta. Mutta ok sitten jos on testattu useammalla testillä. Niistäkään ei voi kyllä ihan suoraan sanoa että mikä testi on käytännössä herkin. Itse ainakin olen huomannut että siihen nimellisherkkyyteen ei voi luottaa ollenkaan. Puhutteko nyt muuten siitä herkästä 10 mUl rfsu-testipuikosta?

Joo just se, rfsu testaa varhain 10 miu/ml
 
Mä nyt laitoin vielä pyyntöä terveyskeskukseen kun mulla on ollut alavatsalla menkkakipuja/tuntuu kun olis raskaana että voisko ottaa hcgn mittauksen verestä ja/tai tutkimusta että miks on ollu noita kipuja pitemmän aikaa mut mitään ei tapahdu.
 
Ja on näillä tehty myös vesi kokeita ja kerran yksi kokeili tehdä lapsensa (9v) kanssa ja lapsi sai tummemman viivan testiin kun äiti

Tuollaisista totta kai reklaa heti... minäkin olen noita puikkoja joskus tehnyt, tuolla oli tallella vielä yhdet pahvikuoretkin. Mutta en yhtään muista näkyikö niissä mitään.
 
Paremmassa valossa ei näy oikein mitään. Tekeekö rfsu yleensä viivanpaikkoja?

3f1203e747077a5c5eb89ac814650e54

Kaivelin tuolta vanhoja... Tällaisen sain keväällä juuri sillä pahaisella rfsu:n testillä :-(
 
Tuollaisista totta kai reklaa heti... minäkin olen noita puikkoja joskus tehnyt, tuolla oli tallella vielä yhdet pahvikuoretkin. Mutta en yhtään muista näkyikö niissä mitään.

Harvoin vaan ihmiset reklaa, vaikka kyllä varmaan se yrityskin haluaa tietää jos jotain ongelmia on, voivat sitten koittaa parantaa tai ovat ainakin tietoisia. Mää lähetin omista testeistä kuvat, katotaan mitä sanoovat :)
 
Toi kuva vielä huononi kun piti rajata että sain koon tänne sopivaksi. Tossa nyt yks kuva, puhelimessa ois mutta ei haluu nyt koneelle jostain syystä siirtää niitä o_O
 

Liitteet

  • Screenshot_20180910-154055 (2).png
    Screenshot_20180910-154055 (2).png
    730.6 KB · Katsottu: 339
Toi kuva vielä huononi kun piti rajata että sain koon tänne sopivaksi. Tossa nyt yks kuva, puhelimessa ois mutta ei haluu nyt koneelle jostain syystä siirtää niitä o_O

Aivan järkyttävää että tommonenkin voi olla virheellinen viiva. Koska tosta jo kuvittelis helposti että on ihan kunnon plussa...
 
Sattuuko teillä olemaan noiden eränumeroita tallessa? Minulla oli yhdet pahvikuoret tuolla jääneet siivoamatta pois, mutta en yhtään tiedä onko juuri tästä testistä. Samasta kaupasta olen nuo kaikki kyllä ostanut.
14204ee8061702b2b59b0b905abf48b4
 
Löysin toisetkin kuoret (pitäisi siivota vähän paremmin!) samaa erää. Tuollaisen testituloksen olen kuitenkin saanut vain kerran, joten ehkä ei ollut tämä erä virheellinen.
 
Sattuuko teillä olemaan noiden eränumeroita tallessa? Minulla oli yhdet pahvikuoret tuolla jääneet siivoamatta pois, mutta en yhtään tiedä onko juuri tästä testistä. Samasta kaupasta olen nuo kaikki kyllä ostanut.
14204ee8061702b2b59b0b905abf48b4

Mulla on samaa erää! Just mistä laitoin viestiä sinne.
 
Laittakaa ihmeessä s-postia rfsu:lle noista! Niille riittää siis että on just noi tiedot ja kertoo että on tehnyt ohjeen mukaan.
 
tein viä yhen.. miks toi toine jää noin alas?? onks tää vialline vai mikä tää ny on ?:wideyed:
 

Liitteet

  • 20180913_122241-1.jpg
    20180913_122241-1.jpg
    927.3 KB · Katsottu: 301
Takaisin
Top