Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan kemialliset TODELLA yleisiä ja varmaan vielä yleisempiä sellaisessa joukossa missä on vaikeuksia saada lasta. Mutta ok sitten jos on testattu useammalla testillä. Niistäkään ei voi kyllä ihan suoraan sanoa että mikä testi on käytännössä herkin. Itse ainakin olen huomannut että siihen nimellisherkkyyteen ei voi luottaa ollenkaan. Puhutteko nyt muuten siitä herkästä 10 mUl rfsu-testipuikosta?
Ja on näillä tehty myös vesi kokeita ja kerran yksi kokeili tehdä lapsensa (9v) kanssa ja lapsi sai tummemman viivan testiin kun äiti
Paremmassa valossa ei näy oikein mitään. Tekeekö rfsu yleensä viivanpaikkoja?
Tuollaisista totta kai reklaa heti... minäkin olen noita puikkoja joskus tehnyt, tuolla oli tallella vielä yhdet pahvikuoretkin. Mutta en yhtään muista näkyikö niissä mitään.
Kaivelin tuolta vanhoja... Tällaisen sain keväällä juuri sillä pahaisella rfsu:n testillä :-(
Toi kuva vielä huononi kun piti rajata että sain koon tänne sopivaksi. Tossa nyt yks kuva, puhelimessa ois mutta ei haluu nyt koneelle jostain syystä siirtää niitä
Sattuuko teillä olemaan noiden eränumeroita tallessa? Minulla oli yhdet pahvikuoret tuolla jääneet siivoamatta pois, mutta en yhtään tiedä onko juuri tästä testistä. Samasta kaupasta olen nuo kaikki kyllä ostanut.
tein viä yhen.. miks toi toine jää noin alas?? onks tää vialline vai mikä tää ny on ?