Plussa vai ei?

Apua tuohan on ihan selvä viiva!!

Niinpä! Tein samasta pissasta tosienkin ja siinä ei näkyny tollain, tossa siis tosiaan näky värikin selvästi. Mutta tuolla vauva ryhmissä on nyt ollu monella noita, ja myös ihan värillisiä. Ja kaikilla ei voi olla kemiallinen tms samaan aikaan :hilarious:


Tääkö muka turha viiva??? :wideyed:


Jep :( Siis ei oo koskaan ollu noin selkeetä "viivanpaikka" viivaa. Tosiaan toinen testi ei näyttäny tollaselta ja tein samasta pissasta vielä.
 
No voi nyt.... Aika mahottomalta joo kuulostaa että ois kaikilla samaa aikaan kemiallinen :facepalm:
 
Niinpä! Tein samasta pissasta tosienkin ja siinä ei näkyny tollain, tossa siis tosiaan näky värikin selvästi. Mutta tuolla vauva ryhmissä on nyt ollu monella noita, ja myös ihan värillisiä. Ja kaikilla ei voi olla kemiallinen tms samaan aikaan :hilarious:





Jep :sad001 Siis ei oo koskaan ollu noin selkeetä "viivanpaikka" viivaa. Tosiaan toinen testi ei näyttäny tollaselta ja tein samasta pissasta vielä.

Missä vauvaryhmissä?
 
Whatsapissa ja Facen ryhmissä :)

Okei, kiitos tiedosta.

Yyh kun nyt on lannistunut olo.. mulla on tulossa alkuviikosta raskauskeijulta one stepin herkkiä liuskoja. Nyt kuitenkin tuli olo että niissä ei tuu näkymään mitään :sorry: ei mulla vois olla niin hyvä tuuri.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1536639195.675830.jpg


Mitäs sanotte näistä? Lisäsin vähän väriä, että näkyisi paremmin :)

DPO 9 ja ylhäällä herkkä one step 10 ja alempi sofin 25
 
Itse olen nyt ovista tikuttanut kp 8 alkaen (koska en ollut varma miten pitkä kierto on) ja vielä eilen kp 13 oli puhdas valkoinen, ehkä jos olisi tiirustanut hetki niin olisi löytänyt jotain haamua taas, mutta uskoisin että ovis näkyy kyllä sitten kunnolla. Mulla on joku 7 kappaletta vielä jäljellä, joten kai sitä viikon vielä testailen. Sen jälkeen en oikein usko että ovis tulisi, koska mun pisin kierto on ollut se 34-35 päivää. Se tarkoittaa että 25-35pv kierto ovis on jossain kp 11-21. Nyt menossa siis kp 14 tänään. Ostan viikonloppuna lisää liuskoja jos ei ole väriä ilmestynyt vieläkään. Toivoisin ettei olisi ovuloimaton kierto, sehän olisi mukavaa heittää rahaa hukkaan sellaisen aikana :bored:
 
Mulla on nyt ollu vain noi pregcheckit kotona ja yksi clearblue sitten kun pregcheck alkaa näyttämään viivoja, sillä selvitellään sitten totuutta :D Toivottavasti rfsu:lta tulee joku asiallinen vastaus!
 
Kaks alinta on raskaustestejä, molemmat testaa samalla herkkyydellä. Rfsu siis antaa vissii sit niit haamui ihan turhaa. Kai mulla ovulaatio ollu sit jo useemman päivän ku ovistestiki antaa vaa tota samaa kokoajan.. mitäköhän mun pitäs tehdä? Mitä mieltä ootte? On vaa outoa et jokainen rfsu:n testi on sit viallinen ku kaikista tulee tommonen ihme viiva.
 

Liitteet

  • 3EDBDC71-35DB-4A94-88F2-5E9C127F1E54.jpeg
    3EDBDC71-35DB-4A94-88F2-5E9C127F1E54.jpeg
    948.2 KB · Katsottu: 358
Takaisin
Top