Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Entä se aamun toinen pissa? Älä juo ja pidätä pissaa 4h. Kokeile siitä!
b ja koska oon hätähousu, raskaustestit tulee varmaan tänään ja en uskalla käydä pikkukylän kaupasta ostaa testejä ettei kukaan tuttu nää[emoji23] taas tummentunut ovistesti!!!! Mieleeni tuli kysymys et voiko tää nyt olla raskaus (joo testaan heti aamulla jos ne testit on postilaatikkoon tullu tänään), vai voiko mulla olla taas ovulaatio..? Dpo 9 tai 11[/QUOT
Se selviää toki kun sen testin saat käteesi :) Kärsivällisyyttä tarvitaan näissä asioissa, mutta toivotaan parasta!!b ja koska oon hätähousu, raskaustestit tulee varmaan tänään ja en uskalla käydä pikkukylän kaupasta ostaa testejä ettei kukaan tuttu nää[emoji23] taas tummentunut ovistesti!!!! Mieleeni tuli kysymys et voiko tää nyt olla raskaus (joo testaan heti aamulla jos ne testit on postilaatikkoon tullu tänään), vai voiko mulla olla taas ovulaatio..? Dpo 9 tai 11
Täällä edelleen testi kummittelee mutta tiedä häntää onko viivanpaikka vaiko mahd plussa. En osaa sanoa onko yhtään tummentunut. En oo kyllä yhtään viivanpaikkojakaan saanut tässä tänä vuonna vaikka testejä on palanut syntisen monta.
View attachment 72270
Tänään kp 10
En oo saanut näihin koskaan mitään turhia viivoja. Tää taitaa ollakin ainut sellainen testi, joten kyllähän tuo haamulta näyttäis
Keväthosu, Siellä elellään todellakin jänniä aikoja! Maltatko oottaa keskiviikkoon?
Mullahan tarttui kuopus matkaan synnytyksen jälkeen pitkästä kierrosta!
Mrs.Smith, Toisethan ovat luonnostaan matala hormonisempia! Ihan hyvännäköinen viiva on. Mulla jostain syystä rfsu onkin näyttänyt hailakampaa kuin muut. Ootko testannut nyt muun merkkisellä?