Plussa vai ei?

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se todennäköisesti on... tän aamun kaikki 4(!) testiä negoja, myös ne joilla eilen tuli haamu :( Leukaa rintaan ja silleen...
 
Täällä edelleen testi kummittelee mutta tiedä häntää onko viivanpaikka vaiko mahd plussa. En osaa sanoa onko yhtään tummentunut. En oo kyllä yhtään viivanpaikkojakaan saanut tässä tänä vuonna vaikka testejä on palanut syntisen monta.
446638481_181499.jpg
 
beaa3708043c51d7c430bd27b0a79fe7
b ja koska oon hätähousu, raskaustestit tulee varmaan tänään ja en uskalla käydä pikkukylän kaupasta ostaa testejä ettei kukaan tuttu nää[emoji23] taas tummentunut ovistesti!!!! Mieleeni tuli kysymys et voiko tää nyt olla raskaus (joo testaan heti aamulla jos ne testit on postilaatikkoon tullu tänään), vai voiko mulla olla taas ovulaatio..? Dpo 9 tai 11
 
Tänään kp 10
beaa3708043c51d7c430bd27b0a79fe7
b ja koska oon hätähousu, raskaustestit tulee varmaan tänään ja en uskalla käydä pikkukylän kaupasta ostaa testejä ettei kukaan tuttu nää[emoji23] taas tummentunut ovistesti!!!! Mieleeni tuli kysymys et voiko tää nyt olla raskaus (joo testaan heti aamulla jos ne testit on postilaatikkoon tullu tänään), vai voiko mulla olla taas ovulaatio..? Dpo 9 tai 11[/QUOT
beaa3708043c51d7c430bd27b0a79fe7
b ja koska oon hätähousu, raskaustestit tulee varmaan tänään ja en uskalla käydä pikkukylän kaupasta ostaa testejä ettei kukaan tuttu nää[emoji23] taas tummentunut ovistesti!!!! Mieleeni tuli kysymys et voiko tää nyt olla raskaus (joo testaan heti aamulla jos ne testit on postilaatikkoon tullu tänään), vai voiko mulla olla taas ovulaatio..? Dpo 9 tai 11
Se selviää toki kun sen testin saat käteesi :) Kärsivällisyyttä tarvitaan näissä asioissa, mutta toivotaan parasta!!
 
Täällä edelleen testi kummittelee mutta tiedä häntää onko viivanpaikka vaiko mahd plussa. En osaa sanoa onko yhtään tummentunut. En oo kyllä yhtään viivanpaikkojakaan saanut tässä tänä vuonna vaikka testejä on palanut syntisen monta.
View attachment 72270

En oo saanut näihin koskaan mitään turhia viivoja. Tää taitaa ollakin ainut sellainen testi, joten kyllähän tuo haamulta näyttäis ;)
 
En oo saanut näihin koskaan mitään turhia viivoja. Tää taitaa ollakin ainut sellainen testi, joten kyllähän tuo haamulta näyttäis :wink

Voi kunpa olis! Täytys vaan malttaa nyt muutamia päiviä ainakin ennen kun testaa lisää. Kaapissa on muutama erimerkkinen 25 herkkyyden testi. En uskalla niillä vielä testata kun haamu vasta tossa herkässä testissä. Kuinkahan monta päivää kannattais malttaa että noilla uskaltaa testana, jos sanotaanko olis vaikka pienin mahdollinen hcg lähtötaso
 
HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Tuossa suuntaa antavaa. Eli vaihtelee ihan tosi paljon, mutta hcg tuplaantuu noin joka toinen päivä.
Ja jos sulla on jo reagoinut tuohon, olikohan tuo 15, niin luulisi että pian näkyisi jotain jo 25. :)
 
Toi testaa varhain on 10. Josko sitä malttais vaikka ensi keskiviikkoon saakka testaamatta (joo....:hilarious:) luulis että sit näkyy jo kunnolla jos on näkyäkseen. Jännittää kamalasti kun testasin huvikseen kun imetyksen takia(1v esikoinen, 2kuukautiset ollut synnytyksen jälkeen) menossa kp113.... ja sit kun siinä näkykin jotain ni toiveet on nyt ihan hurjan korkealla. Toivoo niin kovasti että tapahtuis ees jotain tällä rintamalla, plussa tai menkat.
 
ei hitsi kyl pitää yks testi viå hakea torstaina alkoi valkovuoto joka ny on aika runsastaki.lääkäri kehui paikkoja siisteiksi ku papa näytteen otti.:) mut pakko tosiaan tehä viä yksi testi..ja muitaki oireita kyl löytyy vieläkin.
 
Jaa-a... saas nähdä miten käy! Tein tämän aamun ekasta pissasta, tiedän VIRHE, mutta ajattelin että hormoonia on jo niin paljon että pissalla ei ole väliä!
ImageUploadedByVau Foorumi1536467509.432941.jpg


Tää on siis rfsu 25. Ja mul on dpo 18.

Ehkä mä sit vaan oon matalahormooninen tyyppi. Toinen lapsi näkyi myös vasta todella myöhään testeissä.
 
Keväthosu, Siellä elellään todellakin jänniä aikoja! :happy:Maltatko oottaa keskiviikkoon? ;)
Mullahan tarttui kuopus matkaan synnytyksen jälkeen pitkästä kierrosta!

Mrs.Smith, Toisethan ovat luonnostaan matala hormonisempia! Ihan hyvännäköinen viiva on. Mulla jostain syystä rfsu onkin näyttänyt hailakampaa kuin muut. Ootko testannut nyt muun merkkisellä?
 
Keväthosu, Siellä elellään todellakin jänniä aikoja! :happy:Maltatko oottaa keskiviikkoon? ;)
Mullahan tarttui kuopus matkaan synnytyksen jälkeen pitkästä kierrosta!

Mrs.Smith, Toisethan ovat luonnostaan matala hormonisempia! Ihan hyvännäköinen viiva on. Mulla jostain syystä rfsu onkin näyttänyt hailakampaa kuin muut. Ootko testannut nyt muun merkkisellä?

En oo :) ajattelin kokeilla tiistaina aamupissasta toisen tollasen testin ja vertailla viivan vahvuutta
 
Takaisin
Top