Plussa vai ei?

Kyllä vahvistuu :)

Lisäksi en pitäisi näitä pissatikkuja luotettavina hcg:n määrän tarkassa arvioinnissa. Verikoe missä saadaan numeerinen tulos olisi parempi. Kenties jopa halveksimani clear bluen viikkonäytöllinen digimittari.
 
Tässä tän aamuinen..mä näen kyllä jotain.. mutta onko väriä :confused005
 

Liitteet

  • IMG_20180910_104344.jpg
    IMG_20180910_104344.jpg
    425.4 KB · Katsottu: 375
Vahvistuuko viiva teidän mielestä tarpeeksi nopeasti? Kahdessa edellisessä raskaudessa viivat on vahvistunut paljon nopeampaa ja nyt mietityttää.


Ainakin selvästi vahvistuu, hyvä merkki siis:) mulla vaan ongelmana se että pysyy kokoaika samassa, eli selvänä haamuna.
 
Oon niin turhautunu kun tulee vaan tuommosia testejä:sorry: noi on niin haaleita et ei tosta osaa edes sanoa, kai se ois käytävä tk:ssa.

Minä saanut nyt myös samanlaisen rfsu!
Sillä aiemmin täällä kyselinkin että mitä nää tälläset on. Kun moni sanonut että rfsu antaa vääriä haamujakin.

Itse oon saanut näillä aina vain negaa, tai sitten raskaana testannut niin myöhään että ollut vahva plussa.
 
Mun ovistestit näytti ihan oikein, ja raskaana ollaan:)
Onnea!! Katsotaan mitä mun yk 3 tuo tullessaan.. täällä yritän tikuttaa ovista :hungover: ei ole vielä näkynyt ja kp 13. Jos kierto olisi se 25-27 päivää niin pitäisi näkyä kohta. Eli en tiedä, ehkä on pidempi, tai sitten eivät vain näy testeissä? Onko mulla ollut sellaisia oviksia jotka eivät näy?
 
Varoitus, noi rfsu puikot on nyt antanu monelle ja myös itelle ihan jopa punasia viivanpaikkoja, joku viallinen erä vissiin..
 

Liitteet

  • Screenshot_20180910-154055 (2).png
    Screenshot_20180910-154055 (2).png
    730.6 KB · Katsottu: 383
Takaisin
Top