Rouva1983
Näppärä viestien naputtelija
se on niitä halppis testejä en muista tarkkaa nimeä piti zoomata kuvia ei muuten mahtunut siksi näytävät isoilta :)
aattelin ostaa viikolla vielä yhden sen digin varuuksi
ja lisäys raskauskeijusta liuska testejä tuo toinen on.tämä nyt pitää kyl tarkasti selvittää koska mulla kapseli kädessä ja kaikkea ns raskaus tyypin vaivoja löytyy jne.:) ja tässä ny muutenki ollu thodelkakin kummia menkkoja ja muuta kaikkee..
ja lisäys raskauskeijusta liuska testejä tuo toinen on.tämä nyt pitää kyl tarkasti selvittää koska mulla kapseli kädessä ja kaikkea ns raskaus tyypin vaivoja löytyy jne.:) ja tässä ny muutenki ollu thodelkakin kummia menkkoja ja muuta kaikkee..
Muokattu viimeksi:
(Ei digi toki) mutta ennen vannoin itse pc:n nimeen nimenomaan, sitten esikoisen jälkeen 2015 -> aloin saada niihin milloin minkäkinlaisia viivanpaikkoja ja hailuroita! Oikeastaan en osaa sellaista testiä sanoa joka ois näyttänyt vain negaa. Paitsi mamin testit mutta nekin lopettivat. Niihin ei kyllä koskaan turhaan tullut mitään tirkisteltävää. Sit taas ehkä toisaalta oma syy kun on melkoinen himotestaaja. Kai sitä sitten saa ne kaikki sekunda versiotkin