Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä tuossa selvä punainen haamu näkyy, luonnossa varmasti vielä selvemmin. Todella turhauttavaa, jos kyseessä tosiaan väärä hälyytytys. Kyllä testien pitäisi olla sen varran luotettavia, että nega on selvä nega, tai sitten edes _väritön_ viivanpaikka. Ite oon totaalisen pettynyt Clearbluehun, joka kerta selkeästi nähtävä sininen plussa, turhaan
Mun kokemuksella on luotettava. Aika samanlaisen sain keskenmenneessä raskaudessa tuolla samalla testillä. Monet sanoo saavansa rfsu:n liuskoihin viivanpaikkoja. Mulla ei oo liuskoista kokemuksia, mutta toi puikko on ainakin mulla ollut aina ihan selkeä nega, kun on ollut nega.
Kuinka luotettava tää rfsu:n testi on?
Mun kokemuksella on luotettava. Aika samanlaisen sain keskenmenneessä raskaudessa tuolla samalla testillä. Monet sanoo saavansa rfsu:n liuskoihin viivanpaikkoja. Mulla ei oo liuskoista kokemuksia, mutta toi puikko on ainakin mulla ollut aina ihan selkeä nega, kun on ollut nega.
Kuinka luotettava tää rfsu:n testi on?
Mitä mieltä? Ylempi raskauskeijun 10 liuska tänään. Alempi ultra eiliseltä. Onks nää molemmat ihan susia?
Laura, Olisikohan sun mahdollista käydä ihan labrassa tarkistamassa asia?