Mitä tuo nyt siis näyttää? Mä en tajua plussaa? Negaa?noh digi on samaa mieltä huomen viä terkkarille testii teköön ^^ aika selvää tää jo on ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä tuo nyt siis näyttää? Mä en tajua plussaa? Negaa?noh digi on samaa mieltä huomen viä terkkarille testii teköön ^^ aika selvää tää jo on ..
Mietinkin, kun mielestäni tuon pystyviivan pitäisi olla myös tuollainen ”värillinen”njaa a toi vissiin nega sittenki..noh kattoa huomen viä terkkarilla..
No kyllähän se plussalta näyttää! :DView attachment 71596
Pika sivuhuutelu täältä. Mulla oli leikkaus muutama viikko sitten. Ovulaatio pitäisi olla nyt päällänsä, mutta omituisten vatsa jomotteluiden takia päädyin testaamaan tällä huippu testillä :D eihän tää voi pitää paikkansa? :D
Raskaustestihän mittaa virtsan HCGtä jota on vain raskaana ollessa, ja ovistestit LH:ta joten itse pitäisin aika epätodennäköisenä että nimenomaan raskaustesti reagoisi ovulaatioon.. Mutta voin tietty olla väärässäkin. Valaiskaa minua jos näin on (Ovistestithän voivat reagoida raskauteen, sen tiiän :))
Täällä kun tuntuu olevan kunnon tiirailijoita niin onko moni katsellut testejä valoa vasten? Mua vaan kiinnostaa kun tein tänään taas tottumuksesta testin liian ajoissa. Kuten myös eilen ja toissapöivänä :D Niin edelliset täysin negoja ilman mitään outoja. Tänään tämä liuska. Valoa vasten tää on täynnä semmoisia verisuonen näköisiä viivoja. Kontrolliviivan värisiä. Ei tietysti tallennu tähän kuvaan. Jos löydän hyvän valon ja saan uuden kuvan niin laitan sen. Mutta onko kenelläkään muulla näyttänyt semmoisia?? En tiedä näen muutenkin kuvassa hailuran vaikka salamalla otetussa kuvassa ei juuri näykkään. Tein testin koska tänään alkoi vuotamaan verta nenästä. Viimeks tullu 2013 kun odotin esikoista. Ja hiiva iski. Ja vatsa on kuin ilmapallo ja kipeä.
Hcg ja lh ovat hyvin samantyyppisiä hormoneja, siksi ne menevät testeissäkin jossain määrin ristiin. Ja esim. lapsettomuushoidoissa, kun halutaan aiheuttaa ovulaatio, se tehdään piikittämällä isompi annos hgc:tä, vaikka luonnollisessa kierrossa ovulaation aiheuttaa kropan oma isompi määrä lh:ta. Eli kroppakin sujuvasti käyttää näitä ristiin.
Jos sen kuuluukin olla tollanen