Plussa vai ei?

Onkohan tämä teidän silmään plussa vai viivanpaikka?

Tässä yli kahdenvuoden yrityksen aikana on nähny jos jonkinnäkösiä viivoja viivanpaikoista plussiin ja on käyty läpi km ja kemialliset .. niin ei oikein omaan arviointikykyyn voi enää luottaa.

Tänään kp27 ja normikierto 28-33. Ti 5.6. Johtofollikkeli oli 17mm tubaultrassa ja sanoi että voisi lähipäivinä puhjeta. Olin tuntevinani oviksen pari pv sen jälkeen mutta pystyi oleen myös sen jälkeinen vklp.. eli nyt olis dpo10-13??

Viimeksi rfsun herkkään sain samanlaisen viivan dpo13 (sitä ennen ei edes hailuraa) ja meni kesken rv6+ .

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1529592478.502368.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1529592478.502368.jpg
    51.9 KB · Katsottu: 524

Tässä yli kahdenvuoden yrityksen aikana on nähny jos jonkinnäkösiä viivoja viivanpaikoista plussiin ja on käyty läpi km ja kemialliset .. niin ei oikein omaan arviointikykyyn voi enää luottaa.

Tänään kp27 ja normikierto 28-33. Ti 5.6. Johtofollikkeli oli 17mm tubaultrassa ja sanoi että voisi lähipäivinä puhjeta. Olin tuntevinani oviksen pari pv sen jälkeen mutta pystyi oleen myös sen jälkeinen vklp.. eli nyt olis dpo10-13??

Viimeksi rfsun herkkään sain samanlaisen viivan dpo13 (sitä ennen ei edes hailuraa) ja meni kesken rv6+ .
Mä nään kaksi värillistä viivaa! Toivotaan vahvistumista.

Unicorn kuvasta en osaa sanoo, mut jos on väriä niin haamu, jos taas harmaa niin viivanpaikka.. toivotaan et vahvistuu :)

Mä sanon plussaks! Toivotaan vahvistumista, jee!

Mäkin sanon plussa

Plussa myös mun mielestä, nyt vaan toivotaan että viivat vahvistuu ja pikkumuru tarrautuu tiukasti kyytiin!

Unicorn ois niin teidän vuoro! Aamusta digiä?

Nokun ei ooo digiä. Nappasin vaan huvikseen yhen pc paketin ja yhen rfsu puikon kauppareissulla kun aattelin että voi sitten hyvällä omalla tunnolla ottaa huomenna viiniä..... mutta ei sit taidetakaan ottaa :D Mutta mitenkähän mä nyt keplottelisin etten paljastus. Ollaan vanhemmilla yötä ja sinne tulee vieraitakin. Enkä yleensä koskaan kieltäydy alkoholista jos on juhlat. x)

Semmonen on oikeesti olemassa (alkosta voi tulla antabusreaktio) ja ei kukaan varmasti kehtaa kysellä enempää.

Vois lähtee tälle linjalle.
Mä syön noita metforemeja myöskin pcos takia ja niittenkin kans voi tulla myrkytys.. mutta ei sen takia oo tarvinnu nollalinjalla olla. Mutta voisin sanoa että annosta nostettiin. Hmmmm.

Vois lähtee tälle linjalle.
Mä syön noita metforemeja myöskin pcos takia ja niittenkin kans voi tulla myrkytys.. mutta ei sen takia oo tarvinnu nollalinjalla olla. Mutta voisin sanoa että annosta nostettiin. Hmmmm.

Tai sitten otat hämäykseksi lasin muttet juokkaan siitä? Vaivihkaa kippaat pois ja täytät vaikka vedellä tai jollain limpparilla ja lipittelet sitä. Parin lasillisen jälkeen kukaan ei enää huomaa täytyykö sun lasi vai ei ;)

Vau!
Unicorn17 viiva on hienosti vahvistunu.
Nyt toivotaan että pikku papunen on ottanut
tiukan otteen ja pysyy matkassa mukana! :)

Onnittetut myös Ruusunlehti!

Mun testissä ei näkynyt enää mitään. :sad001
Joten tais ehkäisyn ohi karannut simo olla ottanu vaan pientä pinta kosketusta.

Takaisin