Plussa vai ei?

Näkeekö joku tässä jotain viivaa? :o tosi ajoissa testaan, kun oon menossa porukoille viikonlopuks niin halusin tietää ja tämmönen tuli. Dpo olis 9, kp 23/25.

Liitteet

• IMG_20180615_140221.jpg
    IMG_20180615_140221.jpg
    913.6 KB · Katsottu: 428
Mindie, Mulla valitettavasti on huonoja kokemuksia noista siniviivaisista. Antavat tosi helposti hailuraa vaikka ei olisi raskaana. Tossa näkyy kyllä jotain mutta mulla oli samanlainen --> nega. :( Suosittelen marketin pregcheck-merkkiä, se on luotettavampi. Onko sulla mahdollisuus vaikka huomen aamulla testata vielä? Toivotaan että olisi plussa. :)

Ei oo, kun oon siel porukoilla. En halua jäädä kiinni. :p mulla on tullu selkeät negat aikaisemmin tällä testillä ja si selkeä plussa viimevuonna, niin innostuin hieman. Mä niin toivon että vahvistuis. Taidan tehdä sunnuntaina illalla uuden tai maanantaina aamusta. Mulla menkat tosiaan pitäis maanantaina illalla alkaa. :)

Hei kaikille! Olen sivusta tätä ketjua jonkin aikaa seurannut mielenkiinnolla ja teidän puolesta jännitellen :). Itselle ei ole lasten hankkiminen vielä ajankohtaista mutta välillä aina tarkistukseksi tietyn väliajoin testaan. Ja nyt, tässä illalla pc testi näytti haamulaista joka sitten katosi testin kuivuttua...? Onko tämä nyt sitten viivanpaikka joka keräsi väriä ja kuivui sit pois? Aivan hämmentynyt, ikinä ennen ei ole pc muuta viivaa kuin kontrolliviivaa antanut O.o

Liitteet

• 1529342509460.jpg
    1529342509460.jpg
    47.7 KB · Katsottu: 437
  • 1529342529616.jpg
    1529342529616.jpg
    36.2 KB · Katsottu: 407
Hei kaikille! Olen sivusta tätä ketjua jonkin aikaa seurannut mielenkiinnolla ja teidän puolesta jännitellen :). Itselle ei ole lasten hankkiminen vielä ajankohtaista mutta välillä aina tarkistukseksi tietyn väliajoin testaan. Ja nyt, tässä illalla pc testi näytti haamulaista joka sitten katosi testin kuivuttua...? Onko tämä nyt sitten viivanpaikka joka keräsi väriä ja kuivui sit pois? Aivan hämmentynyt, ikinä ennen ei ole pc muuta viivaa kuin kontrolliviivaa antanut O.o

On kyllä selkeä plussa tuo ekan kuvan testi... alemmassa olen näkevinäni jtn aivan hailuraa.. aamulla uutta testiä vaan !

Tassutin, oliko testi koko ajan wc-paperin päällä? Mulla on käsitys, että liuskatestejä ei sais pitää wc paperin päällä, että väriaine vois imeytyä siihen.. Ekassa kuvassa kyllä viiva näkyy :)

Takaisin