Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkeekö joku tässä jotain viivaa? tosi ajoissa testaan, kun oon menossa porukoille viikonlopuks niin halusin tietää ja tämmönen tuli. Dpo olis 9, kp 23/25.
Näkeekö joku tässä jotain viivaa? tosi ajoissa testaan, kun oon menossa porukoille viikonlopuks niin halusin tietää ja tämmönen tuli. Dpo olis 9, kp 23/25.
Äsken testattu epämääräinen Kp 33
Hei kaikille! Olen sivusta tätä ketjua jonkin aikaa seurannut mielenkiinnolla ja teidän puolesta jännitellen :). Itselle ei ole lasten hankkiminen vielä ajankohtaista mutta välillä aina tarkistukseksi tietyn väliajoin testaan. Ja nyt, tässä illalla pc testi näytti haamulaista joka sitten katosi testin kuivuttua...? Onko tämä nyt sitten viivanpaikka joka keräsi väriä ja kuivui sit pois? Aivan hämmentynyt, ikinä ennen ei ole pc muuta viivaa kuin kontrolliviivaa antanut