Digiä tekemään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tuollanen on ollu aina plussa. :)
Mulla on käynyt vähän samallalailla.
Ihan selkee punainen plussa muuttui seuraavana päivänä silmää sokaisevan valkoiseksi. Todennäköisesti käynyt limakalvoilla sen verran hipaisemassa että ehti haamuilla.
Tai sitten kiinnittymispiikki näkyi aikaisemmassa plussana.. hetken aikaa nyt haaleana ja alkaa taas haamuilla kun on tarpeeksi hormonia.
Tai sitten ekalla kerralla oli tujumpi näyte kun seuraavat?
Taaaai tietysti mahdollista on olla viallinenkin. Siitäkin on kokemusta. Hcg ollut samaan aikaan 0 kun on samanlainen viiva tullut.
Ei auta kun ootella ja tehdä parin päivän päästä uusi :) mikähän dpo?
Unicorn, oliko sulla gonapeptyl? Näkyykö se noin 6 päivää, vai miten se oli?
Mulle on kerran annettu IVF:ssä mutta olin allerginen. Aika paljon sitä nykyään määrällään ainakin hoitojen kanssa.
Mikä on kiinnittymispiikki?
Mä en tiedä onko se faktaa , mutta useimmat foorumillakin on sanoneet että kun testaa liian aikaisin niin kiinnittymisen aikoihin dpo5-8 esim voi tulla plussa kun hormooni hetkellisesti nousee jotenkin tarpeeks, sit se häviää ja ”pysyvä”plussa tulee sit myöhemmin kun istukka alkaa tuottaa hcg tarpeeksi että näkyy testissä :)
View attachment 69902
Muokkaamaton
View attachment 69903
Eli tässä muokattu
Oli nyt iltapissistä tuommonen.. ei kuulemma uskalla vielä tuhlata digiin :D mutta siis iltapissa tosi haalee??
Plussalta näyttää!
Kyllä tuo haalealta plussalta näyttääView attachment 69929
View attachment 69930
View attachment 69931
View attachment 69932
Mitä mieltä nyt ootte? Rfsu antoi toooodella haalean, tää toinen testi mikä anto näkyvämmän on rfsun erittäin herkkä puikkotesti