Plussa vai ei?

ImageUploadedByVau Foorumi1528711953.412090.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1528711963.399581.jpg

Tässä muokkamattomat versiot

Mulla on käynyt vähän samallalailla.
Ihan selkee punainen plussa muuttui seuraavana päivänä silmää sokaisevan valkoiseksi. Todennäköisesti käynyt limakalvoilla sen verran hipaisemassa että ehti haamuilla.

Tai sitten kiinnittymispiikki näkyi aikaisemmassa plussana.. hetken aikaa nyt haaleana ja alkaa taas haamuilla kun on tarpeeksi hormonia.

Tai sitten ekalla kerralla oli tujumpi näyte kun seuraavat?

Taaaai tietysti mahdollista on olla viallinenkin. Siitäkin on kokemusta. Hcg ollut samaan aikaan 0 kun on samanlainen viiva tullut.

Ei auta kun ootella ja tehdä parin päivän päästä uusi :) mikähän dpo?

Mikä on kiinnittymispiikki?

Unicorn, oliko sulla gonapeptyl? Näkyykö se noin 6 päivää, vai miten se oli?
Mulle on kerran annettu IVF:ssä mutta olin allerginen. Aika paljon sitä nykyään määrällään ainakin hoitojen kanssa.

Unicorn, oliko sulla gonapeptyl? Näkyykö se noin 6 päivää, vai miten se oli?
Mulle on kerran annettu IVF:ssä mutta olin allerginen. Aika paljon sitä nykyään määrällään ainakin hoitojen kanssa.

Mikä on gonapeptyl? Ei oo.
Ei olla vielä päästy ees hoitoihin asti. Koska bmi pitää olla 40 ja mulla 43 :)
Raskaus tuli luomusti viime heinäkuussa ja km rv 6+
Ei ollu siis mistään piikistä johtuva plussa :)

Mikä on kiinnittymispiikki?

Mä en tiedä onko se faktaa , mutta useimmat foorumillakin on sanoneet että kun testaa liian aikaisin niin kiinnittymisen aikoihin dpo5-8 esim voi tulla plussa kun hormooni hetkellisesti nousee jotenkin tarpeeks, sit se häviää ja ”pysyvä”plussa tulee sit myöhemmin kun istukka alkaa tuottaa hcg tarpeeksi että näkyy testissä :)

Mä en tiedä onko se faktaa , mutta useimmat foorumillakin on sanoneet että kun testaa liian aikaisin niin kiinnittymisen aikoihin dpo5-8 esim voi tulla plussa kun hormooni hetkellisesti nousee jotenkin tarpeeks, sit se häviää ja ”pysyvä”plussa tulee sit myöhemmin kun istukka alkaa tuottaa hcg tarpeeksi että näkyy testissä :)

Aika jännää jos noin on. Kuinkahan herkkä testi pitää olla ja kuinka kauan aikaa se hormonipiikki kestää? Tästä testihullusta tulee nyt entistäkin hullumpi!

Aah, Unicorn nyt vasta tajuan: puhut hormonihuipusta, et varsinaisesta piikistä :) Joo, siis hoidoissa käyville kiinnityspiikki yksi hoidon vaihe, pistos :)

View attachment 69902
Muokkaamaton

View attachment 69903
Eli tässä muokattu

Oli nyt iltapissistä tuommonen.. ei kuulemma uskalla vielä tuhlata digiin :D mutta siis iltapissa tosi haalee??

Tuossa ei näy mun silmään mitään :/ Mut tunnetustihan aamupissasta saa varmimmin rehellisimmän tuloksen joten tuota ei välttämättä kannata kauheesti tuijottaa, pitää vaan tehdä uutta aamupissatestiä :)

MUOKS/ Nyt ku kattoo paremmin niin alemmassa kuvassa on sittenki selvä haamulainen, ylemmässä en nää mitään..

Minä nään kyllä kummassakin haamulaisen! Odottelua odottelua, ei kai se muu auta. :happy: jos ei digiä vielä raaski ostaa! mutta pissan vahvuushan vaikuttaa tulokseen että en ois kauhean huolissani jos iltapissa on haaleampi.

Kp 27. Tämän päivän kokeilu ja tämä kovin negalta näyttää :) Johtopäätös: joku aiempi oli viivanpaikka, johtui kiinnittämisestä tai todella myöhäisestä oviksesta.

Liitteet

• IMG_2439.JPG
    IMG_2439.JPG
    145 KB · Katsottu: 391
Takaisin