Plussa vai ei?

Onko kellään kokemusta näistä rfsun todella herkistä testeistä mitkä näyttää jo 6 päivää ennen olettetuja kuukautisia?

ImageUploadedByVau Foorumi1528903344.828059.jpg

No joko? Apteekin testi, 3+5/3+6

Aivan selkeästi plussa, onnea ystävällesi!

Tänään dpo 9 enkä malttanut olla testaamatta, kun jotenkin vaan on vaan sellainen tunne, että voisin olla raskaana (haihattelua) :rolleyes: No, nega tottakai. Mutta sitten kun katsoin testiä, niin olin/olen näkevinäni aivan hennosti vaaleanpunaista testiviivan kohdalla. Näkeekö kukaan muu vai onko tosiaan vain meikäläisen toiveajattelua? :grin Vielä on tosin kovin aikaiset dpo:t että ei sen puoleen :p

Edit: Laatu näköjään heikkenee kun tänne kuvan lataa, ei nyt näy sitä vähääkään mitä näkyy esim. mun puhelimen kuvassa :shifty:

IMG_20180614_083006.jpg

Tänään dpo 9 enkä malttanut olla testaamatta, kun jotenkin vaan on vaan sellainen tunne, että voisin olla raskaana (haihattelua) :rolleyes: No, nega tottakai. Mutta sitten kun katsoin testiä, niin olin/olen näkevinäni aivan hennosti vaaleanpunaista testiviivan kohdalla. Näkeekö kukaan muu vai onko tosiaan vain meikäläisen toiveajattelua? :grin Vielä on tosin kovin aikaiset dpo:t että ei sen puoleen :p

Edit: Laatu näköjään heikkenee kun tänne kuvan lataa, ei nyt näy sitä vähääkään mitä näkyy esim. mun puhelimen kuvassa :shifty:

View attachment 69967
Tää on tätä perus one steppiä. Voi antaa tollasta viivanpaikkaa, olit raskaana tai et. Mulla on näistä henkilökohtaisesti huonoja kokemuksia ja aika moni muu on sanonut samaa. Suosittelen kokeilemaan muulla testillä. Esim. pc on hyvä ja halpa ja sitä saa ihan marketeistakin.

Mulla on semmoiset 100 one steppiä kun tuli joskus taannoin mun tilaus Ebaysta kahteen kertaan :laughing002 On tässä tikkuja millä huvikseen testailla :hilarious:

Niin sillä käyttelen niitä eka ja jos yhtään vaikuttaa että vois plussaa näyttää, niin sitten vasta dippaan sen pc:n :p Olen itsekin lukenut täällä kokemuksia noista kökkö one stepeistä, mutta en voinut olla tarttumatta tuohon kuvittelemaan hailuraan :grin

View attachment 69967

Oikeen tihrustamalla erottuu viivanpaikka mut tosi haalea vielä, uutta testiä kehiin parin päivän päästä :)

View attachment 69967

Erotan ainakin jonkun hailuran sieltä :)

Takaisin