Onko kellään kokemusta näistä rfsun todella herkistä testeistä mitkä näyttää jo 6 päivää ennen olettetuja kuukautisia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvältä näyttää varovaiset onnittelut.
Tää on tätä perus one steppiä. Voi antaa tollasta viivanpaikkaa, olit raskaana tai et. Mulla on näistä henkilökohtaisesti huonoja kokemuksia ja aika moni muu on sanonut samaa. Suosittelen kokeilemaan muulla testillä. Esim. pc on hyvä ja halpa ja sitä saa ihan marketeistakin.Tänään dpo 9 enkä malttanut olla testaamatta, kun jotenkin vaan on vaan sellainen tunne, että voisin olla raskaana (haihattelua) No, nega tottakai. Mutta sitten kun katsoin testiä, niin olin/olen näkevinäni aivan hennosti vaaleanpunaista testiviivan kohdalla. Näkeekö kukaan muu vai onko tosiaan vain meikäläisen toiveajattelua? Vielä on tosin kovin aikaiset dpo:t että ei sen puoleen
Edit: Laatu näköjään heikkenee kun tänne kuvan lataa, ei nyt näy sitä vähääkään mitä näkyy esim. mun puhelimen kuvassa
View attachment 69967
Tänään dpo 9 enkä malttanut olla testaamatta, kun jotenkin vaan on vaan sellainen tunne, että voisin olla raskaana (haihattelua) No, nega tottakai. Mutta sitten kun katsoin testiä, niin olin/olen näkevinäni aivan hennosti vaaleanpunaista testiviivan kohdalla. Näkeekö kukaan muu vai onko tosiaan vain meikäläisen toiveajattelua? Vielä on tosin kovin aikaiset dpo:t että ei sen puoleen
Edit: Laatu näköjään heikkenee kun tänne kuvan lataa, ei nyt näy sitä vähääkään mitä näkyy esim. mun puhelimen kuvassa
View attachment 69967
Hirvi, niinpä!Äkkiä himotestaaja saa kulutettua 100 testiä :-D
Tänään dpo 9 enkä malttanut olla testaamatta, kun jotenkin vaan on vaan sellainen tunne, että voisin olla raskaana (haihattelua) No, nega tottakai. Mutta sitten kun katsoin testiä, niin olin/olen näkevinäni aivan hennosti vaaleanpunaista testiviivan kohdalla. Näkeekö kukaan muu vai onko tosiaan vain meikäläisen toiveajattelua? Vielä on tosin kovin aikaiset dpo:t että ei sen puoleen
View attachment 69967