No on plussa! Onnea ja tarrasukkiaView attachment 69736
Voiko tätä laskee plussaks? Dpo 12 tässä kuvassa, nyt olis vissiin dpo 14-15.. Uutta en oo vielä tehny, kaks tommosta saanu nyt.. tänää täytyy kyl pissata uusiks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No on plussa! Onnea ja tarrasukkiaView attachment 69736
Voiko tätä laskee plussaks? Dpo 12 tässä kuvassa, nyt olis vissiin dpo 14-15.. Uutta en oo vielä tehny, kaks tommosta saanu nyt.. tänää täytyy kyl pissata uusiks
View attachment 69736
No on plussa! Onnea ja tarrasukkia
Mulla on teille peukut pystyssäVoi vitsi :) toivotaan et pääsis syliin asti. Kovasti halutaan tammikuiselle 2018 jo pikkusisar[emoji173]️
View attachment 69738
No nyt miellän tän itekin plussaks :)
Moikka!
Osaisko joku tulkita tota mun testin tulosta?
Plussa, nega vai viallinen testi?
Kyseessä siis pc:n testi.
Tollasta tulosta ei oo kyllä koskaan tullu vastaan..
Moikka!
Tollasta tulosta ei oo kyllä koskaan tullu vastaan...
https://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus/_plussa-nega-vai-mika/post/3189390
Moikka!
Moikka!
View attachment 69780
View attachment 69781
View attachment 69782
Ystävän tekemät testit. Sai eilen illalla todella selkeän plussan, vähemmän selkeän plussan vaan hetken pidätetystä pissasta ja nyt kaksi negaa/ttooooosi hailakkaa/viivanpaikkaa. Mitä pitäs ajatella?
View attachment 69783
Tää vika kuva on se selkee plussa
Mulla on käynyt vähän samallalailla.
Ihan selkee punainen plussa muuttui seuraavana päivänä silmää sokaisevan valkoiseksi. Todennäköisesti käynyt limakalvoilla sen verran hipaisemassa että ehti haamuilla.
Tai sitten kiinnittymispiikki näkyi aikaisemmassa plussana.. hetken aikaa nyt haaleana ja alkaa taas haamuilla kun on tarpeeksi hormonia.
Tai sitten ekalla kerralla oli tujumpi näyte kun seuraavat?
Taaaai tietysti mahdollista on olla viallinenkin. Siitäkin on kokemusta. Hcg ollut samaan aikaan 0 kun on samanlainen viiva tullut.
Ei auta kun ootella ja tehdä parin päivän päästä uusi :) mikähän dpo?
Niin aivan... oletettu hedelmöitys ois tapahtunut 27.5-1.6, hieman epämääräinen kierto kuulemma. Seksiä oli 27.5 ja ovis laskurin mukaan olisi ollut 30.5..
Vois olla kiinnittymisestä.. mutta jos on hedelmöitys ollu aiemmin niin pitäs pc näkyä kyllä jo paremmin. Uutta testiä vaan vaikka huomenna :)