Plussa vai ei?

Pitää tänään vielä testata, en oo oikeen uskaltanu vielä että jos sit ei oliskaan plussa ni pettymys on kova. Tuun päivittämään tänne vielä tilannetta. Laskettu menis helmikuulle :D

ImageUploadedByVau Foorumi1528281245.136364.jpg

No nyt miellän tän itekin plussaks :)

Moikka!
Osaisko joku tulkita tota mun testin tulosta?
Plussa, nega vai viallinen testi?
Kyseessä siis pc:n testi.
Tollasta tulosta ei oo kyllä koskaan tullu vastaan..

Oho, ompa kummallinen. Onko toi kuva otettu kuinka nopeasti? Näyttää hieman kuivuneelta. Kyllähän se hyvää lupaa jos on väriä testissä eli sinuna tekisin uuden huomenna tai miksei hetikim jos noita pc-testejä on. Mulla olleet aina luotettavia eli toivotaan parasta sullekin! :)

Moikka!
Osaisko joku tulkita tota mun testin tulosta?
Plussa, nega vai viallinen testi?
Kyseessä siis pc:n testi.
Tollasta tulosta ei oo kyllä koskaan tullu vastaan...

https://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus/_plussa-nega-vai-mika/post/3189390

Nyt on kyllä erikoisen näköinen testi ja vaikka oon tehny (en edes kehtaa arvata kuinka monta) useita raskaustestejä elämäni aikana, tuollaista en oo tainnut koskaan nähdä.
Oletko testaillut uudestaan? Värihän nyt voisi tietysti kertyä virheellisesti tuollail reunoille..

Onnittelut Ihmemaanlapsi, selkeä plussa! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1528446612.630692.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1528446628.688000.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1528446643.548800.jpg

Ystävän tekemät testit. Sai eilen illalla todella selkeän plussan, vähemmän selkeän plussan vaan hetken pidätetystä pissasta ja nyt kaksi negaa/ttooooosi hailakkaa/viivanpaikkaa. Mitä pitäs ajatella?

ImageUploadedByVau Foorumi1528446743.054132.jpg

Tää vika kuva on se selkee plussa

View attachment 69780

View attachment 69781

View attachment 69782

Ystävän tekemät testit. Sai eilen illalla todella selkeän plussan, vähemmän selkeän plussan vaan hetken pidätetystä pissasta ja nyt kaksi negaa/ttooooosi hailakkaa/viivanpaikkaa. Mitä pitäs ajatella?

View attachment 69783

Tää vika kuva on se selkee plussa

Mulla on käynyt vähän samallalailla.
Ihan selkee punainen plussa muuttui seuraavana päivänä silmää sokaisevan valkoiseksi. Todennäköisesti käynyt limakalvoilla sen verran hipaisemassa että ehti haamuilla.

Tai sitten kiinnittymispiikki näkyi aikaisemmassa plussana.. hetken aikaa nyt haaleana ja alkaa taas haamuilla kun on tarpeeksi hormonia.

Tai sitten ekalla kerralla oli tujumpi näyte kun seuraavat?

Taaaai tietysti mahdollista on olla viallinenkin. Siitäkin on kokemusta. Hcg ollut samaan aikaan 0 kun on samanlainen viiva tullut.

Ei auta kun ootella ja tehdä parin päivän päästä uusi :) mikähän dpo?

Mulla on käynyt vähän samallalailla.
Ihan selkee punainen plussa muuttui seuraavana päivänä silmää sokaisevan valkoiseksi. Todennäköisesti käynyt limakalvoilla sen verran hipaisemassa että ehti haamuilla.

Tai sitten kiinnittymispiikki näkyi aikaisemmassa plussana.. hetken aikaa nyt haaleana ja alkaa taas haamuilla kun on tarpeeksi hormonia.

Tai sitten ekalla kerralla oli tujumpi näyte kun seuraavat?

Taaaai tietysti mahdollista on olla viallinenkin. Siitäkin on kokemusta. Hcg ollut samaan aikaan 0 kun on samanlainen viiva tullut.

Ei auta kun ootella ja tehdä parin päivän päästä uusi :) mikähän dpo?

Niin aivan... oletettu hedelmöitys ois tapahtunut 27.5-1.6, hieman epämääräinen kierto kuulemma. Seksiä oli 27.5 ja ovis laskurin mukaan olisi ollut 30.5..

Niin aivan... oletettu hedelmöitys ois tapahtunut 27.5-1.6, hieman epämääräinen kierto kuulemma. Seksiä oli 27.5 ja ovis laskurin mukaan olisi ollut 30.5..

Vois olla kiinnittymisestä.. mutta jos on hedelmöitys ollu aiemmin niin pitäs pc näkyä kyllä jo paremmin. Uutta testiä vaan vaikka huomenna :)

Takaisin