Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unicorn ompa selkeä viiva silti! Käsittämätöntä.
Voisko olla et sul unocorn on hcg-taso normaalistikin ”suuri”? Esim 4? Kaikillahan se ei oo nolla käsittääkseni..
Täältä taustalta huutelen, mutta kyllä mä melkein väittäisin, että jotain nyt yritti tapahtua. Mutta nyt uskotaan, että aukkari tuo teille toivotun tuloksen ja kuukauden päästä pysyisi viivat tikussa. Nyt todella olisi jo teidän vuoro.Voihan nää tietty olla kemiallisesta.. neljä kertaa aiemmin ollut ennen. Oviksesta seuraavana päivänä tuntui tuttua kuplintaa jonka tunsin myös esikoisen tärpätessä ja edellisessä km plussassa 6+
En aiemmin näitä rfsu tehnyt niin en tiedä miten pitäis käyttäytyä. Täytys joku kerta tehdä alkukierrosta menkkojen jälkeen niin tietäs näyttääkö viivanpaikkoja silloin.
Täältä taustalta huutelen, mutta kyllä mä melkein väittäisin, että jotain nyt yritti tapahtua. Mutta nyt uskotaan, että aukkari tuo teille toivotun tuloksen ja kuukauden päästä pysyisi viivat tikussa. Nyt todella olisi jo teidän vuoro.
Nuo viivanpaikat ovat kyllä niin selkeitä että ihan pistää ihmetyttään tapauksessas Unicorn Oon siis puulla päähän lyöty..
Olisi kyllä jo teidän vuoro, pian
Nuo viivanpaikat ovat kyllä niin selkeitä että ihan pistää ihmetyttään tapauksessas Unicorn Oon siis puulla päähän lyöty..
Olisi kyllä jo teidän vuoro, pian
Unicorn, johan oli vastaus. Täälläkin nähdään värittömiä viivanpaikkoja harva se päivä, en todella usko, että kaikki sellaisen saaneet ovat raskaana, edes kemiallisesti...