Plussa vai ei?

Unicorn, johan oli vastaus. Täälläkin nähdään värittömiä viivanpaikkoja harva se päivä, en todella usko, että kaikki sellaisen saaneet ovat raskaana, edes kemiallisesti...
Nojaa, yhden tutkimuksen mukaan jopa 70 % kaikista alakameista raskauksista päättyy keskenmenoon, kun mukaan otetaan kaikki hyvin varhaiset kemiallisetkin. Yritän löytää sen tutkimuksen jostain, koska oli kyllä varsin kiinnostava.

Nojaa, yhden tutkimuksen mukaan jopa 70 % kaikista alakameista raskauksista päättyy keskenmenoon, kun mukaan otetaan kaikki hyvin varhaiset kemiallisetkin. Yritän löytää sen tutkimuksen jostain, koska oli kyllä varsin kiinnostava.

Tämäkin on totta!
Olen lukenut samaa. Mutta että jos puhutaan värittömistä viivanpaikoista, ei haaleista vaaleana punertavista haamuista , hmm :) ?

Koska jos raskaushormonia on virtsassa, viiva olisi vaaleanpunainen/punertava. Ei harmaa / väritön. Mielestäni ne on kaksi eri asiaa :) haaleat haamut ja viivanpaikat. Eikös? :)

Minä sain haaaaaalean värillisen haamun raskaustestiin enkä todellakaan ollut raskaana kun en ollut edes ovuloinut vielä, selvisi siis siitä muutaman viikon päästä :D raskauskeijussa ei todennäköisesti kukaan aktiivisesti tutki raskaustestien toimintaa ja menevät vaan perus olettamuksilla. Tulee mieleen muutaman vuoden takainen juttu kun apteekin henkilökunta ja neuvolan tädit eivät uskoneet että minisun mammavitamiini pisti mut oksentamaan joka kerta kun sellaisen otin, vaihdoin valmistetta ja ongelma katosi! Sen jälkeen meni about vuosi ja ongelmaa oli muillakin ja siksi minisun vaihtoi pillerinsä koostumusta. Ja kukaan ei mua uskonut :D

ImageUploadedByVau Foorumi1527596082.799667.jpg

Joo, siis mäkin sain yhden selkeän haamun one stepillä dpo 3:grin Ja siinä oli siis ihan selkeästi myös väriä mukana. Että kyllä sinne niitä ihan vääriäkin mahtuu. (Tämän kokemuksen takia en enää ikinä osta one stepiä, enkä suosittele sitä kenellekään muullekaan.)

Alla olevassa kuvassa sen sijaan veikkaan, et on oikeita kiinnittymisyrityksiä. Ylempi on Apteq maaliskuulta dpo 10 (oli luonnossa todella selvä) ja alempi Pregcheck nyt tästä viime viikolla päättyneestä kierrosta dpo 9 tai dpo 10. Muuten olen noilla testeillä saanut vain ihan hohtavan valkoista negaa.

5775F6A1-5582-4B6B-80F2-2721C75D5B22.jpeg

Tää on kyllä karsee:confused: muistuttaa ihan mun oikeeta plussaa elokuulta. En silloin (onneksi) tiennyt, miten paskoja noi cb:t voi olla, joten olin ihan innoissani. Laitoin vielä ihan mielenkiinnosta mun oikeen dpo 12 plussan ja Smithin feikkihaamun vierekkäin. Herkkyyshän näissä on muistaakseni vieläpä 25, eli ei kyllä pitäis ihan mitättömästä mitään näkyä.
335E9484-161C-4646-9269-9D0B99034607.jpeg

Tää on kyllä karsee:confused: muistuttaa ihan mun oikeeta plussaa elokuulta. En silloin (onneksi) tiennyt, miten paskoja noi cb:t voi olla, joten olin ihan innoissani. Laitoin vielä ihan mielenkiinnosta mun oikeen dpo 12 plussan ja Smithin feikkihaamun vierekkäin. Herkkyyshän näissä on muistaakseni vieläpä 25, eli ei kyllä pitäis ihan mitättömästä mitään näkyä.
View attachment 69504

No on todella samanlaiset!! Mun tapauksessa ei voida ees puhua kiinnittymisyrityksestä koska en ovuloi!

Tässä mun ku raskauden plussa, jonka jälkeen digi näytti raskaana 1-2 viikkoa. Oon nähny ihmisillä vahvempia viivoja ja ne ei oo tarkoittanu plussaa, eli tuosta testistä ei voi päätellä kyllä yhtään mitään, vaikka oiskin raskaana :D

Liitteet

• IMG_20180529_161532.jpg
    IMG_20180529_161532.jpg
    35.6 KB · Katsottu: 423
Mulla tuo first responce näyttää ihan samalta ja se on 6,5miu. Siitä laitoin viestiä Raskauskeijulle ja vastaukset oli tuosta testistä.

Latasin kuvat tästä aiemmin tänne :)

Joo Mie katoin niitä siun aikaisempia ja ihmettelin miten voi olla niin selkee. No ehkä pitää testailla uudestaan huomenna. :)

Härskejä nämä viivanpaikat :woot: Kp2-7 pistelin Gonal-F, kp8 ivf-hoito keskeytettiin kun ei stimulaatiota tullut. Vas. munasarjassa iso endometriooma, ja siellä näky vaan yks 7mm follikkeli. Toista munasarjaa ei näkyny kummassakaa seurantaultrassa. Että raskauden todennäköisyys on tosiaan ihan melkeinpä mahdoton...

F4377AC6-AAB7-4C2B-9DED-CD0B1CD713B8.jpeg

Nuo CB ovat kyllä aivan kamalia!
Oon itsekin saanut niillä selkeän haamuplussan vaikken todellakaan ollut raskaana. Luin silloin jenkkisivuilta että siniväri testit ovat ylipäätään huonoja ja noita kokemuksia on pilvin pimein.

Pahoittelut negoista. :sad001

Takaisin