Plussa vai ei?

Tänä aamuna tehty testi, kp 26 dpo 14?, siis näkeekö mun silmät harhoja vai onko tuo toinen viiva punertumassa vähäsen? :nailbiting: Kyseessä siis pc:n ei herkkä testi. Luonnossa näyttää selvemmältä, oli vähän haastavaa saada hyvässä valossa kuvaa:angelic:

Liitteet

• IMG_8683.JPG
    IMG_8683.JPG
    625 KB · Katsottu: 556
  • IMG_8685.JPG
    IMG_8685.JPG
    805.5 KB · Katsottu: 533
Metsätähti, Joku punainen alue näkyy, mutta väärässä kohti :/ toinen viiva tulee tuossa testissä lähemmäksi kontrolliviivaa..

Metsätähti88, en minäkään näe.. toki välillä niiin vaikea saada kuvaan :D
Siis tuossa yhdessä kohtaa on reunassa ehkä punertavaa, mutta mielestäni olisi viivaan nähden oudossa kohtaao_O

Metsätähti88 Miekin nään punaista tuossa testin alkupäässä, mutta se on kyllä väärässä kohdassa testiviivaksi? :O

Metsätähti juu punaista näkyy mutta väärässä kohtaa, myös testiviivan näen mutta en tiedä onko siinä väriä vai ei :/

Tällaista haamua tänne tänään. Nyt todennäköisesti dpo 6-8. Lauantain haamun uskon olleen virheellinen, koska jos sen pitäisi jo näkyä selvästi paremmin. Tämä taas one stepin puikko. Väriä näkyy vähän testiviivan päissä, mutta muuten viivanpaikkaa.

Liitteet

• 6B0ABD4D-771F-4EC0-959C-B9C0AFB76222.jpeg
    6B0ABD4D-771F-4EC0-959C-B9C0AFB76222.jpeg
    652.5 KB · Katsottu: 439
Kiva, että joku muukin näkee mun testissä jotain, enkä oo ihan hullu:grin

Annsku, kyllä toi on musta nyt se virallinen ovisplussa:) Kontrolli on munkin mielestä tummempi.

Et ole hullu, ei tarvinnut edes zoomata tai siristellä että näki hyvän viivan :) Todella ihmettelen jos tuosta ei kunnon plussa kehkeydy! Aiotko testata milloin uudestaan? Parashan olisi vasta ylihuomenna mutta jos himotestaaja on niin ei sille mitään mahda :D

Mrs R. No tuosta voisi nyt lähtee vahvistumaan, toivotaan näin :) Mulla onestepin 10mlu herkkä antoi ihan negan, olikohan toissapäivänä. Että hyvältä näyttää! Ja onhan lauantaina ollut vielä kovin aikaiset dpot, jos nyt vasta 6-8 :eek:

Annsku nyt se ainakin on plussa! Huomiselle varmaan kannattaa laskea dpo0, niin on ainakin suht tarkka :)

Täällä tänään kp25/dpo14. En oo tänään (vielä) tehnyt r-testiä, tähän saakka olleet negoja eiliseen saakka :oops:

Et ole hullu, ei tarvinnut edes zoomata tai siristellä että näki hyvän viivan :) Todella ihmettelen jos tuosta ei kunnon plussa kehkeydy! Aiotko testata milloin uudestaan? Parashan olisi vasta ylihuomenna mutta jos himotestaaja on niin ei sille mitään mahda :D

Varmaan huomenna testaan tuollaisella samanlaisella one stepillä (mun ei pitänyt testata tänäänkään, mutta toisin kävi:grin) ja sit perjantaina, kun jotain muutosta voisi oikeasti ehkä ollakin, rfsu:lla ja ehkä vielä parilla muullakin sen lisäksi:wacky::grin

Lauantaina testasin huvikseni outojen oireiden takia (repäisykivut ja yöllä parin illalla otetun viinilasillisen jälkeen iskenyt jäätävä krapua/pahoinvointi). Olin ihan varma, että tulos on puhdas nega, mutta se olikin haamu:wideyed: Sen jälkeen ei siis ole merkittävää vahvistumista tapahtunut, ja olenkin ajatellut haamun johtuneen epäonnistuneesta testistä, kun myös suoraan testi-ikkunasta pääsi pissaa testin sisälle. En siis ole testaillut ovista tässä kierrossa, joten arvaus sen ajankohdasta perustuu lähinnä limahavaintoihin, joka ei ole kovin luotettava menetelmä.

Mrs R jos nyt olisi dpo 8 niin la olisi voinut olla kiinnittymistä jos tuntemuksia ollut, kyllähän jotkut on sanonut että sen on jotenkin tunteneet. Ja jos joku hormooniryöpsäys silloin käynyt ja haamunhaamu tullut, mistäpä sitä tietää, naisen keho niin ihmeellinen! Raskauksista olen itse ollut aivan varma ennen edes haamua, jotenkin ollut niin seesteinen ja varma olo, myös ennen synnytysten alkua olo ollut että nyt olisikin hyvä synnytyksen alkaa kun aloittanut urakan tai ns huonoin hetki lähteä synnyttämään, ja kappas molemmat synnytykset alkanut siitä sitten vartin sisään :D Ja jostain syystä halusin ovulaatiota alkaa tikuttamaan kun tuntui että olisi hyvä vaikka tsäänssit saada plussa oli tooosi pieni kun ottaa huomioon kierron pituuden :o sieltä se vaan lähti kehittymään, nousisipa nyt lämmötkin niin saisi tämän ohi ja uuteen kiertoon tai toisenlaista plussaa testiin :)

Takaisin