Plussa vai ei?

Se lh-piikki, joka noissa testeissä näkyy ja "antaa munasolulle käskyn irrota", voi kai olla tosi nopea. Ovishan tapahtuu siitä sitten (12-)24-36 tunnin päästä, kun plussa on liuskaan tullut. Pitkässä kierrossa voi olla niinkin, että lh-piikkiä yrittää tulla, mutta ne ei riitä irrottamaan munasolua, vaan se surkastuu ja menkat tulee. Näin oon ymmärtänyt, viisaammat korjatkaa :rolleyes:

Se lh-piikki, joka noissa testeissä näkyy ja "antaa munasolulle käskyn irrota", voi kai olla tosi nopea. Ovishan tapahtuu siitä sitten (12-)24-36 tunnin päästä, kun plussa on liuskaan tullut. Pitkässä kierrossa voi olla niinkin, että lh-piikkiä yrittää tulla, mutta ne ei riitä irrottamaan munasolua, vaan se surkastuu ja menkat tulee. Näin oon ymmärtänyt, viisaammat korjatkaa :rolleyes:

Joo näin mäkin oon ymmärtänyt :) Sitä en tiedä voiko pitkän kierron piikit olla niin vahvoja että testeissä näkyy noin vahvana, tuokaan ei oo herkin testi mitä löytyy, pregcheckin ovistesti. Olis mielenkiintoista kuulla miten muilla pitkän kierron ihmisillä ollut, näkyykö testeissä tummana mahdollinen ovis ilman että se sit tapahtuu? Sen tiedän että ovuloin pitkissäkin kierroissa, lämmöt sen kertoneet selkeästi, sitä ihmettelenkin että luulisi niiden kiertojen olevan ovuloimattomia :o nyt kyllä tulis ennätyspitkä kierto evör, jos ovis tapahtuu ja luteaalivaihe olis sen 9-13 päivää (sekin vaihtelee noin hurjasti mulla :O)

Sain tänään lisää raskauskeijulta 25 herkkyyden onestep testejä.
Sain punertavan haamun. Kamera niin huono ettei kunnon kuvaa saa.
Nyt se joko alkaa vahvistumaan tai ei.
Mutta tähän testiin en ole turhia punertavia viivoja saanut :-)

Liitteet

• 1515490964272.jpg
    1515490964272.jpg
    62.5 KB · Katsottu: 432
Sain tänään lisää raskauskeijulta 25 herkkyyden onestep testejä.
Sain punertavan haamun. Kamera niin huono ettei kunnon kuvaa saa.
Nyt se joko alkaa vahvistumaan tai ei.
Mutta tähän testiin en ole turhia punertavia viivoja saanut :-)

Jotain näkyy, varsinkin alareunassa väriä! Toivotaan että vahvistuu! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1515494843.315268.jpg

Mikä näitä testejä vaivaa :( testiviiva tuli ekana ja tosi tummana, ihan sekunneissa, kiva saada jotain plussaa edes vaikka ne menkat sieltä pärähtäiskin :/

Ovisplussa siinä on.

Voiko sulla olla ovis??
Ovishan voi myös tehdä haamua rtestiin.

Mun testissä on haalea punainen viiva. Tuossa kuvassa se näyttää tosi erilaiselta.
No nyt pitää seuraavienkin olla mulla samanlaisia jos jotain oikeasti mukana on :-)

Pene, mä sain pari päivää sitten tolla samalla testillä tälläisen:
78439A8B-4412-43D5-B007-B41AFF2D597C.jpeg
Kaikki muut testit sen jälkeen näyttänyt selkeää negaa. En todellakaan enää ikinä osaa tota cb:n testiä :sorry:

View attachment 64194 Kaikki muut testit sen jälkeen näyttänyt selkeää negaa. En todellakaan enää ikinä osaa tota cb:n testiä :sorry:

Ikävä kyllä mullakin on kokemusta tuosta cb:stä ja sen antamista "haamuplussista" (saattaapi löytyä jopa kuvaa) jotka ei tosiaan olleet plussia. Siniväri testit eivät oo kovin luotettavia jos esimerkiksi jenkkisivuilta lukee.

View attachment 64194 Kaikki muut testit sen jälkeen näyttänyt selkeää negaa. En todellakaan enää ikinä osaa tota cb:n testiä :sorry:

Vaiana, mikä ton testin herkkyys on? Mä sain cb:n plussalla (herkkyys kai 25) melko saman näköisen elokuussa (kuvassa) ja silloin olin ihan oikeasti raskaana. Toki, jos kaikki muut on selviä negoja, niin kyseessä tuskin on muu kuin viivanpaikka tai joku kiinnittymisyritys.

Liitteet

• 13C9E0FF-B304-4F13-AFE9-48296A603BD4.jpeg
    13C9E0FF-B304-4F13-AFE9-48296A603BD4.jpeg
    277.2 KB · Katsottu: 442
Vaiana, mikä ton testin herkkyys on? Mä sain cb:n plussalla (herkkyys kai 25) melko saman näköisen elokuussa (kuvassa) ja silloin olin ihan oikeasti raskaana. Toki, jos kaikki muut on selviä negoja, niin kyseessä tuskin on muu kuin viivanpaikka tai joku kiinnittymisyritys.
On juurikin tuo cb:n plussa testi!
Sen jälkeen oon tehnyt kaksi apteekin omaa testiä ja ovat olleet ihan negoja.
Kp45 ja dpo14 tänään. Testailen sitten vkloppuna taas, jos ei ala menkkoja kuulua.

Taitaa olla valmistajien uusi kikka nuo näkyvät viivanpaikat/virheplussat saada kuumeilijat ostamaan lisää testejä.. :/

Ainut mihin itse melkein satavarmasti luotan, on apteekin oma raskaustesti. Se sinikorkkineb. Se on ainut johon en oo saanut viivan viivaa ellei oo ollut tosi kyseessä :)

Jopa apteekin ultra ja kaikki clearbluet (paitsi digi) , pc ja rfsu on huijanneet ihan surutta :D

Sain tällaisen syyskuussa. Oli nega. Ihan paska noi clear bluen muut paitsi digital testit

Liitteet

• IMG_20180109_150644.jpg
    IMG_20180109_150644.jpg
    640 KB · Katsottu: 390
Mä olen kans saanut tuommoisen samanlaisen kuin Naksutili. Nega oli (tai kemiallinen, en osaa erottaa, menkat alkoi ajallaan seuraavana päivänä). En luota enää testiin jos väri on sininen. :rolleyes:

Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?

Onko kuinka monella kokemusta täällä primoluteista?Ite olen syönyt sen 10pvän kuurin ja tänään menossa jo neljäs päivä ilman vuotoa.Miten nopeasti teillä on tullut vuoto lääkkeiden lopettamisen jälkeen?

Mä söin Terolutit 10 päivää ja sunnuntaina loppui. Tänään alkoi.

Takaisin