Plussa vai ei?

Lumi, kyllä tossa joku haamu näkyy. Mutta noi One Stepit on surullisen kuuluisia siitä että ne näyttää virheellisiä haamuja ja selkeitä viivanpaikkoja :sad001 Nimim. kokemusta on. Mikä kp sulla on ja onko jo menkat myöhässä?

Mä testasin tänään kolmesti liuskalla tällaisen tuloksen.. Mulla on just ollut menkat ja itseasiassa vuodan vähän vieläkin (yli 10pv vuotoa kaiken kaikkiaan). Olin varaamassa aikaa gynelke niin sanoivat että Varmista ettet ole raskaana.. Muuten en testejä olis tehnyt. Lisäksi mulla näyttää o-testit plussaa ..

Liitteet

• WP_20150904_009.jpg
    WP_20150904_009.jpg
    342.2 KB · Katsottu: 429
Eikä mulla ole mitään käsitystä edes missä kohtaa olisin raskautunut.. Ei mielestäni ole mahdollista viime kierrossakaan..

Kyfi toi on kyl selkee plussa :o kannattais varata aika ultraan tai verikokeella mittaamaan hcg :)

Mulla ei ole vielä mtn tietoa mun kierrosta :D maaliskuu 15 synnyttin esikoiseni eikä ole kunnol menkkoja ollukkaan. 27.8 tuli kahteena päivänä tooosi niukka punaista vuotoa jonka jälkeen omituista rusehtava vuotoa. Niin aatteliin varmuuden vuoksi testata, kun kakkonen saisi tulla jos on tullakseen :)

Lumi, jos sulla ei ole kierrosta hajua niin halpis r-testi on saattanut reagoida myös ovulaatioon. Toisaalta aika nopeasti menkkojen jälkeen olisi ovis, jos 27.8. olleen vuodon laskisi menkoiksi... Seuraa tilannetta ja testaa viikon-parin päästä uudestaan ja jollain varmemmalla testillä! :)

Kyfi, sulla on siellä selkeä plussa! Oisko ne sun menkat olleet valemenkat?

Kyfi, selkeä plussa. Gynekäynti varmaan vähän selventää tilannetta :)

Lumi, tuhru voi olla hyvinki merkki siitä et kierto alkaa käynnistyä .. Voithan testata aina välillä jos menkkoja ei kuulu :)

Laitan nyt kuvan tosta testirivistä.. Ei näy ovulaatioo. Taitaa jäähä tulematta. Testaan viel tän päivän ja sit lopetan. Jään oottelee menkkoi. Vähän luulen et nyt kasvo vaan kysta mikä puhkes kp12-13 ja aiheutti tuhrua. Toivottavasti nyt kierto ei kauheesti veny..
Kp17/30(?)

Liitteet

• 1441436888527.jpg
    1441436888527.jpg
    99.2 KB · Katsottu: 239
Muokattu viimeksi:
Kiva kun täälä ihmiset on saanu positiivisia testejä :) toivotaan että me kaikki saamme ennemmin tai myöhemmin samanlaisia uutisia :)

Minä täälä odottelen ovulaatioo tapahtuvaksi. 2 viimeisintä kiertoa ovat olleet todella lyhyitä n. 21 päivää. Saa nähdä kuinka tämän kierron kanssa tapahtuu :) viime kierrollahan bongasin oviksen mutta olimme koko perhe kauhean flunssan kourissa niin se ovulaatio jäi hyödyntämättä.

Tein aamuvirtsasta. Mä olen todella ihmeissäni että milloin on tärppi käynyt koska mun mielestä viime kierron oviksen aikaan mies oli mökillä, tosin touhuttiin pari päivää sitä ennen.. Ja tosiaan tää pitkä vuoto hämäsi. Ihme etten ole stressaantunut tästä vuodosta.

Liitteet

• WP_20150905_005.jpg
    WP_20150905_005.jpg
    505.6 KB · Katsottu: 400
Kyfi, kyllä siellä ihan selkeästi raskaana ollaan! Ja jos kerta peuhasitte pari päivää ennen sun ovista niin sehän on osunut parhaaseen saumaan onnistumisen kannalta. :) 2 pv ennen ovista on parhaat todennäköisyysprosentit onnistumiseen. Toivottavasti vuoto on harmitonta! Jatkuuko se vielä?

Vuoto ei jatku enää mutta mies pyysi tekemään liuskatestin ja sepä ei näyttänytkään enää mitään.. Voikohan noin nopeasti romahtaa hormonien taso jos tulikin km? Mä tulen sekopäiseksi tän kanssa.. Varmaan toinen liuska on käytettävä kohta.

Ihan tosi :o toivottavasti ei ois kemiallinen tai km.. :/ joo tee se toinen liuska.. voihan se olla että munasolu kävi kohdussa ja näyttää testissä plussaa ja kuitenkin tulee vuotona ulos..

Moikka! Mulle tehtiin kkm:n lääkeellinen tyhjennys 22.8. eli nyt menossa kp 16. Eilen testasin tämmösen ja oon siinä vielä aavistuksen näkevinäni viivaa... Tosin ilmesty testiajan jälkeen. Kai toi lasketaan jo negaksi? Kuvasta ei ihan nii hyvin näy ku luonnonvalossa. Mitä ootte mieltä? Apteekin testithän ei vissiin näytä viivanpaikkoja. Toivosin negaa jo kovasti et pääsis uuteen yritykseen...

ImageUploadedByVau Foorumi1441535670.828264.jpg

Sallahaa, ihan haalean viivan tuossa nään.. Mutta varmaan parin päivän päästä on ihan nega :) tai jos testiajalla ei mitään näy niin negahan se on.. Alatteko yrittää suoraan vai ootatko yhet menkat?

Mannikka joo, semmosen minäkin nään. Ja jopa mies! Höh. Mutta minusta testiajalla ei tullut vielä mitään... Nojoo, eipä tuo oo niin justiisa.

Ei olla kumia käytetty mut en ovista testaa. Tekis mieli touhuilla 2-3pv:n välein mut vähä jänskättää, voisko heti perään raskautumisesta olla vaaraa, että menis taas kesken. Lääkäri sano että ei tartte alkaa ehkäsemään, mutta niin. Että kai me nyt tjoittaillaan kuitenkin :)

Takaisin