Plussa vai ei?

Mom, kyllä siinä ihan värillinen haamu on :) Rfsu:n testit ei jostain syystä herkästi anna vahvaa viivaa ja moni onkin säikäyttänyt niillä itsensä, kun on esim pregcheckillä saanut ensin hyvät viivat ja sitten rfsu:n testillä vain haamun. Ootko aatellu testata myös jollain muulla merkillä? Mutta plussa tuokin jo on! :wink
Kyllä ajattelin testata muullakin, nyt vaan haluan katsoa nouseeko tuo väri vahvemmaksi esiin ns samalla testillä. Kyllä tuo puhtaaseen negaan verrattuna plussa olisi mutta arpoohan sitä...
Olisko perus apteekin testi ok vai ostanko niitä viikkonäytöllisiä? se ainakin on selkeä :D

Mom, apteekin testeistä Apteekin oma raskaustesti (valko-vaaleansininen paketti jossa on kukkasia) ja tietty cb digi on hyviä. Digiä oon itse tilannut netistä 2 kpl paketissa, kun tulee paljon halvemmaksi :) Ruokakaupoissa on rfsu:n testin lisäksi myynnissä myös Pregcheckiä, joka on hyvä ja luotettava (parempi kuin rfsu!)

Apteekintestiä koittaisin eka ja myöhemmin sitä digiä :D mutta toisaalta oot jo saanut plussan joten.. kait sen digi voi hyvillä mielin tehdä :D

Ehkä just meni hermot noihin rfsu'n testeihin. Viiva on huonompi kuin eilen, vaaleanpunainen siitä kuultaa mutta silti... :( tuo liitekuva on todella huono enkä koneella edes erota tuota tämänpäiväistä (tai eilistä) viivaa. Oireet on pysyneet joten josko minä meen vaan ostamaan niitä parempia testejä. Ketuttaa ihan kunnolla :arghh:

Liitteet

• kuva.JPG
    kuva.JPG
    551.8 KB · Katsottu: 324
Kyllä siinä tämänkin päiväisessä jotain näkyy, mutta voisi olla ihan viisasta oman mielenrauhan takia hakea joku parempi testi. Se Apteekin oma on hyvä testi. Itse olen myös todennut ne Pregcheckit ihan toimiviksi. Ja ne on käteviä kun voi marketista ostaa. Itesellä jo paketti jäi käteen ruokaostoksilla vaikka testaukseen on vielä yli viikko, jos silloin on aihetta edes testata. :)

Minäkin nään tän päiväsessä hailakan viivan :) hae tosiaan vaikka pregcheck..

Mikä kp teillä yleensä ovulaatio tapahtuu? Täälä mä metsästän edelleenkin ovulaatiota, nyt menossa kp 16. Eihän se vielä paljoa ole mutta kun kaksi viimeisintä kiertoa ovat olleet pituudeltaan 21-22 päivää niin sitä alkaa olemaan malttamaton :D

Ellastina normaalisti ovis kp14 ja kierto 28 päivää. Nyt ovis löytyny vasta kp21 ja kierron pituudesta ei tietoo :rolleyes:

ellastiina, mulla on vaihdellut oviksen ajankohta yleensä kp 14-19 välillä, viime kierrossa ovis oli jostain syystä jo kp 12! Kierron pituus siis vaihtelee myös, mutta kun tiedän oviksen ajankohdan niin tiedän menkkojen (tai plussan testiin :wink) tulevan 12-15 päivän päästä.

Jos sulla on noin lyhyt kierto niin oviksen "pitäisi" olla kp 11 tienoilla. Mutta oottele rauhassa, joskus ovis antaa oottaa itseään :) Mutta kannattaa varautua siihen, että menkat tulee olemaan myöhässä, kun oviskin on myöhemmin. Kierron loppuvaiheen (ns. luteaalivaiheen) pituus oviksen jälkeen olisi hyvä olla vähintään 10 päivää, jotta alkiolla on mahikset kiinnittyä.

Larissa kp 20/32, dpo 1, yk 15

Kiitos vastauksista Mannikka ja Larissa :)

toivotaan et tästä kierrosta tulisi sitten sellainen "normaali" kun nuo kaksi viimeisintä kiertoa ovat olleet niin lyhyitä ettei raskautuminen ole ollut mahdollistakaan jos oviksen jälkeen täytyy olla 10 päivää.. :)

Sulla mannikka on kyllä tulos sitten astetta pidempi kierto! Nytkö sitten alkoi jännittäminen että alkaako menkat vai ei? ;)

Ellastina, vissiin imetät vielä, oliko näin? Imetys voi lyhentää luteaalivaihetta..

Joo vähän tässä jännää kyl.. Mut meinasin jo dpo9 tehä ekan testin ku viimeeks näky sillon jo :p ei oo montaa päivää jännäiltävää..

Mannikka, mikä dpo sulla on siellä menossa? :) Jännää! Mutta eikö teillä pitänyt olla "pakollinen" välikierto :wink

Larissa, joo suositeltiin taukokiertoo, mut eihän tästä mitään tullu :)) alko näyttää ovuloimattomalta kierrolta ni tuli sit heiluteltuu peittoi.. Nyt on dpo2. Mut vaik nyt tärppäis ni johan täs melkei 4vko on ollu "lepoa" :p

Ensimmäinen melko aikainen raskaustesti tehty tänä aamuna :) Erittäin herkkä one step on.

Tulos lähes arvattavissa.

Liitteet

• 12007018_10205284526421670_1051830786_n.jpg
    12007018_10205284526421670_1051830786_n.jpg
    49 KB · Katsottu: 314
Toivotaan :Heartred

Kp21 tänään. Normaalisti kierto 28-31pvä. En varmaan vielä viitsi alkaa ihan joka aamu testailla, katsotaan ehkä hieman myöhemmin :)

Eikö sun vauvakuume kannattaisi odottaa nyt vaikka ihan viikko ja tehdä sitten vasta uusi? Odottavan aika kyllä on valitettavan pitkä... Mulla on siis itsellä odotettavana vielä noin viikko ennen kun testaan. Kovasti tekisi jo mieleni tastata, mutta kun tiedän sen näyttävän negaa nyt kuitenkin oli tilanne mikä tahansa.

Takaisin