Plussa vai ei?

Älä vielä lannistu! Kyllä se voi vielä plussa olla tässä kierrossa! Yhdellä kaverilla kävi niin, että vasta nt-ultrassa huomattiin, että olikin melkein viikon pienempi kun olisi pitänyt olla. Ultraaja oli vaan todennut, että on vissiin ollut myöhäinen ovis. Ja se mun kaveri on sellainen hyvä hermoinen tyyppi, että se oli oikeesti odottanut ainakin viikon menkkoja ennen kun teki testin! Itse en kyllä siihen pysty... :D

Äippä, kummallisesti värjäytynyt tuo testi! Mutta ihan kuin olisi himppusen punaisen viivan alkua alareunassa? Uutta testiä kehiin taas huomenna ;) toivoa on jos menkkoja ei näy!

Miten nyt ei jaksa venata! Mies nauro, et saan kohta kanta-asiakaskortin apteekkiin :D kävin ostamassa kasettitestin ja pari muuta. Voi mua :D en tosin tie ton kasettitestin toimivuutta, mut kokeillaan

Äippä testaatko vielä kuitenkin aamusta?

Kyllä mä testaan vielä tänään.ei mitään oireita menkoista.jännä on se et mul yön aikana hävinny tissikipukin, joka on kyl aina ennen menkkoja. :D eilen illalla muutaman kerran tuli sellanen vihlasu vähän navasta alaspäin.

:'( kyl se on uskottava.mä olin niin varma, et ois plussannu.noh, ehkä kroppa ei ollu valmis vielä viime kk keskenmenon jälkeen uuteen raskauteen, ehkä hyvä aatella niin.

Liitteet

• WP_20150827_10_18_57_Pro.jpg
    WP_20150827_10_18_57_Pro.jpg
    133 KB · Katsottu: 333
Pitäsköhän sitä jotain vitamiinejä alkaa syömään..kuin moni teistä ottaa vitamiinejä? Tai onko kukaan huomannu greippimehun tehoa?

Mulla autto greippimehu limoihin, mut nyt kun pärähti uus kierto käyntiin ja aloin taas juomaan niin edelleen kp 9 tulee rusehtavaa valkovuotoa eli en tiedä et auttoiko niin paljon et siivoo sisälmykset niin ku oikein kunnolla. Ja siis menkat yleensä sen 5 päivää. Jos kukaan tajus mitään :) tai sit syynä gelee??

Foolihappo, d-vitskui ja greippimehua kohtuudella eli ei liikaa eikä välttämättä päivittäin, mut ainaki foolihappoa kannattaa kokeilla ☺

Tää taitaa mennä nyt vähän ketjun aiheen ohi, mutta vastaan kun kerta äippä kyselit: :)

Mulla on ollu pidempään jo käytössä foolihappo, greippimehu/greipit ja vehnänalkioöljy. Greippi lisää mukavasti ovislimoja, mutta vettäkin kannattaa oviksen aikana juoda enemmän :wink
Vehnänalkioöljyllä on ollut myös selkeä positiivinen vaikutus, sillä se pidensi loppukierron luteaalivaiheen 8 päivästä 12-14 päivään! Eli alkiolla on parempi mahdollisuus kiinnittyä :) Eräällä palstalaisella oli ihan ultrasta myös todisteita, että kohdun limakalvo oli ennen vehnistä ohuempi kuin vehniksen kanssa, eli suosittelen!

Geleestä mulla on valitettavasti negatiivisia kokemuksia, sillä se pahensi loppukierron tiputtelua entisestään, joten sitä en enää ikinä osta!

Viime kierron lopussa aloitettiin miehen kanssa yhdessä monivitamiinit ja siihen vielä erikseen sinkki päälle. Nyt siis yk 15 muistaakseni menossa, joten ehkä jo hyvä aika alkaa syöttämään miehellekin jotain. Ilolla suostui nuo aloittamaan, sillä tutkimusten seuraava vaihe olisi miehen simppanäyte ja sinne se ei halua :grin Sinkki varsinkin on miehelle se tärkein :wink Täällä on kuultu monet onnistumistarinat, miten miehen näyte on ollut surkea ja raskautumisen mahikset lähes nollissa, mutta fooli-sinkki yhdistelmällä on saatu plussa nopeasti!

Ai niin otan tämän kierron myös 50 mg disperiiniä ihan koemielessä menkoista ovikseen. Pitäisi parantaa munasolun ja kohdun limakalvon laatua sekä auttaa kiinnittymisessä. Katotaan nyt, tämän suhteen oon vähän skeptinen, mutta sama kokeilla :grin

Muokattu viimeksi:
Palatakseni aiheeseen :p
Oon nyt kuitenkin tikutellut ovista :rolleyes: en nyt tiedä kuvittelenko, vai onko viiva ihan pikkasen alkanut tummeta..? Ois positiivista jos o-plussa tulis parin päivän sisään. Nyt kp10.

Eikö kukaan nyt ole tikuttamassa ovista tai tekemässä r-testejä?

Liitteet

• 1440842039793.jpg
    1440842039793.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 261
Äippä mä aloitin plussakierrolla o-testaamisen jo kp 5!! :D pari päivää menkkojen loppumisen jälkeen.. ja plussa tuli kp 17. :) ihan noin aikaisin ei tarvitse aloittaa, paitsi himotestaajat aloittaa aikaisin :D hih.

Mannika kyllä tuossa kp 10 on hitusen vahvempi viiva kun noissa muissa. Kyllä se ovis toivottavasti viikon sisään tulis :)

Takaisin