Tää taitaa mennä nyt vähän ketjun aiheen ohi, mutta vastaan kun kerta
äippä kyselit: :)
Mulla on ollu pidempään jo käytössä
foolihappo,
greippimehu/greipit ja
vehnänalkioöljy.
Greippi lisää mukavasti ovislimoja, mutta vettäkin kannattaa oviksen aikana juoda enemmän
Vehnänalkioöljyllä on ollut myös selkeä positiivinen vaikutus, sillä se pidensi loppukierron luteaalivaiheen 8 päivästä 12-14 päivään! Eli alkiolla on parempi mahdollisuus kiinnittyä :) Eräällä palstalaisella oli ihan ultrasta myös todisteita, että kohdun limakalvo oli ennen vehnistä ohuempi kuin vehniksen kanssa, eli suosittelen!
Geleestä mulla on valitettavasti negatiivisia kokemuksia, sillä se pahensi loppukierron tiputtelua entisestään, joten sitä en enää ikinä osta!
Viime kierron lopussa aloitettiin miehen kanssa yhdessä
monivitamiinit ja siihen vielä erikseen
sinkki päälle. Nyt siis yk 15 muistaakseni menossa, joten ehkä jo hyvä aika alkaa syöttämään miehellekin jotain. Ilolla suostui nuo aloittamaan, sillä tutkimusten seuraava vaihe olisi miehen simppanäyte ja sinne se ei halua
Sinkki varsinkin on miehelle se tärkein
Täällä on kuultu monet onnistumistarinat, miten miehen näyte on ollut surkea ja raskautumisen mahikset lähes nollissa, mutta fooli-sinkki yhdistelmällä on saatu plussa nopeasti!
Ai niin otan tämän kierron myös
50 mg disperiiniä ihan koemielessä menkoista ovikseen. Pitäisi parantaa munasolun ja kohdun limakalvon laatua sekä auttaa kiinnittymisessä. Katotaan nyt, tämän suhteen oon vähän skeptinen, mutta sama kokeilla