Plussa vai ei?

Me ei tästä kierrosta kokeilla.. Ajattelinkin lähteä nyt shoppailemaan apteekkiin vitamiineja meille molemmille ja ehdottomasti venhänalkioöljyä! :) Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :Heartred
Seuraan kyllä tätä ketjua vaikka itse en nyt ole testailemassa :woot::)

Ei tästä jännempää testaamista täällä vielä, mutta jotenkin luulen et huomenna ois o-plussa.. Mahakipuja jo sen verran :)

Liitteet

• 1441038803709.jpg
    1441038803709.jpg
    63.3 KB · Katsottu: 230
Testattu selkeä nega.
Joten odotellaan taas.

Katsotaan osaanko liittää kuvan. :D

Kp28/27

Liitteet

• 1441171590519.jpg
    1441171590519.jpg
    18.9 KB · Katsottu: 272
Pakko laittaa tännekkin kuvaa näistä susi testeistä. Liuska siis raskauskeijun ovistesti ja nämä samasta pissistä tehty... En tiedä voi olla että ovis on ollut jo aikasemmin kun tänään tajusin vasta tehdä digin kun viivat ei tummunut ollenkaan.
ImageUploadedByVau Foorumi1441184842.293677.jpg

Kp 23

No onpas Minni2 kyllä susia noi liuskat! Itsellä on pc:n liuskat, mutta en kyllä niilläkään ole kertaakaan saanut varmaa o-plussaa... Taitaa olla kylläkin mulla kyse vaan niin lyhyestä huipusta, että ei yksi kerta päivässä riitä... Tarttee varmaan ostaa noita cb:n digejä, jos täytyy alkaa tarkemmin ovista kyttäämään. Nyt on vasta yk1 menossa keskeytyksen jälkeen (se siis tärppäsi yk2) niin en vielä ole kovin aktiivisesti näitä kytännyt.

Jelppis kp13/30, yk1

Ennen olen saanut noihin samaisiin testeihin kunnon plussat, nyt noi on jotain uudistuneita ja ei näköjään toimi ollenkaan tai sitten joku viallinen erä. No ainakin ovuloinu/ovuloin :)

Minni, onko noissa ilmotettu herkkyyttä? Jotkut testit on 25 miu/ml ja jotkut 50 miu/ml .. Vähemmän herkillä testeillä näkyy tietty huonommin viiva, ja kaikilla ei välttämättä huippua niillä löydy.
Hyvä et sait digillä kuitenki oviksen kiinni :)

On ja eikös digi ole 40mIU/ml ja tuo liuska on 20mIU/ml, sehän tässä kummastuttaakin. Pitäisihän sen viivan olla plussa jos ovis on herkkyydestä huolimatta :D digi ei ainakaan valehtele :)

No sit on kyllä viallinen liuska .. Jotkuthan ei 50miu/ml testeillä saa ovista kiinni jos lh ei nouse riittävästi..

Mulla valehteli toi hymynaama testi sillon joskus :( sain hymynaaman,,mutta liuskoihin en mitään. Viiden-kuuden päivän päästä sain liuskaan vahvat viivat ja oli ovisoireetkin. Eli digi näytti väärää hymyä :o

Ai! No mä luulen että digi on nyt oikeessa koska on oikea ovisajankohta sekä oireet! Toivotaan ainakin niin :)

Minni kyllä sulla ovis on varmasti tulossa jos oireita on ja hymynaama testissä :) toivottavasti tärppää tällä kertaa!

Kiitos kysymästä :) hyvin menee, paria verenvuotoa lukuunottamatta. En tiiä mistä vuodot johtuu, mutta pääsin ultraan tarkistamaan ja kaikki oli kunnossa. Huomenna jo rv 13+0! :)

Onkohan ihan nega? Minusta jotenki näkyis iha haamunhaamu. Nyt en o kyl varmaa :D

Liitteet

• 1441304813276.jpg
    1441304813276.jpg
    27.9 KB · Katsottu: 366
Lumi miusta tuossa näkyy haamu :)

Kuinka nopeasti sil haamul pitäisi vahvistuu :D? Kannataako huomen aamul testata uudelleen vai pitäisikö pari päivää odottaa. Jännitava :D

Hcgn määrä tuplaantuu 2-3 vrk välein, eli tee ylihuomenna vaikka uus testi :)

Oli varma viallinen testi eilen. Tein nyt aamulla 8h pidätyksellä selkeän negan. Oisha aamullaki pitänny haamunhaamu olla jos ois raskaana -.-

Takaisin