Plussa vai ei?

Niin mäkin siin jotain nään, mut saattaa olla sit vaan viivanpaikka.huomenna aamulla uutta testiä. Peukut pystyyn :)
Tsemppiä sullekin

Ohho mannikka :o Mistäs moinen, ettei sit vaan olis hitaasti nousevaa hormonia ja olisitkin vielä raskaana ja jostain muusta syystä vuotoa? Paljon se sun hcg arvo oli lääkärissä?

Arvo oli 3.. Ja testit sen jälkeen niin negaa kun vaan voi olla. Jotain tosi mystistä on nyt meneillään.. :eek:

Nyt ois dpo16. Esikosta sain vasta dpo16 haamun, dpo 14 oli vielä nega ja sitä ennen en ees testannu.. Mutta en älyy miten voi olla plussa, sit nega ja nyt taas plussa :eek:

Kuulostaa Mannikka kyllä tosi oudolta... Onko lääkäri osannut sanoa mitään? Testiä vaan niin pitkään, että tulee kunnon viivat tai kunnon vuoto.

Kävin torstaina päivystyksen kautta gynellä kun epäiltii kohdunulkosta ja sillon rtestit nega verestä ja pissasta, aamulla kuitenkin sain vielä 3 eri merkkisellä testillä plussan.. Ultras ja sano et ei näy mitään kohdun sisällä, eikä ulkopuolella. Sano et kemiallinen luultavasti. En oo ollu yhteyksissä sen jälkeen mihinkään. Jos alkaa näyttää taas plussaa niin soitan neuvolaan..

Tai siis jos viivat vahvistuu tms..

Herkemmällä tekisin, mutta mulla ei oo kokemusta noista ku oon aina tehny apteekin testeillä ja niillä tuli haamu jo kesäkuun alussa, ja toukokuun 27.päivä toukokuuta otin siis kapselin pois. Ja digin tein loppukuusta mikä näytti 2-3 :)

Äippä, minä varmaan testaisin molemmilla :D

Ja niin, negahan se täälläkin oli. Ei pitäs iltapäivästä tehä testejä kun lh sotkee.. Noh nega oli odotettavissa kyl. Minä yritän nyt taukokiertoilla ja siis keskittyä muihin asioihin.

Kp7/30(?) taukokierto (yk3)

Nyt koko ajan vilkuilen testiä...joo tiän ettei sais testiajan jälkeen, mut on tää niin jännää.menkkoja ei kuulu, oireet pysyy.tai sit kuvittelen nää kaikki.

Mulla reilu pari vuotta sitten mieli teki kepposet, menkat jäi välistä ja olin varma että oon raskaana, oksentelin yms. Sit kun lopetin miettimisen niin menkat tuli ja oireet hävis.

Ootko äippä ollut yhteydessä neuvolaan/terveyskeskukseen? Jos alkaa kierto venymään niin voisitko päästä verikokeeseen? Siitähän sen sitten viimeistään näkee.

En oo vielä, kun oottelen :D kierto välillä 30-34 pv ja nyt ois sit 33/34. Et toivoo on vielä. Vai pitäskö testin näyttää jo? jos menee ton kp 34 mukaan.

Luulisi ainakin kaikista herkimpien testien näyttävän edes jotain. Tosin enemmän taitaa vaikuttaa hedelmöityksestä kulunut aika. Mulla on itsellä yleensä aikainen ovis kiertoon nähden niin mulla on näkynyt niillä 25 testeilläkin jo aika aikaisin viivat.

Äääh, tein toisen :D himotestaajako kenties :D mut miks toi värjäyty noin.outo

Liitteet

• WP_20150826_11_14_39_Pro.jpg
    WP_20150826_11_14_39_Pro.jpg
    211.6 KB · Katsottu: 385
Takaisin