Plussa vai ei?

Heitsu, pahoittelut negasta, mutta vielä on toivoa :)

Jennis, hieno plussa! Onko vuoto jatkunut? Viiva ainakin vahvistuu hienosti eli hcg:n luulisi nousevan

Heitsu, pahoittelut negasta, mutta vielä on toivoa :)

Jennis, hieno plussa! Onko vuoto jatkunut? Viiva ainakin vahvistuu hienosti eli hcg:n luulisi nousevan

Kiitos! :) <3
Ei ole vuodellut enää. Kesti silloon yhtenä iltana sen pari tuntia. Pitkä viikonloppu edessä, kun uusintaverikokeesta tulee tosiaan vasta alkuviikosta tulos! Ei oikein tiedä miten päin olis! :/

Heippa!

Ihania plussia ❣️❣️

Mä tein uusinta testin, parikin kaikki negaa paitsi tohon clear bluen plus testiin piirtyy se plussa viiva sillain tosi haaleesti et tulee sellanen olo et siinä ei oo mitään mut tohon se tulis jos tulis,,. Sanotaanko sitä sit ns. Viivanpaikaks?

Kyllästyttää ja harmittaa negat. Vatsassa kuitenkin on olo et joku olis kyydissä (oon kaikki neljä edellistä tiennyt olevan matkassa mukana ennen testin plussaa) ja tänään mm itkeskellyt koko ajan ja tunne kuohut voimakkaat. Mutta ei vaan plussaa näy.

Mikä teistä on kaikista herkin testi?

Heippa!

Ihania plussia ❣️❣️

Mä tein uusinta testin, parikin kaikki negaa paitsi tohon clear bluen plus testiin piirtyy se plussa viiva sillain tosi haaleesti et tulee sellanen olo et siinä ei oo mitään mut tohon se tulis jos tulis,,. Sanotaanko sitä sit ns. Viivanpaikaks?

Kyllästyttää ja harmittaa negat. Vatsassa kuitenkin on olo et joku olis kyydissä (oon kaikki neljä edellistä tiennyt olevan matkassa mukana ennen testin plussaa) ja tänään mm itkeskellyt koko ajan ja tunne kuohut voimakkaat. Mutta ei vaan plussaa näy.

Mikä teistä on kaikista herkin testi?

Apteekin oma tai pc musta parhaat! :) Tsemppiä! Toivottavasti vielä plussa tulee! <3

Paras testi on ehdottomasti apteekin oma! Oon testannut sillä jo vuodesta 1998. Ikinä ei ole näyttänyt vääriä plussia tai haamuja. Yhtään "viivan paikkaa" en ole saanut. Mulla on nyt menossa 8. raskaus (vanhin -94 joka testattiin neuvolassa) oon testaillut vaikka millä merkeillä, mutta ainoa mihin luotan vaikka olis kuinka haamu, on apteekin oma. Herkkyydestä en tiedä, mutta varmin se on.

Apteekin omalle myös peukku, se on oman kokemuksen mukaan luotettavin :) Cb:n digikin voi näyttää ne viikot väärin ja aiheuttaa turhaa stressiä. Ainakin mulla näytti viimeksi 1-2 vaikka ois pitäny olla jo 2-3. Ja päättyi siis onnellisesti se raskaus.

Minusta paras oli pc, eli Citymarketistakin löytyvä PregCheck. Hinta kohdallaan ja näytti plussasta vahvan viivan jo dpo10. Tästä ei tarvinnut haamuja tai viivanpaikkoja etsiskellä, koska plussa näkyi ensisilmäyksellä täysin ilman tihrusteluakin.

Joo määki liputan pregchekkiä :D Tässä aamulta samasta pissasta pc ja mamin testi..
ImageUploadedByVau Foorumi1504366040.397133.jpg

Täällä testattu nega tänä aamuna, en viitsinyt edes kuvaa teille laittaa vaan kannoin testin suutuspäissäni ulkoroskikseen :'D

http://aijaa.com/ZoZOh7 viivanpaikka?
En tiedä näkyykö edes, mutta eilen illalla tein ja omaan silmään jotain näkyi..
Tein uuden pcn tässä aamupissasta ja mitään ei näkynyt, tein samasta pissasta rfsu puikko testin ja siihen jotain mielestäni ilmestyi.

Päivän tokasta pissasta, noin tunnin pidätyksellä. Ei se ainakaan vielä ole haalistunut vuodoista huolimatta! Eilinen vuoto tosiaan kesti jokusen tunnin ja rusehtavaa oli tällä kertaa.. Kylläpä on piinaavaa tämä jännitys!!

Liitteet

• 1504430183069.jpg
    1504430183069.jpg
    40.1 KB · Katsottu: 370
Jennis, kunnon leffaviivat! Uskon että vuotelu on harmitonta ja ns normaalia alkuraskaudessa. Mulla on sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä :)

Joo pakko oli kantaa se tikku ulkoroskikseen. Mulla on paha tapa syynäillä testiä monta tuntia sen tekemisen jälkeen josko siihen jotain ilmestyisi :D Hah! nyt ei voi, kun testi on jo ulkona ;)

Huh äsken tuli joku totaalinen hajotus ja itkupotkuraivarit... välillä vaan on vaikeaa pysyä järjissään ja urheana, kun tämän lapsettomuuden, hoitojen ja endometrioosin kanssa on tahkottu päälle 3 fucking vuotta... noh, leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä ;)

Takaisin