Alinah, ihan kuin jotain näkyisi! Laita kuvaa siitä rfsu:n testistä myös :)
Laitan kun ehdin, omat synttäri kahvit pidän tänään niin vähän kiirus.. :)
Ja pahoittelut negasta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah, ihan kuin jotain näkyisi! Laita kuvaa siitä rfsu:n testistä myös :)
Jennis, kunnon leffaviivat! Uskon että vuotelu on harmitonta ja ns normaalia alkuraskaudessa. Mulla on sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä :)
Joo pakko oli kantaa se tikku ulkoroskikseen. Mulla on paha tapa syynäillä testiä monta tuntia sen tekemisen jälkeen josko siihen jotain ilmestyisi :D Hah! nyt ei voi, kun testi on jo ulkona
Huh äsken tuli joku totaalinen hajotus ja itkupotkuraivarit... välillä vaan on vaikeaa pysyä järjissään ja urheana, kun tämän lapsettomuuden, hoitojen ja endometrioosin kanssa on tahkottu päälle 3 fucking vuotta... noh, leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä![]()
Kiitos Jennis <3 tänään on ollut aika itkuherkkä päivä. Itkin jopa sille, että mies toi mulle kahvia ja se oli hyvää :'D
joo on täälläkin noi taskulamppu-jutut ja eri valoissa syynäilyt kokeiltu testeille :'D tulee hulluksi jos negoja ei heti hävitä
Täällä alko kp 1 tänään ja tietty pari negaa ehti taas tekeen, kun ei vaan pysty oleen tekemättä. Oon kyl sponssanu noita testifirmoja jo ihan hyvästi tän yli 3 vuoden aikana 
Ilahduta meitä mehevällä plussalla parin kolmen päivän päästä.http://aijaa.com/lAcJ8j
En oikee tiedä miltä tuossa se viiva näyttää. Ehkä se on vain viivanpaikka. En kerennyt käydä tänään apteekissa, huomenna sitten. Nyt löytyy Prismasta ostettuja näitä rfsu testejä.