Plussa vai ei?

Jennis, kunnon leffaviivat! Uskon että vuotelu on harmitonta ja ns normaalia alkuraskaudessa. Mulla on sulle kaikki peukut ja varpaat pystyssä :)

Joo pakko oli kantaa se tikku ulkoroskikseen. Mulla on paha tapa syynäillä testiä monta tuntia sen tekemisen jälkeen josko siihen jotain ilmestyisi :D Hah! nyt ei voi, kun testi on jo ulkona ;)

Huh äsken tuli joku totaalinen hajotus ja itkupotkuraivarit... välillä vaan on vaikeaa pysyä järjissään ja urheana, kun tämän lapsettomuuden, hoitojen ja endometrioosin kanssa on tahkottu päälle 3 fucking vuotta... noh, leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä ;)

Mä teen tota samaa! Tunnista toiseen syynäilen tikkuja, vaikka olis kuinka nega! Sit katon vähän valoa vasten ja jopa taskulampulla!
Ja ymmärrän sun itkupotkut :( On tää niin rankkaa välillä, kun hoidotkin on raskaita yms! Ja noin kauan vielä. :( Täältä lähetän sulle iiiiison halin! Mä niin toivon sulle plussaa! <3 Täällä peukut ja varpaat ja kaikki pystyssä, että nyt ois teidän vuoro! <3 <3 <3 OIKEESTI!!

Kiitos Jennis <3 tänään on ollut aika itkuherkkä päivä. Itkin jopa sille, että mies toi mulle kahvia ja se oli hyvää :'D

joo on täälläkin noi taskulamppu-jutut ja eri valoissa syynäilyt kokeiltu testeille :'D tulee hulluksi jos negoja ei heti hävitä

Kiitos Jennis <3 tänään on ollut aika itkuherkkä päivä. Itkin jopa sille, että mies toi mulle kahvia ja se oli hyvää :'D

joo on täälläkin noi taskulamppu-jutut ja eri valoissa syynäilyt kokeiltu testeille :'D tulee hulluksi jos negoja ei heti hävitä

Voih! :D <3
Mä pystyn samaistumaan kaikkeen sun kirjoittamaan! <3

Larissa, i feel you! :sorry: Täällä alko kp 1 tänään ja tietty pari negaa ehti taas tekeen, kun ei vaan pysty oleen tekemättä. Oon kyl sponssanu noita testifirmoja jo ihan hyvästi tän yli 3 vuoden aikana :grin

Kyl tää välillä pistää ihan vihaks, ja surettaa katella toisinaan kun joku menee taaperon kanssa ja on massu pystyssä, joskus jopa kun jossain autossa on kaukalo ja siitä se isompi istuin niin alkaa herksityttään. Useimmiten kyllä on jo aika turta ja lähinnä miettii että miksi näin käy, oon aina maailman eniten halunnut äidiksi ja useamman lapsen, toki meillä luojan kiitos on yksi lapsi mutta se ei kuitenkaan poista sitä tuskaa kun haluaisi lisää eikä tule. Voin vaan kuvitella että kuinka pahalta heistä tuntuu joilla on ns syli tyhjä :sorry:

JamSU, onnea! :)

Muokattu viimeksi:
Kyllä se nousee vaan <3

Liitteet

• IMG_20170903_185818.jpg
    IMG_20170903_185818.jpg
    245.3 KB · Katsottu: 357
http://aijaa.com/lAcJ8j

En oikee tiedä miltä tuossa se viiva näyttää. Ehkä se on vain viivanpaikka. En kerennyt käydä tänään apteekissa, huomenna sitten. Nyt löytyy Prismasta ostettuja näitä rfsu testejä.

Moikka kaikille :) Jonkin aikaa olen käynyt täällä lueskelemassa, ja täällä on aina jotenkin niin hyvä tunnelma. Niinpä päätin nyt itsekin kirjoitella :) Pitkään keskusteltu kolmosesta, ja nyt viimeinkin tehty päätös yrittää <3 Takana ensimmäinen kierros ilman ehkäisyä sitten kuopuksen yrityksen. Lapsoset siunaantuneet helpolla, niinpä nyt kova pelko että ei enää onnistukaan. Miehellä perussairauteen lääkitys, josta - saattaa- olla haittaa vauvaprojektille. Mikäli vauvaa ei näytä kuuluvan, menee lääkitys vaihtoon.
Nyt tosiaan ensimmäinen ehkäisemätön kierto lopuillaan, nyt kp 25/28. Olen toki keksinyt itselleni kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet. Tiedän kuitenkin, että tärppiä ei ole käynyt, koska alaselkäni ei ole liekeissä, kuten kahdessa aiemmassa raskaudessa ollut.
Kamppailenkin nyt itseni kanssa, että testaanko sen negan huomenna 26/28, vai odotanko vain kuukautisten alkuun :banghead:

Aala, eli piinapäivät vielä :joyful: Ilahduta meitä mehevällä plussalla parin kolmen päivän päästä.
Täällä on ovistesteissä näkynyt vain puhdasta negaa, ja tuntemukset on tauonneet päiväksi pariksi tmv. joten epäilys, ettei sieltä mitään tule. Tällä hetkellä tuntuu, että menkat alkaa, mutta olishan se sekin jo jotain eli kp 1 - pääsis laskemaan kiertopäiviä edes. Luin tutkimuksesta, jossa kerrottiin olevan yleistä saada useampi kuin yksi ovulaatiota valmisteleva hormoni"aalto" samassa kierrossa. Saapa nähdä, milloin vanhan munikset jaksaa sen ovulaation sitten lopultakin toteuttaa.

Oma napa heti:
Eilen hulahti kunnon veret. Ja iso (puoliso kuvaili melkein 5cm kokoiseksi) hyytymä. Vuoteli pitkin iltaa. Iso suru tuli ja meillä oli kovin hiljainen ja itkuinen ilta. Otetiin se ulos tullut juttu talteen ja kärittiin paperiin. Tänään haudataan se. <3 Meille olisi ollut liian rankkaa vetää pöntöstä. :'(
Viime ti hcg oli sen 579 ja to kävin vuotojen takia uudessa kokeessa ja arvo oli noussut jo 1014,3 (äsken sain tuloksen). En sitten tiedä, että missä vaiheessa keskeytyi. Huomenna illalla varmistetaan keskeytyminen ultralla ja siihen asti lääkkeet jatkuvat vielä normaalisti. On tämä vaan ihan kamalaa... </3
Eli tänne mä alan hyvin todennäköiaesti taas laittelemaan "plussa vai ei" -tikkuja jälleen.

Mulla vähän tökkii sovellus, joten en saa edellistä sivua auki enkä näe testikuvia :( Byääh, nyt ois ollut kiva tässä tiöanteessa tihrustaa muiden tikkuja ja saada taas niistä tsemppi päälle itsellekin! :)

Voi Jennis!! Olen niin kovin pahoillani :sorry: ... toivotaan, että toivut nopeasti kuitenkin. Tiedän tuo on kova paikka.
Uusia plussia ketjuun tosiaankin, ovis- tai raskaustesti, ja pienokaiset tiukoilla vöillä!!!

Voimia jennis <3

Täälläkin ollu hiljasta, ei oo kesäkuun km jälkeen napannu uudestaan, eikä kyllä sinänsä just nyt yritetäkään. Ehkä pikkuhiljaa alkaa vauvakuume taas nostaa päätään, kun mietin että joko ostaisin ovistikkuja. Oikeeseen munasarjaan todettu kysta siinä ultrassa mikä piti olla varhaisultra, siitä tulossa kontrollia että katotaan josko ois vuotanu pois. Jos ei oo, ni siinä saattaa olla syy miks en raskaudu niin helposti.

Onhan tässä nyt 2,5v yritystä takana, ehkä meidänkin päivä tulee vielä. Luultavasti jos nyt tilaan ovistestit, niin laitan tänne niistä kuvia, vaikka tiedän että mulla plussa näkyy niin, että testiviiva on selkeesti vahvempi kun kontrolliviiva :hilarious:

Takaisin