Vauvakuume, tässä mun cb plussatesti, olisko dpo 9-10 eikä siinäkään pahemmin mitään näy. Tuo on mun mielestä aika huono testi. :) ja olin ja olen siis raskaana kun tuon testin tein!
Saisi kyllä camomillanen ja vauvakuume teillekin plussat pärähtää negojen tai menkkojen sijaan! :) Tota cb:n plussa-testiä on monessa paikassa haukuttu, että näyttää joko vääriä haamuja tai negaa vaikka olisi raskaana!
Ketäs muita piinailee tällä hetkellä ja testailee lähipäivinä? Itse meinasin perjantaina tikun dippailla
Ps. Ninni oot kyllä ihana, kun jaksat täällä muita tsemppailla!
Mielenkiinnosta kyselen, mitä mieltä olette. Kannattaisiko minun tehdä huomenna aamupissasta apteekin omatesti vai teenkö pregchekin liuskan ja myöhemmin apteekintikkuversion? Ymmärtääkseni ovat molemmat kyllä yhtä herkkiä eli 25. Periaatteessa ei väliä, mutta kuinka te tekisitte ? :):) Tänään ei postissa vielä tullut erittäin herkkiä testejä vaikka luulin että tulisi, tulevat varmaan huomenna niin testaan sitten vaikka päivällä sellaisella. Mä olen kyllä todellinen himotestaaja, mieskin jo ihmetteli
Omiin silmiin ehkä ihan himppasen saattaisin jotain ihan onnetonta nähdä (ehkä viivanpaikan), mutta voi olla että oon liikaa tuijottanut testejä ja silmät tekee temput
Nappaan uuden kuvan vielä. Hui, voisko olla mahdollista että siinä jotakin olis (ehkä vain viivanpaikka, mutta kuitenkin!) :angelic:
Luonnossa näyttää melko samalle kuin kuvassa, ehkä jotenkinpäin kun kääntelen testiä nään kohdan ihan millin paremmin, tai sit mun silmät on jo ihan sekasin