Plussa vai ei?

Mannikka, kyllä siinä jotain näkyy! Mutta en saa selvää, onko se vaan viivanpaikka vai onko siinä vääriäkin... Uutta testiä huomenna kehiin? ;)

Sain km kyllä heinäkuussa, nyt jännitetään uutta. Km vuoto kesti 5pv.kaikki oli ultrassa hyvin,heti saatiin lupa yrittää. Tammikuussa km jälkeen tuli kierto normaalisti, eli 30pv.nyt toivotaan samaa.testissä oli hailu, mutta en ole uskaltanu viel testata.

Toivotaan nyt äippä että kolmatta km et joudu kokemaan vaan seuraava pysyy mukana matkassa :) koska ajattelit uudelleen testata?

Aamutesti :p ja sit eilinen ja tän aamunen avattuna..

Liitteet

• 1439965020721.jpg
    1439965020721.jpg
    51.4 KB · Katsottu: 449
  • 1439965055901.jpg
    1439965055901.jpg
    43.6 KB · Katsottu: 437
Kiitos kaikki :) ei voi oikein vielä uskoa :) nyt on kp31 dpo10

Minulla taas negatiivista ja negatiivista, ei hailunhailuakaan plussaa. Tänä aamuna Clearblue:lla jälleen aamupissasta testasin, vaan ei mitään. Dpo pitäisi tänään olla 10. Harmittaa, hitto vie :(

Raskausoireitakin kun luulen toisinaan tuntevani , kroppa vaan taitaa kiusata kun toivon niin kovasti plussaa...

Tietääkö kukaan onko Clearblue se plus testi kuinka herkkä ? Niilläkin voi testata 4 pvä ennen kuukautisten alkamista.

Erittäinherkkiä testejä pitäisi tänään tulla postissa, kokeilen ehkä sitten niillä vielä :Heartred

Ps. Onneksi olkoon Mannikka! :Heartbigred

Vauvakuume, en ite tykkää cb:n plus testeistä, tosi hailuraista saanut niihin kun muihin tullut selkeämpää viivaa :/ Ja se tosiaan riippuu sub hcg tasosta miten aikaisin näkyy, joillain voi näkyä vasta viikko sen jälkeen kun menkkojen pitänyt alkaa, vaikka olis ovuloinut ajallaan. Koitat vaan testailla rauhassa :)

Vauvakuume kaikilla ei näy testeissä ennen kuin kuukautiset on myöhässä :) eli toivoa on vielä :)

Miulla kp 27 ja dpo10 pitäisi olla. Tiedän toki että nämä asiat on yksilöllisiä, ylipäätänsä onko raskaana mutta siis tietysti se kuinka hcg määrä alkaa kohota. Mä oon vaa oikein malttamottomista malttamattomin ihminen enkä millään jaksaisi odotella moniakaan asioita :woot::nailbiting:

Vauvakuume samaa vikaa täälläkin (malttamattomuus) :D täällä vaan oon testaillu hulluna vaikka esikosta sain haamun vasta dpo16 :) taitaa olla aika tapauskohtasta tuo hormonin nousu :)

Vauvakuume, täälläkin piinaavat päivät menossa! Kp30 eikä mitään merkkiä menkoista, mitä nyt mieliala heittelee mut sehän on ihan normaalia :D
Vatsanpohjassa kipristää ihan vaan jännityksestäkin, toivoisin nyt tosi tosi kovasti plussaa kun hyvä ystävä plussasi eilen <3

Takaisin