Plussa vai ei?

Vauvakuume nään ainakin viivanpaikan mut en väriä. Sulla dpo 11 ni veikkaan et menee 1-2 päivää viel ennenkuin näkyy :)

Tein tiistaina testin kp 24/28 dpo 10 :Heartred nyt toivon et pikkunen pysyy mukana loppuun asti.
image.jpg

Jannski 9.10 oli ovis( ainakin tuntui siltä) :D mun pitäis mennä ottaa verikoe jossain vaihees et näkis mikä Hcg tällä hetkellä :)

Hyvä rouva Vainoharhainen, kyllä siinä alemmassa on selkeämpi viiva munkin mielestä. Mut onko väriä, sitä en kuvasta uskalla arvailla. Miltä näyttää luonnossa? mut jos ei vieläkään menkkoja näy, niin se kyllä vähän lupailee hyvää. Voi toivotaan! :)

Camomillanen, kyllä minäkin tuossa alemmassa näen jotain todella haaleata, ehkä jopa väriäkin on pikkuisen :) Tee tosiaan parin päivän päästä uus, eiköhän näy sit jo paremmin :happy:

Camomillanen, on siellä joku haamun esiaste! Jännää :) Toi alempi testi on vahvempi ja viivanpaikat ei vahvistu!

Muokattu viimeksi:
Joo, huonostihan tässä kävi. Kemiallinen ilmeisesti. Siivosin nuo loput testit pois ja en voi kun vaan ihmetellä tätä tän aamun testiä. Raskaana en siis oo :(

Liitteet

• 1440088200179.jpg
    1440088200179.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 406
Myötäelän mannikka sun tunteita, itsekin ehti jo vähän innostua... Mut mä alan tulemaan joten niin tefloniks, et ei tuu petyttyy eikä innostuttua liikaa... Tsempit!

Camomillanen haamulaista näkyy ainakin alemmassa kuvassa :)
Voi mannikka, miten ne totes kemiallisen, ultra/verikoe? :/ Mut mites se hartiapistos sitten? Ja mitä ihmettä :( Voimia sinulle, muista että se muutaman kuukauden yritystauko on varmasti sinun ja tulevan vauvan eduksi ettei sektioarpi sitten häiritse tulevaa raskautta yms, kovillehan se varmasti ottaa odotella :(

Elkää ihmetelkö mihin mä kommentoin, en tiedä itekää varmaan flunssa tulossa pää vähän sekaisin :(

Jannski verikoe ja ultra.. Ja ei osannu selittää hartiapistosta. :(

Takaisin