Plussa vai ei?

Kävin taas kattoo sitä sun haamulaista ninjaana ja kyl se on suht selkeä mun mielestä :/ Ite noilla siniplussa testeillä saanut yhtään parempaa vaikka muut näyttäny sit selkeämpää, mulla oli kuva kans täällä clearbluen plussatestistä :)

Jos tuo digi homma pitäis paikkaansa nii mä olisin raskaana. 3 kertaa oon tehny ja avannut :smiley-ashamed008 aina ollut 3 viivaa.. enkä ole niinä kertoina ollut raskaana. Joku sanoi joskus että ei kannata avata että ne viivat ei kerro mitään.

Vauvakuume, tämä on yks ebaystä tilatuista.. Kiinatestejä siis. Hyviä tähän alkutihrusteluun :D

Joo huomenna teen varmaan digi, ei oo cb vaan joku mikä näyttää vaan + tai -. Ja tommosen samanlaisen testin kai kans. Kaapissa on kyl vaikka mitä testilöitä ni katotaan nyt millä testaan :p

Siis digissä on aina ne kolme viivaa, mut niiden vahvuus kertoo onko raskaana ja miten pitkällä, ei määrä.

Ninjaana en nyt muista, teitkö vaan one stepillä? Kannattaa testata pregcheckillä, luulis näkyvän jo ihan hyvä viiva jos on näkyäkseen :)

Tänään testattu sofilla nega edelleen mutta ei näy ei kuulu menkkoja, lähden tänään reissuun joten seuraava testi sit pe jos ei ala kuuluu...

Älä mannikka tuhlaa digiä vielä, ei ainakaan mulla näyttäny noin hailujen viivojen kanssa vielä mitään :) Pari päivää odottelin ja testailin muilla testeillä, niin johan digikin hoksasi näyttää raskauden.

Niin joo ja se mun hailurahaamu kuulkaas muutti vielä muotoaan! Pystyviiva muuttui ihan ohueksi mutta näkyväksi siniseksi viivaksi! Epäilen että oli vanhaks menny testi pirulainen!

Ninjaana seuraavaks apteekin testi, valehtelematta paras testi, mä en usko negaan tai plussaan ennen kun on apteekin testillä varmistettu :D

Mulla menkat 4 pv myöhässä ja aamulla testasin pc testillä mutta eipä ois tarvinnu kun menkat alkoi sit melkein heti perään. Että osaa ärsyttää tämmönen!
Hyvä tietää tuo viivojen vahvuus juttu :D silti en tiiä onko niitä järkeä purkaa ku sehän on just se idea että kertoo onko vai ei. Varmasti kyllä jatkossa silti puran jos niitä viel joskus käytän :'D

Liitteet

• 2015-08-18 13.09.06.jpg
    2015-08-18 13.09.06.jpg
    449.2 KB · Katsottu: 305
Aijaa mä muistan vaa et äippä2015 ois saanu heinäkuus km mut muistan väärin vaa :) onneks.

Mun täytys vaihtaa silmät kun nään Jasmi sun testissä haamun :D Nyt loppuu viivojen tuijottelu :D
Joo siis eihän testejä sais kattoa enää testiajan jälkeen yms yms, mut mä tulkitsen ja tihrustan aina niin pitkään kunnes menkat alkaa tai tulee vahvempaa viivaa :D Sillä mä digistäkin aikanaan googletin kaiken, ja aloin tutkii et hetkinen olisinko sittenkin raskaana ja tossa vieressä tuhisee mun digiviivoista tulkittu mussukka :)

Musta ainaki tuntuu että viivat on tullu aina paremmin näkyviin testiajan jälkee eikä testiajalla :D siis jos on ollu positiivinen!

Ninni onhan se mahollista mut jos hällä nyt uus kierto? :) En oo törmännyt hänen juttuihinsa kuin siihen testikuvaan eilen tai toissapäivänä :)

Jannski minäkin kyttään tuota testiä nyt koko ajan.. :D ja oottelen vaan huomisaamua :eek:

Ja kyllä muuten varmasti puran digitkin jos teen, huvia koko rahan eestä :p

Mäkin rupesin nyt jo elättelee toiveita et pienen pientä haamua ois havaittavissa..

Jotain vaaleaa vuotoa alkoi tulla vähän, joka kerta vessassa käydessä pelkään että tummuu.

Ei varmaan kannata huomenna taas tuhlata testiä vaan suosiolla to jos tätiä ei kuulu :)

Takaisin