Plussa vai ei?

Kyllä noihin valitettavasti tulee viivanpaikat.. mä en tossa nää väriä mutta toivottavasti alkaisi väriä tulemaan :) mikä dpo sul on?

Äippä2015: itse sain eilen haamun jossa oli ihan väriä. tänä aamuna puhas nega ja nyt testasin herkemmällä ja nega :o
Joten itse omalla kokemuksellani olen täysin ällistynyt ja toivon etten koskaan saa enää haamua nimittäin yk on kertyny tänne 27 eli melkee 2.5vuotta ilman plussan plussaa ( esikoista toivotaan ) toivottavasti sinulla olisi oikea plussa :)

Kyllä se on tämäkin pudas nega joten pitää niellä "tappio"... Ehkä jotain yritti tapahtua, ehkä testi oli viallinen... En tiedä, kukaan ei voi tietää. Nyt loppu testaaminen tältä erää. Kiitos kaikille tuesta ja toivon että en enää koskaa saa haamua jollei se oikeasti tarkoita raskautta :)
Plussa purjeita jokaiselle <3 heippa!
ImageUploadedByVau Foorumi1439814101.880899.jpg

Äippä minä myös oon saanu noihin viivanpaikkoja..
Tosin miusta tuntuu et oon saanu kaikkiin paitsi apteekin omaan ja digiin :D varmaan miulla on sit aika korkeella lh menkkojen aikaan..

Haikaranyytti pahoittelut :( toivottavasti seuraava haamu on jo ihan oikea plussa..

Sanoivat ettei viivanpaikkoja tuu heidän testeillä.ei kyl ikinä oo tullu mitään viivanpaikkoja nega kierroissa. Dpo nyt 10.

Kiitos naiset <3

Äippä2015 malta mieles ja testaa uudelleen, voi se olla plussa tai sit ei :) itsellä jäi sen verran paskanmaku suuhu haamusta että itse en niihin usko.

Pakko sanoo viel et itse epäilen vähän tuota omaa haamuu, netissä juttuu missä kritisoitu just sitä et antaa virheellisiä viivoja :/ noh, jäädään seuraamaan!

Sen verran pitää kommentoida et kyllä jokaikisessä testissä on viivanpaikka. Siinä liuskassa on käsitelty kohta mikä reagoi hcgn kanssa. Se on sit eri asia miten hyvin se jää näkyviin..

Löytypäs kuva, tässä on juurikin tuo raskauskeijusta tilattu testi, en ollu raskaana vaan ovulaatio olikin vähän myöhässä..

Liitteet

• 1439825276638.jpg
    1439825276638.jpg
    25.6 KB · Katsottu: 329
Ninjaana uutta testiä vaan ylihuomenna vaikka :)

Raskauskeijusta kerrottiin:Testiimme ei tule mitään esille mikäli virtsassa ei ole hcg hormonia.
Monesti nuo "haamuviivat" tulevat yliajalla silloin jos virtsassa on
ollut pieni määrä raskaushormonia. Pieni määrä tulee virtsaan
silloinkin jos kierrossa on munasolu yrittänyt kiinnittyä kohtuun.
Vaikka kiinnittyminen ei olisi kunnolla tapahtunut, pienikin
kiinnitysyritys saa kropan tuottamaan pienen määrän hcg hormia virtsaan
joka tulee esille usein näin "haamuviivana" testin yliajalla.
Ehkä just tän takia ei kannattais liian pian testata, mutta minkäs mahdan pitää vaan toivoo, et tuo viiva vahvistuu

Muokattu viimeksi:
"Normaalisti naisen veressä on istukkahormonia alle 5 mlU/ml" eli voisko tuo selittää niitä viivanpaikkojakin ei-raskaana ollessa?

Ehkä viivanpaikat jää joillekkin paremmin näkyviin. Siitä oli juttua joskus raskaaksi 2015 ryhmässä. Mä itse kuulun niihin joilla usein jää noissa halppis testeissä. Ja kauppa nyt voi sanoa mitä vaan. Kuluttajat taas ovat olleet eri mieleltä noista raskauskeiju, mammaksi jne testeistä. Noita testejä on uitettu veteen ja on tullut viivanpaikka kuivuttuaan.
Siksi en luota enää muihin kun apteekin omaan ja digiin :D

d48a448186238026a8ff41349b933e7c
8a2e39dea7ebc4c6873366a9eefaab83

Täälä olis tällainen tilanne ovulaation suhteen :) tuossa useamman testin kuvassa kaksi alinta on otettu tänään; toinen päivällä ja toinen illalla.

Harmi vain että ollaan koko porukka kauheassa flunssassa eikä seksi vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä :( onkohan huomenna jo liian myöhäistä enää?

Takaisin