Plussa vai ei?

Innostuin vielä tekemään Clearbluen testinkin. Sekin selvä nega, eipä oikeastaan epäilyksen häivää...

Täytyy toivoa tosiaan, että testaan vielä liian aikaisin...:nailbiting:

Nyt täytyy tilata testejä lisää kun käytin tuon viimeisenkin...:woot::woot:

Liitteet

• 11868866_10205132112211410_1584499992_n.jpg
    11868866_10205132112211410_1584499992_n.jpg
    65.7 KB · Katsottu: 330
Aika harvinaista taitaa olla et dpo8 näkyy mitään, mulla pregcheck antoi ekan haamun dpo 10.
Toivotaan tosiaan, et sieltä se viiva vielä putkahtas! :)

Tuo clearbluen plussatesti on kamala, jotenkin se sininen väri pistää näkemään kahtena ja vääriä plussia :D En oo koskaan sillä vahvaa plussaa saanut kun käyttänyt aina ajoissa, pitäskö ihan testimielessä ostaa ja kokeilla nyt kun tulee leffaviivoja :)

Kertokaahan kokemuksianne, mikä testi teistä on kaikkenparas? Liuska, puikko, kasetti vai digi?
En viitsisi digiä ihan vielä ostaa kun tiedän että teen sen sitten heti (en jaksa odottaa :woot: ). Millä mun nyt kannattaa testata ja minkä merkkisellä? Pregchekistä olen kuulut ja mielestäni lukenut hyvää tässäkin ketjussa (ne ei olisi kalliita). ?? Kukaan onko käyttänyt First Singal:ia ? (itse joskus ja se on myöskin ymmärykseni mukaan herkkä testi). :happy::happy: Niitä saisi ihan apteekista miin ei tarttis tilailla..:nailbiting:

Mä ostin apteekin testejä, 2 kpl paketti vajaa 10e, tosin niitä taisin ostaa vaan 2 pakettia, ja 2 digiä :)

Kaikkein paras ja selkein minulla oli se apteekin oma testi, vaaleansininen pakkaus jossa 2kpl puikkotestejä :) Toisena tuli pregcheck, kolmantena digi (sen takia kun se ei niin ajoissa näytä raskautta :D) Ekassa raskaudessa tykkäsin davidin testeistä (tosi halpis, en oo enää löytänyt :o) ja First responsesta.

Haikaranyytti, pahoittelut :( siulla tais olla apteekkarin oma testi? Mie kans oon saanu siihen turhan haamun :( taisit eilen tehä päivällä testin.. Oiskohan haamu tullut sit lhn takia.. Suuret pahoittelut sinne kuitenkin ja voimia, kyllä vielä tulee siun vuoro :)

Vauvakuume, niinkuin on monesti ollu puhetta, nuo one stepit ja varsinkin nuo herkemmät on vähän epäluotettavia.. Itse ostaisin pregcheckiä ja apteekin omia ja sit varmistukseen digin. Mut koska himotestaan miul on kaapissa netistä tilattuja halpiksia :D kannattaa vilkasta ebaystä ;)

kkattja hienosti vahvistuu :)

Joo ja pitihän sitä pissiä tikulle, ja ylläri et näyttää negaa näillä dpoilla :rolleyes: palataan asiaan perjantaina ..

Mä vaan mietin et miten voi tulla punertava haamu :o Onks noi pinkkikorkkiset huonompia kun rfsu kun antaa noinkin selkeää väärää positiivista :o

Jannski kylhän niihin voi tulla kun lh ja hcg on kemialliselta rakenteeltaan melkein identtiset.. Raskaustestin ei pitäs reagoida lh:iin, mutta valitettavasti osa testeistä antaa haamuviivaa esim ovulaation aikaan (kun lh on huipussa) ja siis huonolla tuurilla myös menkkojen aikaan kun lh on myöskin vähän koholla..

Haikaranyytti, just tuolla samalla testillä oon saanu hailakan haamun vaikka en raskaana ollut :/

Moikku! Toisessa ketjussa kyselinkin jo mut kysyn vieltä teiltä, et näättekö mitään? Haamu? Viivan paikka?

Liitteet

• FullSizeRender (2).jpg
    FullSizeRender (2).jpg
    17 KB · Katsottu: 376
Ninjaana puhelimella näkyy ainakin haamu :)

Takaisin