En taida :D Ehkä.... yks pc vielä jäi jonka aattelin tehä loppuviikosta vielä jos tulis tasavahvat viivat vielä ehkä mä jo uskallan pikkuhiljaa siirtyä tuonne odotuspuolelle.. Tulkaahan perästä kaikki jotka vielä plussaa odottaa!
Haikaranyytti ja vauvakuume : mäkin tein pari negaa ja pari haamujen haamua ennenku sit vasta niistä muutaman viikon päästä digillä positiivinen. Ja mainittakoon sen verran että negaa näytti niiden haamujen jälkeen.
Tuo clearbluen plussatesti on kamala, jotenkin se sininen väri pistää näkemään kahtena ja vääriä plussia :D En oo koskaan sillä vahvaa plussaa saanut kun käyttänyt aina ajoissa, pitäskö ihan testimielessä ostaa ja kokeilla nyt kun tulee leffaviivoja :)
Kertokaahan kokemuksianne, mikä testi teistä on kaikkenparas? Liuska, puikko, kasetti vai digi?
En viitsisi digiä ihan vielä ostaa kun tiedän että teen sen sitten heti (en jaksa odottaa ). Millä mun nyt kannattaa testata ja minkä merkkisellä? Pregchekistä olen kuulut ja mielestäni lukenut hyvää tässäkin ketjussa (ne ei olisi kalliita). ?? Kukaan onko käyttänyt First Singal:ia ? (itse joskus ja se on myöskin ymmärykseni mukaan herkkä testi). Niitä saisi ihan apteekista miin ei tarttis tilailla..
Kaikkein paras ja selkein minulla oli se apteekin oma testi, vaaleansininen pakkaus jossa 2kpl puikkotestejä :) Toisena tuli pregcheck, kolmantena digi (sen takia kun se ei niin ajoissa näytä raskautta :D) Ekassa raskaudessa tykkäsin davidin testeistä (tosi halpis, en oo enää löytänyt ) ja First responsesta.
Haikaranyytti, pahoittelut siulla tais olla apteekkarin oma testi? Mie kans oon saanu siihen turhan haamun taisit eilen tehä päivällä testin.. Oiskohan haamu tullut sit lhn takia.. Suuret pahoittelut sinne kuitenkin ja voimia, kyllä vielä tulee siun vuoro :)
Vauvakuume, niinkuin on monesti ollu puhetta, nuo one stepit ja varsinkin nuo herkemmät on vähän epäluotettavia.. Itse ostaisin pregcheckiä ja apteekin omia ja sit varmistukseen digin. Mut koska himotestaan miul on kaapissa netistä tilattuja halpiksia :D kannattaa vilkasta ebaystä
kkattja hienosti vahvistuu :)
Joo ja pitihän sitä pissiä tikulle, ja ylläri et näyttää negaa näillä dpoilla palataan asiaan perjantaina ..
Jannski kylhän niihin voi tulla kun lh ja hcg on kemialliselta rakenteeltaan melkein identtiset.. Raskaustestin ei pitäs reagoida lh:iin, mutta valitettavasti osa testeistä antaa haamuviivaa esim ovulaation aikaan (kun lh on huipussa) ja siis huonolla tuurilla myös menkkojen aikaan kun lh on myöskin vähän koholla..