Plussa vai ei?

Tänään dpo 14 mutta päivittelinkin tossa et aikaisemmissa raskauksissa haalee plus tullut vasta 4 päivää kun menkkojen olis pitänyt alkaa!

Kuinka monta päivää ennen ovista olette alkaneet saamaan haamuja ovistestiin?
Mulla PITÄISI olla ovis kp14.
Mitään haamujakaan ei tule. Nyt kp12.
Ei kyllä mitään tuntemuksiakaan.
Kierto on tasainen 27.

Ylempi on 10 mIU/ml
Alempi on 25 mIU/ml

Jos herkempi on nega ni sit se on nega nimittäi jos eilen sain kuiteki 25 mIU/ml haamun ja aamulla negan.
Kuva alhaalla ku ei tähä jostai syystä liittäny...

ImageUploadedByVau Foorumi1439811351.111502.jpg

Yleensä noita iha herkkiä haukutaan koska eivät näytä yhtään sen parempaa viivaa kuin vahvemmat jopa paljon huonommin. Mutta tosta merkistä en ole kuullut mitää joten mielenkiinnolla odotan onko hyvä testi! :) plussa onnea !!!!

Annmarie, mä oon saanu ekat haamut dpo 9 :) mutta vahvat viivat vasta paljon myöhemmin.

Minusta kannattaa tehdä sillä 10 vahvusella, on ainakin herkempi. Ja huomenna aamupissasta 25 vahvusella.
Minä jännitän täällä Haikaranyytti sun puolesta!

Siis nyt oon ihan öööö.la oli juhlat, joten testasin sitä ennen, et uskallanko juoda.seurasin testiajan,no en ehkä 5 min, mut ei näkyny viivaa.unohdin testin wc, ja eilen sitten muistin testin, ja vilkasin niin näkyy hailu viiva. Raskauskeijusta joskus kysyin näistä testeistä, niin kuulemma viivan paikkaa ei tule.ei oo kyllä ennen tullu neg testeihin mitään.mitä ootte mieltä.

Liitteet

• WP_20150817_14_40_03_Pro.jpg
    WP_20150817_14_40_03_Pro.jpg
    219.5 KB · Katsottu: 384
Takaisin