Plussa vai ei?

En nyt tiiä mikä dpo ees on ku miusta ois dpo4 mut fertility friend sanoo lämpöjen perusteel dpo6 :confused:

Mä yritän saada oviksen kiinni tikuilla. Nyt menos kp 10 eikä vielä oo tikuis näkyny plussaa. Valkovuoto on kyllä runsastunut että kyllä se sieltä toivon mukaan on tulossa :) laitan tänne sitten kuvaa jos saan o-plussan tulemaan :p

Muokattu viimeksi:
Haha, mä olisin muuten laittanut tänne kuvaa teidän ihailtavaksi, mutta on kyllä olleet niin selviä negoja, ettei niistä olisi ollut paljon iloa :D

Elämäni eka haamu :p
Onko teistä?
Yk 27
ImageUploadedByVau Foorumi1439737964.127065.jpg

Haikaranyytti, ihan selkeä haamu siellä :) pitää tässäkin ketjussa hehkuttaa :D Sille vahvistumista!!! Mikä dpo sulla on menossa?

Larissa: dpo 13 mut se ei o varmaa koska edelleenkää ei ovulaatio tikkuu tuu mut sillo kp 14 oli tuntemukset vahvat limat ym.

Voi hitsi Haikaranyytti, miten saan nukuttua yöllä kun oottelen sun testiä! :D ihan älyttömän mahtavaa nähdä sulla haamu tikussa, kun teillä on niin pitkä yritys takana <3 Meinaan alkaa vetistelemään täällä sun puolesta :')

Haikaranyytti; kyllä vaan siinä haamu on!! Varovaiset onnittelut! ❤️oon seuraillu näitä ketjuja ja en viittiny sinne ketjuu (ei voi olla näin vaikeeta) tulla onnittelee! Mutta kyllä oot kauan saanu odotella sun plussaa,toivon todella että saat nyytin syliin asti! :happy:

Haikaranyytti; huomenna on varmasti tummempi! Älä pelkää.. Kauan sait oottaa mutta kun sitä vähiten oottaa ihmeitä tapahtuu :) tuli kyllä niin hyvä mieli että nyt osunu plussa oikeesee osotteeseen :happy:

Voi Jannah: kiitos noista kauniista sanoista! <3 huomenna toivottavasti vähän viisaampi. Joo tää kierto ei ekaa kertaa ees oikee yritetty. 2 viikko sit oli tuparit ja join liikaa :( ( sitä ennen vuotee juonu ku keskitytty va yrittämään ) ihmeitä voi tapahtua toivon niin <3

Haikaranyytti kyllä se haamu on! :) katoin toisestakin ketjusta jo että plussa on, mut en viittiny alkaa sinne huutelee :D varovaiset onnittelut ja uusinta testiä tänne vaan ;) toivottavasti nyt olis pysyvä plussa! :)

Haikaranyytti; <3..luinki sieltä toisesta ketjusta ettette oikee yrittäny tällä kertaa edes kunnolla siksi sanoin ;) ja eihän se haittaa että joit 2 viikkoa sitten,älä stressaa :) nyt vaan eteenpäin pulla/t uunissa. mistäs sitä tietää josko oliski kaksoset ;)

Jannah: älä pelottele mun perhees on kaksoset , mies on kaksonen ja suvusta löytyy myös yhet kolmoset :o
Eli apua :D

Onneks lapsettomuushoidon kaut pääsee ultraa vähä ennempää ku mun kiertoki on vähä ihmeellinen ni et saa selkeän rv:n tietoo :) mahaa nipistää kyllä ilkeesti :(

Haikaranyytti, mäkin nään testissä haamun! :) laitahan huomisesta testistä myös kuvaa ihailtavaksi ;)

Takaisin