Mä yritän saada oviksen kiinni tikuilla. Nyt menos kp 10 eikä vielä oo tikuis näkyny plussaa. Valkovuoto on kyllä runsastunut että kyllä se sieltä toivon mukaan on tulossa :) laitan tänne sitten kuvaa jos saan o-plussan tulemaan
Voi hitsi Haikaranyytti, miten saan nukuttua yöllä kun oottelen sun testiä! :D ihan älyttömän mahtavaa nähdä sulla haamu tikussa, kun teillä on niin pitkä yritys takana Meinaan alkaa vetistelemään täällä sun puolesta :')
Haikaranyytti; kyllä vaan siinä haamu on!! Varovaiset onnittelut! oon seuraillu näitä ketjuja ja en viittiny sinne ketjuu (ei voi olla näin vaikeeta) tulla onnittelee! Mutta kyllä oot kauan saanu odotella sun plussaa,toivon todella että saat nyytin syliin asti!
Jannah: Kiitos olo on uskomaton ja samalla pelottaa että jos huomen onki pudas nega ym ym... Mutta toivon niin että tämä olisi totta ja saadaan se nyytti kotiin asti :)
Haikaranyytti; huomenna on varmasti tummempi! Älä pelkää.. Kauan sait oottaa mutta kun sitä vähiten oottaa ihmeitä tapahtuu :) tuli kyllä niin hyvä mieli että nyt osunu plussa oikeesee osotteeseen
Voi Jannah: kiitos noista kauniista sanoista! huomenna toivottavasti vähän viisaampi. Joo tää kierto ei ekaa kertaa ees oikee yritetty. 2 viikko sit oli tuparit ja join liikaa ( sitä ennen vuotee juonu ku keskitytty va yrittämään ) ihmeitä voi tapahtua toivon niin
Haikaranyytti kyllä se haamu on! :) katoin toisestakin ketjusta jo että plussa on, mut en viittiny alkaa sinne huutelee :D varovaiset onnittelut ja uusinta testiä tänne vaan toivottavasti nyt olis pysyvä plussa! :)
Haikaranyytti; ..luinki sieltä toisesta ketjusta ettette oikee yrittäny tällä kertaa edes kunnolla siksi sanoin ja eihän se haittaa että joit 2 viikkoa sitten,älä stressaa :) nyt vaan eteenpäin pulla/t uunissa. mistäs sitä tietää josko oliski kaksoset
Jannah: älä pelottele mun perhees on kaksoset , mies on kaksonen ja suvusta löytyy myös yhet kolmoset
Eli apua :D
Onneks lapsettomuushoidon kaut pääsee ultraa vähä ennempää ku mun kiertoki on vähä ihmeellinen ni et saa selkeän rv:n tietoo :) mahaa nipistää kyllä ilkeesti