Plussa vai ei?

Mitäs Kresikät nyt, meinaatko jo digiä tehä? :) Näyttää kyllä vahvalta viivalta että vois digissäkin näkyä :)

Jannski: en vielä aatellu sijottaa. Mä tiedän ovis päivän joten on helppo siitä laskee. Jos tää papu pysyy pari viikkoa kyydissä (viikolle kuus vaikka) niin sitten voisin harkita digiä ja ehkä jollekin raskaana foorumille kirjottelua. Nyt kun ei auta kuin odotella enkä viiti kirjotella raskaana olijoille etten masistele koko foorumia, kun mulla kuitenkin vuotaa verta kokoajan :/

Noi oneStepit käytän loppuun, joka aamu :) huomenna pissi terkkarille että on todennettu terveyspalveluilla ja ylihuomenna pitäis alkaa menkat ni sillo vika pc-testi.

Ihan tyhmää kun haluis fiilistellä, mut ei voi/ osaa :/

Nojoo :/ Toivotaan että pieni olisi tarrannut lujaa ja vuoto harmitonta! Mä seurailen näitä ketjuja vielä niin ilmottele kuulumisia :)

Toivottavasti KreisiKät nyt onnistaa. Täälläkin taustalta seuraillut jo pidempään ja kyllä toivoisin sinulle omaa pientä nyyttiä. Tarrasukkia!

Onnea kresikät, toivottavasti kestää mukana :)

Hämmentävää.. Taas tulee kunnon ovislimaa ja testissä viiva vahvistunu.. :rolleyes:

Liitteet

• 1439117086168.jpg
    1439117086168.jpg
    84.5 KB · Katsottu: 275
Ja lisää vahvistuu vaan :confused:

Liitteet

• 1439124999840.jpg
    1439124999840.jpg
    81.5 KB · Katsottu: 267
Näinköhän tulee jo iltatestiin + :o

No on kyllä vahvistunut selvästi :o testaa illalla vielä ja laita kuvaa tulemaan. Mikäs kp sulla on nyt?

Nyt on kp 21. Ja tosiaan kuvittelin et ois dpo3, mut tiiä nyt sit tästä :o

Täs vielä samassa kuvassa aamupäiväne (ylempi) ja äsken tehty. Ihan ku toi ois vielä lisää tummentunu :o toihan on hyvin lähelle plussa :o

Liitteet

• 1439125884355.jpg
    1439125884355.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 276
Sulla mannika saattaa hyvin olla ovis nyt. :) mulla kans pukkas kahta kertaa, ekalla kerralla sain hymynaaman testiin maanantaina ja saman viikon sunnuntaina ovislimat ja tasavahvat viivat testiin. Luulen että ekalla kerralla yritys ei onnistunut vaan kroppa yritti myöhemmin uudelleen ja sit onnistui :D ja jokuhan laittoi sinne raskaaksi 2015 ryhmään tilastonkin missä jotkut ovuloi kahdesti kierron aikana!

Joo mie ite sitä juttua kaivoin kahesti kierrossa ovuloivista :D jotenki ehkä enemmin nyt kallistun siihen et ovis ei onnistunu ekalla..

Pitäähän sitä kohta ;)
Ovislimat löyty ainaki viime ke+to ja tänään sit taas .. Oishan se hurja jos kaks ovista ois :D

Mannikka: kyllä mä veikkaan et toi on ovis plussa eli dpo-1. Joku mulle totes par viikkoo sitten samassa tilanteessa "tiedät mitä tehdä illalla" :D

Hommailtii äskön ja välittömästi sen jälkeen tuli huono olo ja alko huippaa ja oksettaa.. Mies kysy vaan et joko sie tulit raskaaks :D:'D taitaa kuiteki olla tuo huono olo ovikseen liittyvää ;)

Oli vissiin nopee huippu, tässä iltapäivänen testi ja kaks iltatestilöä..
Jossen ois huvikseen tehny testiä ipllä ni ois kyllä menny ohi :o

Liitteet

• 1439146674155.jpg
    1439146674155.jpg
    28.6 KB · Katsottu: 251
Noi pinkit testit on vähän kökköi ja ois voinu tehny tommosen vähän paremman jo ipllä, mut pääs vähän yllättämää :D

Takaisin