Plussa vai ei?

Kresikät, mä näen kanssa viivan, mulla ei noista liuskoista oo kokemusta noin varhaisilla dpo lla, mä liputan apteekin oman herkän testin puolesta :)

Kresikät sä oot teräshermo, mä olisin jo tehny lisää testejä :) Nooh, eipä se kiirehtimällä vahvemmaksi heti muutu :)

Jannski: hahahaa! Teräshermo? Kiitosta vaan kohteliaisuudesta :) oon kyllä pitäny itteeni enempi heikkohermoisena koska en malta oottaa et olis järkevää testata :) Testasin siis jo eilen, mut testi oli viallinen (jotain ihme laikkuja)

Jatkan testailuja kunnes täti saapuu :)

En voi oikein miehen mielipidettä kysellä, koska se innostuu siitä heti. Oon nyt useemmin joutunu näkemään kun se ettii netistä isompaa autoo ja fiilistelee ja sitten joutuu pettymään kun täti tuleekin tai raskaus päättyy alkumetreille.

Niin joo taustalla 2 varhaisraskauden keskenmenoa peräkkäin puolen vuoden sisään, joten ei oo kauheen korkeella odotukset (eipä)..

Vielä yks värin-tarkistus-vertailu-testi-kuva roskishaamuloista

Ylempi on negatesti kp6, alempi tän aamuinen yliajalla

(Ja juu, olen "vähän" malttamaton)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    170.2 KB · Katsottu: 438
KresiKät! Kyllä siinä haamu näkyy. :) mutta kerta on kyse one stepistä ja dpo on niin varhainen niin varmistelisin esim yliohuomenna pc:llä ;)

Tovin mietittyäni päädyin tekemään vielä välitestin :)

3h pidätyksellä :) nyt on jo väriäkin :)

Väkisin alkaa hymyilyttää, vaikka pelko onkin persiissäo_O

Huomenna aamulla oneSteoin kylkeen PregCheck. Se onkin sitte 25 ml -testi :nailbiting:

Tää onkin ihan kiva harrastus :grin

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    658.7 KB · Katsottu: 438
Pregchekit on luotettavia, ne ei ainakaan anna turhia haamuja tai viivanpaikkoja. On siis mulla ainaki ollu aina selvä plussa/nega. :) ja juu, kyllä tossa väriä on näkyvissä:rolleyes: odotan aamun testausta! :wink

Ninni: Toi ei yhtään rauhota mun perhosia mahassa.. :smiley-ashamed004 Saas nähdä moneenko maltan nukkua. Nyt tarviis jäitä hattuun..

KresiKät, tossa testissä on jo ihan selkeästi punaista väriä! Jos et saa yöllä nukuttua niin tee jo yöllä se testi :wink

Kresikät jeee kyllä aika hyvältä näyttää ;) toivotaan että se vuoto ei ole mitään vakavaa! :)
Tekis hurjasti kyllä mieli testailla, mutta mullakin noita onesteppejä+2 digiä :D En voi testata tai tulee itkukonsertti taas!

Minni: tykkäys ei ollu itkukonsertille :)

Mun on ite helpompi olla kun tietää sen testin tuloksen.. No, nyt menin ojasta allikkoon :) mut en henkilökohtaisesti kestäis sitä piinaa kun polttelee testata :)

Ymmärrän kyllä sun pointin, jännityksellä ootellaan sun testikuvia :)

Muokattu viimeksi:
Minni testaa kans huomenna aamulla? :wink Mulla on tähän kiertoon vaan pc:t ja tietty ne digit, jotka on vuoden ootelleet laatikossa :grin Josko ekaa kertaa saisi jonkinlaisen värillisen haamun niin uskaltaisi digin käyttää... Toivotaan :)

Muokattu viimeksi:
Hah ei saa hullua yllyttää :D Kyllä nyt on pidettävä päänsä ja testattava vasta sitten kun on aihetta. Joo digit on kans vasta sitten kun johkin muuhun on tullu jotaki!

OneStep (10ml)

Ylin nega, sitten dpo11 aamu, dpo11 ilta ja alin dpo12 aamu.

Voin nyt allekirjoittaa nuo OneStep-testit höpöhöpö-listalle :)

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    757.1 KB · Katsottu: 411
Takaisin