Plussa vai ei?

25.4 näillä tiedoilla ois :) mä noita testejä oon tehny tässä, eilen vielä pc näytti viivanpaikkaa ja nyt jo tuli tuollanen :D Pitäilee vielä pc:llä jatkaa ja kuhan (toivottavasti) vahvistuu niin tehä vielä digi ennen kun uskaltaa jatkaa huhtikuisiin :)

Onnea kkattja! Ylihuomenna vaan uutta testiä :)

Tääl nyt sit dpo2 ja ainakin viikko pitäs malttaa ootella ennen r-testien tekoa :eek:

Tuntus turhalta alkaa testaa enne dpo10 kun viimeekski haamu tuli vasta dpo16 :D mut katotaan kuin malttaa :p

No mut jos kiinnittymisen jälkeen? alkaa se hcg nousta, niin loogistahan se on alkaa testailla ajoissa :D Joillain menee viikko toisella pari päivää, ei sitä tiiä :D

Jep, kaikillahan ne hormonit eri tahtia jyllää, mut tietty jos noin myöhään aikasemmin saanu niin sit ei ehkä liian aikasin kannata testailla :D mä sain edellisessä raskaudessa dpo 9 haamuplussan niin halusin tietää koska nyt alkaa näkymään :)

Kyllähän se on jo eilisestä vahvistunu :Heartred

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    578.4 KB · Katsottu: 405
Kkattja näkyisköhän toi jo digissäkin :)
Mun oli pakko tehä eilen viel yks pc (yks jäi viel kaappiin :D) halusin saaha ne leffaviivat kans vaikka cb digillä tullut koko skaala läpi käytyä :D

En tiedä :D pitää maanantaina käydä vielä ainakin yks pc paketti ja ehkä sit se digi vielä :D mut kunnon viivat ainakin tahon nähä ennenku uskon että raskaana ollaan ja kunnolla!

Mut kylhän toi päivässäki jo vahvistu noin paljo, niin varmaan ensvkolla on jo sellanen, jonka minäki hyväksyn :D

Mä tässä sumplin raaskinko ostaa sitä digiä, vai tyytysinkö kunnon plussaviivoihin :D (on menny aika paljo rahaa testeihin jo, mies tykkää :angelic:)

Mä just kävin kaupas... Ei pitäny ostaa vkolopulle testejä ni lähti kaks pc pakettia:angelic: ja päätin samalla et maanantaina käyn sen diginki ostamassa! :D voi miksi ei yks plussa testi riitä! o_O

Takaisin