Täälä taitaa menkat olla tuloillaan. Tuhrua tullut eilen ja tänään vähän enempi. Huomenna luultavasti hanat on auki :D mut fiilis on ihan positiivinen; kierto on nyt käynnistynyt tammikuisen synnytyksen jälkeen :) ja sehän tietää sitä että päästään nyt tosissaan yrittämään toista lasta
Alotin tikuttamisen kp5 :D ja nyt on kp19.. Eilen ja toissapäivänä oli kyllä ovislimoja, näinköhän sit vaan jäi huomaamatta ku ti ja ke jäi testit tekemättä yleensä ovis on ollu kp13-14. Eka ovis tuli n kk sen jälkeen kun alettiin syöttää kiinteitä..
Nii joo, ovis saattokin olla eilen. Testit näyttää tältä (kts alla), mut ovislimat oli eilen ja toissapäivänä ja lämmöt noussu eilisestä 0,4 astetta.. Nippailuja tuntu eilen illasta. Ovislimoja ei oo enää tänään näkyny, ni josko ois sitten dpo 1 :D Tallettelut ois osunu sit dpo -5,-3,-2,-1 ja 0
Tekasen varmaan o-testejä sinne dpo 9 asti :D
Tsemppiä Mannikka jos tää nyt ois sitten se sinun +++++++ kierros
Täällä testattu tänään puhtaat negat testeihin joten meidän kuumeilut päätty tähän kierrokseen,
nyt sitten jään menkkoja oottelemaan, niin mulla menkat viisipäivää myöhässä joten jos oisi ollut
plussakierros niin ois jo testissä jotain näkynyt...
mutta ei se mitään elämä jatkuu täällä sitten toiseen suuntaan :) alan jo sopeutua siihen.
Mukavaa syksyä kaikille tänne ja kovasti vaan lisää niitä +++++++ kaikille
Kamomillanen: mulla ovis näkyi tikuissa 2pv ja sitten vaaleni rajusti. Kannattaa tarkkailla just sitä omaa viivanvahvuutta ja verrata vierekkäin. Ei välttämättä tuu "leffaviivoja" vaan himpun verran tummempi kuin muut. Tossa alla kuva mun sarjasta kp6 - kp13 :)
Onko viivanpaikkahaamuista testiajalla kokemusta? Roskisviivanpaikoista juu itelläkin, mutta testiajalla? Eiliseen samanmoiseen testiin tuli viivanpaikka paljon testiajan jälkeen, ja näyttää ihan samalta kuin kp6 negatesti. Olipas epäselvä: no näättekö tuossa väriä?
Itekkin varmaan jatkan päivittäin tikuttelua :D ekana nyt reilu viikko o-testilöitä ja sit r-testilöitä.. Ärsyttää kun jäi o-plussa tikuttamatta. Sen huomasin kyl et oletetun o-plussan jälkee testissä viiva hävis melkein kokonaan.. Muuten tulee läpi kierron semmosta haaleeta mut selkeetä viivaa.
Kyllä mä näen viivan tuossa one stepissä, mutta tosiaan monet saanut niihin plussankin näkösiä viivoja olematta raskaana, nii en luottais tohon 100 prosenttisesti :S mutta jos lähtee vahvistumaan niin hieno homma! Nyt sulla kuitenki vasta dpo 11, nii hyvin on aikaa vahvistua :)
Näkyy joo punertavaa! Apteekin testi seuraavaks Ja liputan vielä sen vaaleansinisen paketin puolesta missä kaksi testiä! Se vihreä Apteq ei näyttäny mitään vaikka muut halpikset näytti