Ei auta tätä oireettomuuden epävarmuutta se, että tänään plussa on eilistä haaleampi...
Samoja testejä, samasta tilauksesta, samasta paketista... Huomenna en kyllä testaa... Paitsi jos kaupasta tarttuisi pc testejä mukaan, viimeksi siellä ei ollut, kun lähdin niitä varta vasten hakemaan...
Kkatja, mulla oli ovuloimaton kierto (luulen niin) keskenmenon jälkee ja oli normi kolmen päivän menkat niinku aina. :) harmi nuo sun testit, testaa vaa uudellee vaikka yli huomenna. :)
Santra, toivotaan ettei vaa olis kemiallinen! eikö näin ihan alussa voikkin testin vahvuudet muuttua noin? Voiko? Kyllähän se plussaa näyttää kuitenki :) toivottavasti vahvistuu ja testaa tosiaan ylihuomenna seuraavan kerran!
Että luulen että rfsu on vaan antanut vahvaa viivanpaikkaa, kun pc ei antanut koko aikana kuin ehkä justjajust viivanpaikan.
Rupesin tänään just pohtimaan kiertoa tarkemmin, ja ne mun tuhrut sopis menkkojen ajalle (jos laskee 28kierrolla), ja siitä laskiessa pitäskin olla nyt ovis.
Sillä rupesin miettimään että jos on ollut ovuloimaton kierto ja sen takia ei kunnon menkkoja tullut.
En oo kokeillu. Eiliset ovisoireet tuli niin yllättäen (onneks olin valpas ja varmuuden vuoks mahdollinen ovis otettiin nopeesti huomioon ) mut siis tosiaan jos eilen ei kipujen perusteella ollu ovis ni jo on ihme!
Camomillanen, minäkin suosittelen tikuttamista useammin kuin kerran päivässä. Mulla kävi samalla tavalla tässä kierrossa, että oli ihan ovisolot kp13-14 mutta o-testi oli nega. Ja testasin kerran päivässä. Enkä saanut ovista ollenkaan tikkuun, nyt kp23 luovutin. Eli joko missasin oviksen tai sitä ei tullut. Nähtäväksi jää.
Tein tänään 4 h pidätyksellä raskaustestin ja aivan niinku testiin olisi piirtynyt hento haamuinen tosin oletettu dpo on tänään vasta 11. Ajattelin huomenna aamusta testailla uudestaan jolloin dpo olisi 12 ja testi aamuvirtsasta :) jännää, yritän laittaa tänne kuvaa siitä sitten :) en saanut tämän päiväisestä testistä kunnollista kuvaa puhelimella sitten millään