Plussa vai ei?

Nonih, uuden r-testin koeuitto ja o-testi. Nyt on ihan kunnolla jo hävinny viiva. Ja ei r-testissäkää näy mitään. Ei kyllä pitäskään kun on joko dpo 1 tai 5 (luultavasti 1). Toi kiinatesti muuten näyttää ihan puolitetulta pcltä.. :rolleyes:

Liitteet

• 1437044194196.jpg
    1437044194196.jpg
    15 KB · Katsottu: 334
Oon nyt yrittäny kyylätä tätä, mut ei mitään.. On siis yllättävän hyviä testejä kun ei jää näkyvää viivanpaikkaa! :)

Liitteet

• 1437047313039.jpg
    1437047313039.jpg
    65.6 KB · Katsottu: 289
Mulla tulee joskus viivanpaikka ja joskus ei. jostain syystä ne alkaa muodostuu varsinki mitä lähemmäks menkkoja mennään.. :D pissa varmaan jotenkin muuttuu tai jotain silloin

Voihan se olla et lh tai fsh aiheuttaa sen viivanpaikan sit.. Kun nehän nousee ovulaation aikaa ja sit menkkojen aikaa.

Kiitos Mannikka vinkistä! Nyt löyty tämäkin huippu ketju.
Aamulla testasin apteekin oma-testillä negan, mutta jäi sitten kaivelemaan tuollainen "häivähdys"/roskishaamu. Näettekö samankuin minä: on siinä jotain, vai joko mulla alkaa päässä heittää. Ja jos näätte niin onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka???

Totoro kp29 /17-35, dpo 6-10(?), yk5

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    733.5 KB · Katsottu: 424
Viivanpaikaltahan tuo vähän näyttää :p onko tuo se sama testi, minkä aiemmin jo laitoit raskaaksi 2015 -ketjuun? :D

Mulle ei apteekin oma ole koskaan viivanpaikkoja antanut.. voihan tuo hyvin vahvistua kun on niin vähän aikaa ovulaatostakin sulla.. hyvältä vaikuttaa Totoro.

Mannika sun testit näyttää puhtailta. Toivotaan että plussaa alkais näyttää sitte viikon-parin päästä ;)

Viimeeks oli nega viel dpo 14.. Tulee pitkät pari vko :eek:

Miks mie en nää kaikkia kuvia? Esim tuo totoron laittama kuva ei näy. Käytän forumia windows puhelimella ihan nettiselaimella. Haluisin katella muiden testejä :grin ite en varmaan imetyksen takia ihan heti raskaudu ja pääse ite testaamaan... :(

Mä tuun hulluks näitten testien takia >:( mun pitäis olla rv 6+0 mutta digi näytti edelleen 2-3 (eli 3-4). Sen ois pitäny näyttää 3+ (eli 5+). Tein sen kuitenki ainaki neljän tunnin pidätyksellä. :/

Ne viivat tosin oli noin tummat :D

Liitteet

• 1437055643480.jpg
    1437055643480.jpg
    40.8 KB · Katsottu: 399
Toi digi on jotenki niiiiin armoton.. Mä liputtaisin noiden viivojen suuntaan :)

Sitä paitsi täältä lukeneena, ne hcg arvot nousee kaikilla erilailla, joten se digi olis niikuin suuntaa antava :)

Totoro älä muuta sano :D ihan ku tuo luku tuossa määrittelis sen olenko raskaana vai en :D silti sitä vaan kattoo ja ihmettelee että miks se ei noussut. Kai sen olis pitäny olla aamupissasta sitten. :)

IceQueen voithan tehä ovulaatiotestei :D

Ninni, eiks niis ohjeis oo et se viikkonäyttö näyttää oikein vaa aamupissasta? :)

On semmonen olo et jotain vois testailla, mut eipä oo paljoo järkee vielä. Jos nyt ees jonkuu viikon tai puoltoista malttas oottaa :p

Takaisin