Plussa vai ei?

Ninni: sulla hyvin vahvistunut nuo viivat.... pitänee munki lähteä seuraavalla vapaalla...eli maanantaina testi ostoksille... ellei tuu pakottavaa tarvetta ajaa lähimpään kaupunkiin tai jopa tuohon 0.5 km päässä olevaan kauppaa hakee pc:n liuskoja...sit pitää olla jo tosi tarve ja vähän muutaki ostettavaa

Dpo11.
ylempi testi promatris one step ja alempi pregcheck (ylempiä testejä oon tehnyt nyt ainakin 3 päivänä ja vahvistuu se) :Heartred

Liitteet

• 4745.JPG
    4745.JPG
    151.6 KB · Katsottu: 1,995
Muokattu viimeksi:
Junibea kyllä siellä jo hyvät viivat näkyy :joyful:
Varovaiset onnittelut raskaudesta ja kovasti tarrasukkia mukaan että pikkuinen tarraa kunnolla kiinni :Heartpink

Onko nuo One stepit siis noita Promatriksen one steppejä vai onko olemassa muitakin samannimisiä? :D

one steppejä on mun mielestä ainakin sofi one stepit ja voihan niitä olla muitakin.. noi mitä ite käytin oli just niitä promatris one steppejä

Tää on kiva ketju ku tykkään kyylätä testejä. Noista digeistä sen verran että ei kannata niitä avata (paraskin puhuja kun itekki revin ne auki :D) niihin tulee vaikka mitä viivoja ja mulla on tullut niin että ylhäällä 2 ja alhaalla 1 ja vieressä iha haalee, ne 3 viivaa oli todella vahvoja ja se haalea ei ollut edes mikään haamu vaan sekin oli ihan selkeä mutta haaleampi kun muut.Ja en oo raskaana :D kyllä ne iha oikein varmasti näyttää joten turhaa se repiminen. Ja jos oikein ymmärsin englannin kieliseltä sivulta niin ei oo tavan r testi. Siis viivojen suhteen.

Näyttääkö tää testi nyt sit negatiivista vai mitä?!? En osaa tulkita näitä viivatestejä :D mikä toi vasemman puoleinen punainen viiva on?

Sain keskenmenon viimekuun alussa, vuoto alkoi 31.5 RV 10+6. Pahoinvointia ja oksentelua alkoi ilmetä taas 26.6 lähtien ja sitä oli välillä päivittäin, välillä päivän tai parin välein. Menkat kuitenkin alkoi 3.7 ja kestivät 8.7 asti. Tänään kuitenkin lensi taas yrjö kahvin ja tupakan jälkeen, joten tein sit tuon testin.

Onko jollain ollu vastaavanlaisia kokemuksia? En ymmärrä mistä tää pahoinvointi johtuis jollei se ole raskauspahoinvointia...

Liitteet

• DSC_0053~2.jpg
    DSC_0053~2.jpg
    264.5 KB · Katsottu: 692
Salamanteri oot kyl vahvasti raskaana! Onnea

Mitäs tästä ootte mieltä.. Onko se vahvistunut vai ei... Odotin 2h pidätykselläki jo leffa viivoja mutta eipä tullut... mieli on vähän maassa..eikä tee mieli tilata digejä...

Liitteet

• 1436432135163.jpg
    1436432135163.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 616
lucky: ei oo munkaan silmiin kovin vahvistunut :sad001 oisko syy siinä ett' 2h pidätys.. jos tekisin huomis aamuna uuden? Tsemppiä. :Heartred Toivottavasti vahvistuu kun mun silmiin noi on selvästi haamuja eikä viivanpaikkoja. Tai sitten voi olla kemiallinen raskaus :sad001

Lucky mun silmään ne ei todellakaan oo viivan paikkoja, selvästi on väriä :) mutta jokaisen silmään näkyy erilailla. Mulla pc antoi tuommoisia positiivisia ja mulla viivat vahveni 2-3 päivän välein, ei joka päivä. :) niin ja siis pc:llä ei saa helposti noin tummia viivanpaikkoja näkyviin...

Lucky87 digitaalinen raskaustesti näytti kyl että en ole raskaana :( häätyypi mennä lääkäriin kysymään mistä tää mun pahoinvointi sit johtuu...

Oisko sul salamarteri stressiä tai jotain? Mä oon viimesem kuun oksennellu ja voinut pahoin ja ei johdu valitettavasti raskaudesta.
Mäkin sain keskenmenon huhtikuussa mutta ei ollut noin pitkällä kun sulla mutta sen jälkeenkin oli jotai raskausoireita vaikka kohtu oli tyhjentynyt kyllä.
Mutta toivotaan että sulla olisi parempi syy noihin oloihin :)!

Salamanteri: aa.. vitsi katoin väärin. Sehän on sen tyynyn kärjessä tuo punainen... kyllä tuo nega on mutta Ompa oudosti värjäytyny...

Takaisin