Ninnillä ainaki jotai haamuja näkyy... ja digi plussa!
Mannikan: ovistestit ihmetytti mutta sieltähän seki haamu tuli
Tänään oli pakko testata dpo 13 ylempi on testi ajalla ja alemmassa on kuva jossa vasemman puoleinen testi on pc ja sen oon tehny dpo 15 viimeksi plussa kierrossa joka meni kesken. Oikean puoleinen testi on testi ajan ulkopuolella dpo 13. Eli testi jonka oon tehny n. 2h pidätyksellä... jännittää...
Santra josko se ovis ois vasta eessäpäin tulossa???
Lucky hieno haamu sieltä jo pilkistää vahvistumista sille...
Junibea sinulla kanssa tosi hailakka haamu :) myös vahvistusta sille...
Voi ei Mannikka, joo kurjaa kun tuollanen vastaus iskee digiin jos sulla oli kuitenkin
myöhemmin se ovis niin välttämättä tuo digi ei vielä näytäkään mitään... Tsemppiä
Noh, en nyt ala sen kummemmin tuota ihmettelee vaan testaan joskus myöhemmi. Mutta voisko joku muu avata negatiivisen digin ja kattoo monta viivaa? Ilmeisesti pitäs olla vaan se kontrolliviiva näkyvissä..
Tässä mun positiivisen tuloksen saanut digin liuska, kaks viivaa ja siihen toiseen tulee aina vaa yks viiva. Mut sullakin on selkeesti kaks viivaa siinä :S
Mäkin kaivoin roskiksesta mun digin joka siis antoi 26.6 tuloksen Raskaana 1-2. Tää on siis marinoitunut tuolla kohta kaksi viikkoa mut liuskat näyttää tältä....
Joskus kun aukasin nega digi testin siinä oli haaleet viivat... en tiedä uskosko noita viivoja millä lailla :D vaikka luulis että ovat samoja liuskoja ku muutki testit
Samojahan ne on. Toi mihin tulee vaan yks viiva on herkempi ja toi toinen vähemmän herkkä. Oisko sit 25mlU/ml ja 50mlU/ml (?). Lueskelin tota manuaalii ni punasella laaserilla toi testi lukee ne liuskat, eli käytännössä mittaa heijastusspektrin ja sit vertaa sitä referenssispektreihin ja siitä määrittää tuloksen..
Teen kyl varmaa viel testiä, mutta ehkä vähän rauhallisemmin