Plussa vai ei?

Junibea: olen. Ei ole vahvistunut mun mielestä mutta muiden mielestä on... vähän menkkamaista oloa ollu alavatsalla... ei oikein osaa olla huoleti..Ylemmässä dpo 14 aamu virtsasta, eilinen 2h pidätyksellä ja alin tämän aamuinen testi ajalla. ..
Alempi testiajalla

Liitteet

• 1436537567817.jpg
    1436537567817.jpg
    22.8 KB · Katsottu: 483
  • 1436537581026.jpg
    1436537581026.jpg
    23 KB · Katsottu: 466
lycky87 tollasia mullekkin tuli one step liuskoilla,mutta kun tein cb plus testin (ihan iltavirtsasta) niin tuli selkeä plussatulos :)

Antaako apteekin omat testit helposti roskishaamuja tai viivanpaikkoja? Tein apteekin herkän raskaustestin äsken ja aluksi ei näkynyt mitään. Meinasin heittää testin jo pois, kunnes joku hailakka viiva ilmaantui testiajan jälkeen. Tässä liuska tuon puikkotestin sisältä, onko tää joku viivanpaikka? Mihinkään muuhun testiin en ole edes haaleaa toista viivaa saanut.

Liitteet

• 100715.jpg
    100715.jpg
    41.7 KB · Katsottu: 422
Muokattu viimeksi:
Kyllä ne kuivuessaan joskus jättää viivanpaikan mutta jos väriä tulee nii se on kyllä 98% oikein :) roskishaamuna siis

Lucky, kyllä ne tuosta alkaa vahvistumaan, tosiaan voi vahvistua aina 2-3 päivän välein eikä joka päivä. :) mulla tuli dpo 14 samaan testiin samanlainen haalee viiva. :)

Iivje, suosittelen tekemään uutta testiä parin päivän päästä ;) aika selkee haamu/viivanpaikka on, että saattaa jopa plussaksi muuttua :)

Ei tuosta oikein ota selvää onko harmaa vai värillinen. Nyt on jo dpo13, luulis että saisi vähän vahvempaa viivaa jos oikeasti olisi raskaana. Ehkä ootan vaan kiltisti niitä menkkoja ja jos ei ala kuulumaan niin mietin testaamista sitten :D

Kävinpä nyt kuitenki hakemassa vielä yhden apteekin testin jonka teen aamulla, haluan ne leffa viivat :'D
Sit ens viikolla se digi..

Junibea onnea nyt vielä kerran :)

Ninni on kyllä hyvät viivat :)

Täällä edelleen menkkaoloja, mut vvtä vaan lorisee.. :rolleyes:

Juu oon testannu ...tuolla se on "ei tää voi olla näin vaikeeta" ryhmässä...ei kyllä tee mieli laittaa noita kuvia yhtään mihinkään Ahistaa se oma haalea viiva... sori mutta mulla menee järki tuon 4 vuotiaan kanssa ku temppuilee joka asiassa ja perse että Että se on sitten rasittavaa! Mistään ei voi nauttia ki kaikki aika menee ton kans tapellessa. Ja kaiken joutuu vastaan ottaa yksin siltä. Ihana poika kuitenki mutta nyt just ei jaksa... ja olin suunnitellut että ainoa ilta että jotai keretään tehä yhessä ni mummo hakee moikkaa serkku poikia ja sit siellä menee liian kauan..eikä älyä että lapsi on väsynyt. Itkettää ja poika vaan sanoo että oot ku pikku vauva joka itkee... :'( alkaa vaan enemmän itkettää... olis ees ukko kotona.. mut sillekkää ei voi puhua

Mannika saa nähä alkaako sulla menkat ollenkaa :)

Ja lucky mulla kans näytti tosi monta päivää pelkkiä haamuja ennenku alkoi näyttää kunnon plussaa, että voi sullaki ne muuttua vielä plussan suuntaan :)

Kävin kattomassa siellä toisessa ketjussa Lucky niitä sun testejä, nii hienoja haamuviivoja näkyvissä, samanlaisia oli mullakin! :) nyt vasta yli viikko ekan testin jälkee on selkee raikuvan punanen plussa.

Tässä noita mun haamulaisia ja digi näytti 1-2.. :) siis tää kuva on otettu noin viikko sitten

Liitteet

• 1436639590217.jpg
    1436639590217.jpg
    57.1 KB · Katsottu: 483
Ninni: ei tässä taida nyt mikää auttaa :) mieli alat vaihtelee ja viel manailin ettei oo oireita :D mut mun viivalasit häviää ja ku on se paska fiilis päällä ni se perhanan viiva ei näytä ku paska rannulta tuossa testissä... nyt on hyvä fiilis ku sain pojan piiiiiitkästä aikaa omaan sänkyyn nukkuu eikä ees ollu ihan hirveen vaikeeta...piti vaan rikkoa omaa ja miehen välistä sopimusta ettei koiraa saa ottaa sänkyyn..mäkätti tuo mulle siitä vähän mut lupasin että koira ei enää sänkyyn tuu. .. korkeintaan vahtimaan pojan sängyn viereen omalle paikalle jos alkaa poika vaatii koira juttua... Pää asia mun mielestä että nyt sinne omaan sänkyyn jäis nukkuu ku alkaa olee ahasta ja mun ja ukon aika kortilla...

Mikä dpo sulla nyt on? Ja milloin aloitit testaamaan? :D yksilöllistä tuo on miten hcg nousee varsinkin virtsa testissä :D mut silti kiinnostaa

Sain ekan haamun dpo 11 ja 12, dpo 12 & 13 tein haamuja ja digin, ja dpo 14-20 testit on vahvistunut päivä päivältä :) enää yks digi jäljellä johon haluan näkyviin 3+, eli odotan ens viikkoon.. :)

Ja nyt siis on dpo 20 :)

Vitsit näitä oloja taas :D niinku oon sanonu ni oon vähä mittaillu lämpöjä suuntaa-antavasti. kun joskus mittasin ihan kunnolla ni alkukierrosta lämmöt aamusta 35,5 ja päivällä 36, loppukierrosta sit noin 36 ja 36,5. Noh nyt oon mittaillu vaan päivällä/illalla kun ei aamusta muista/ehi. Ja nyt on ollu tän viikkoo lämmöt koholla paitsi nyt tänään 35,9 :o mitähän nyt taas.. Ja mietinpä vaan et ovistestin mukaan ois ovis ollu 4 päivä ja sen mukaa ois dpo7 .. :o joo ei varmaan kannattas ees miettii näitä ku on nii sekasi kroppa :D mutta, oispa hienoo että nyt raskautuis kun just tilasin 114 ovistestii ja n 40 r-testii :p

Tällästä lauantai-illan pohdintaa :p

^niin tai sitten ne lämmöt pysyy nyt alhaal ja ne menkat alkaa ! :D

Takaisin