Plussa vai ei?

Mutta eilen ainakin oli taas aika paljon menkkakipuja ja illalla oli huono olo.. Mutta ääh :D

Joo paitsi jos ovis olikin vasta 3.7 tai 4.7 ku ovistesti näytti plussaa ni vähän saa taas ootella. :rolleyes: voiko olla enemmin sekavaa :D

Mäki sain tällä kierrolla kaks kertaa ovisplussan xD ensin maanantaina ja samalla viikolla juhannus sunnuntaina :D omituista..

Taas jomottelee alamahaa ja nivusta. :rolleyes:

Laitan nyt tännekki tän:
Aika hedelmöityksestä/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 0-5
2 viikkoa 3-426
3 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 4060-65400
>25 viikkoa 3640-117000

Viimeeks aikalailla kolme viikkoo meni et näky 25mlU/ml testissä, et aika hitaasti nousee ..

Oijoi, hiplasin taas kaupassa testejä ja mies käski ostaa digin. Enhän minä varmaan ees nuku ens yönä kun mietin vaan et tuleeko ei raskaana :o tosin en tiiä uskallanko huomenna tehä ees, kuitenkaa oo raskaana ..

En mie tiiä :o tosi hailuja viivoja oon vaan saanu noilla muilla. Ois kiva saaha joku vähä enemmi viivan näköne. Pelkään vaan et tulee ei raskaana..

Siis ainakin huomiseen.. Arvon nyt et malttasko ylihuomisee oottaa

Mikähän noitten pc keppien herkkyys on..?

Ärsyttää.. Oon ihan varma et huomenna tulee nega :( en ees haluu testata..

tässäpä nyt illalla tehdyt testit. Ylempi on siis raskaustesti ja alempi ovulaatiotesti.

Liitteet

• bdpo9.JPG
    bdpo9.JPG
    297.3 KB · Katsottu: 556
  • bdpo9r.JPG
    bdpo9r.JPG
    315.6 KB · Katsottu: 531
Junibea, kyllä näyttäs haamuviiva olevan ! :)

Mannika, älä vielä luovuta vaikkei se näyttäisi raskaana.. :) mulla on noussi hitaasti hormonit, nii testit näyttäny alussa ainaki mitä sattuu..

Junibea, kyllä se alkaa plussan puolelle vaihtua, jee :)

Kattelin tänää mun tekemiä ovistestejä kp 5 sain hienot viivat ja vielä kp 6 näytti hyvältä, nyt kahteen päivään ei oo tullu tikkuihin väriä juuri ollenkaan, näinköhän se ovis ehti mennä ohi?

Takaisin