Plussa vai ei?

Mrsbee juu tiedetään, kun ei malta ni ei malta :D itsekkin taisin alkaa testata dpo7 :banghead: mut sai kyl testatakkii kun vasta dpo17 alko näkyä :D

Senni: Kyl tossa selvästi näkyy ja noista en koskaan juuri oo nähnyt kovin vahvoja viivoja tulevan.

Mannikka: oot kyl jaksanu testata ahkerasti, onneks se palkittiin! Viime tärpissä sain viivat n. dpo 14-16 näkymään. Epäuskoinen edelleen, joku häikkä tos testissä varmasti, ei voi olla niin hyvin käynyt heti...en suostu uskomaan ennenku näkyy selvästi, etten pettyis liikaa...mut silti koko ajan mietin, blaaa....

MrsBee, kyllä siinä ehkä jotain näkyy! :) uutta testiä huomenna ;)

Senni, minusta tuossa on jo selkeä haamu :) ja varmasti neuvolasta saat lähetteen.

Voihan elämä...nyt mä menin sit niin pitkälle, että aloin muokkaan kuvia...epätoivoinen(ko)? ;)

Tämän kuvasaasteen jälkeen lupaan lopettaa tältä päivää...

9de20b9ae3eb1f78df6ef75674e27484

fc19605772ff36837ead0d94c81ebbaa

Sandy, mä oon oottanu ehkä just ja just sen minuutin tai kaks ja heittäny roskiin! Eli sinne on voinu sielä roskiksessa ilmestyä se toinen viiva voi ei :DDD

Sandy, mä oon oottanu ehkä just ja just sen minuutin tai kaks ja heittäny roskiin! Eli sinne on voinu sielä roskiksessa ilmestyä se toinen viiva voi ei :DDD

Ohjehan noissa usein on se että se positiivinen testitulos VOI näkyä heti, mutta negatiivisen varmentamiseksi olisi odotettava se 3-5minuuttia (testistä riippuen) ennen lopullista testin tulkintaa/lukemista. Eli ei kannata heti minuutin jälkeen luovuttaa :wink

Ei annettu neuvolasta hcg lähetetä . Kehotetiin vaan odotellaan vielä ainaki viikko rauhassa ihanku pystyisi olee rauhassa kun haluan tiedon oonko raskaana vai ei o.O koska jos en ole niin saisi nää tyhmät menkat alkaa et pääsis uuteen yrityskiertoon.
Tänään jo kp 39 ja dpo 19

Senni, no onpa kumma :( no jos ei menkat viikon sisällä ala niin sitten otat uudestaan sinne yhteyttä ja vaadit lähetteen!

Tänään ihan tyyli puhdas nega.... Mikähän lie tuo yks viiva oli :( mutta hei taisin laskea dpo päivät :D tänään onkin ehkä vasta 10? Ov plussa tuli siis 10.1

Esikko edelleen hyyvin aikaista! Joskus kiinnittyminen tapahtuu vasta noilla dpoilla eli ei edes voisi näkyä testissä :) Itse sain viime raskaudessa haamun vasta dpo 16 joka tosin meni kesken mutta silti :)

Oho, innostuin sit testaamaan lisää..14. Ja 18.1. näyttää melko samanlaisilta. Mitä ootte kokeneemmat ovistestin tekijät mieltä?

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    718.6 KB · Katsottu: 260
Muokattu viimeksi:
Lara miusta toi 14 päivän ois plussa.. Mut ei tuo 18 kaukana oo. Mut sanoisin et 15 päivä ollut ovis :)

Lara: musta kp 14 on plussa.
Omanapa: tein nyt illalla clearblue plus testin, musta ihan toossii hailura näkyy. Huomenna jo kp 40 o.O pakko soita huomenna tk jos sieltä suostuisi hcg lähete antaa ellei menkat alkaa ennen sitä. Tosi inhottava tämmönen sika pitkä kierto ja epätietoisuus. :(

Liitteet

• 1453403858385.jpg
    1453403858385.jpg
    50.4 KB · Katsottu: 412
Senni tyhmiä testejä.. Tuossakin ihankun ois hailura, ainaki tos yläpuolel näkyy.. Toivottavasti pääset verikokeeseen!

Miulla kans venähti syksyl yks kierto.. Mut siinä oli joku kiinnittymisyritys kun näky 2 päivää testis. Sit testit meni negalle ja melkei 2vko meni et alko vuoto.. Vasta dpo26 -.-

Takaisin