Plussa vai ei?

Kiitos <3 toivotaan :) ärsyttää vaan kun jos tolleen näyttää väärän viivan nii innostuu niin turhaan :(

Sepä se esikko :/ siinä on oma riski kun lähtee testaan ennen menkkojen alkamispäivää :/

Täällä perhosia vatsassa ja housussa:wink
Mulla vatsa ollu löysällä joka ikinen aamu reilun viikon..löysin vahingossa eilen piiosta raskaustestin ja tein tänä aamuna ja mun silmään siinä on haalean haalea viiva kun vääntää ja kääntää sitä valossa.. testaan pe uudelleen..

Onnea paljon plussanneille! Mannikkakin jo noin pitkällä, joko olet varhaisultrassa käynyt? Omat testailut alkaa tuossa parin viikon päästä taas, aina sitä vaan jaksaa ja haluaa uskoa parasta :rolleyes:

Avvi, maanantaina käytiin ultrassa rv6+6. Syke näkyi, mutta tarkkaa mittaa ei saatu :) ei haittaa ku nt-ultrassa selviää sit..

En ehtinyt aamulla päivittää. Aamutesti 2h pidätyksellä, joku hailura ehkä näkyy. En tajuu tänään kp 38 ja dpo18,kaikki mahdolliset raskausoireet alkanu, eniten ihmetyttää tää jatkuva etova olo mut testeissä ei vaa näy mtn :/ ihan sekaisin mun kierto näköjään. Pakko hakee lisää testei tänää marketista.

Liitteet

• 1453298667117.jpg
    1453298667117.jpg
    39.2 KB · Katsottu: 428
Nyt on pakko kysyä, kuinka nopeesti se mahd. Toinen viiva on ilmestynyt teillä siihen "näyttöön" siis jotka tehny pregcheckillä testejä? :DD

Pregcheck on vähän semmoinen että se pitää jännityksessä :) Mulla on aina käynyt niin ettei pariin ensimmäiseen minuuttiin näy mitään. Se kontrolliviiva tulee näkyviin ja sitä punaista on pitkin testiä. Ja esim ekan haalean plussani tehdessä jotain näkyi varmaan vasta 5 min kohdalla :)
Mutta aika pian kaikki se punainen on sieltä ympäriltä kadonnut ja sitten joko on toinen viiva testissä tai ei :) Hyviä testejä mun mielestä :) Kyllä nyt ainakin 10 min sisään testissä tulos näkyy :)

Mikäs tilanne sulla on siellä Kyfi? :)

Tämän kierron testit aloitettu, kylläkin hätäisesti liian aikaisin, mutta hyvällä mielikuvituksella voin yli 5 min kuivuneesta testistä nähdä viivanpaikan luonnossa :D:rolleyes:

Eilen tuli vähän vaaleanpunaista vuotoa, tänään toistaiseksi vuoto poissa (hus pois!). Jännittää, tuntuu kuin menkat ois kuitenkin alkamassa:(

a6042f5c3ed68ec08e0dcef19412f6fb

Kp oletettavasti km jälkeen 24/25-32, dpo plussasta 10, yk 5

Mrsbee jotain hailuraahan tos on.. Vielä pari päivää jos malttasit :D

Mannikka, sepä se kun ei malta! :D

Piti malttaa tässä kierrossa ja oireet toistaiseksi ei ole viitannut tärppiin..eilinen vuoto, jännät kivut alavatsalla ja vilu, lämpöinen olo, tukkoinen nenä yms. sai ajatukset sitten kuitenkin herään ;) Taka-ajatuksena myös, että jos on tärpännyt, haluan tietää mahd pian, sillä jos samalla tiputtelee, juoksen hakemaan luget vähintäänkin henkiseksi tueksi alkuraskauteen....mutta kenties viikonlopun aikana jotain jo selviää ja alkuviikosta viimeistään pitäis oletettavasti alkaa menkat, jos alkaa..

MrsBee jtn näkyy ;)

Kp 39, dpo 19. Aamutesti. Livenä näkyy väriä. Ei ollu muuta testia kun rfsu. Mistä saa hcg verikokeen lähetteen? Tänään esikko neuvola voisin sieltä kysyy. Jotenkin vahva tunne et olisin raskaana.. tietääkö kukaan joka imettää että voiko se aiheuttaa hitaan hcg nousuun tai et vaik pissassa ei näy? Oireita löytyy vaik kuinka :D

Liitteet

• 1453362166747.jpg
    1453362166747.jpg
    26.7 KB · Katsottu: 416
Senni onhan tossa haamua.. Voihan se hcg vaan nousta vähän hitaasti, tai jos ovis olikin siulla vähän myöhemmin. Neuvolasta saat varmaan lähetteen verikokeeseen :)

Takaisin