Plussa vai ei?

Larissa tässä o testi vain tunnin pidätyksellä :D teen huomennaki paremmasta pissistä :P
ImageUploadedByVau Foorumi1453223908.468191.jpg

Onnee vielä minni upeasta digituloksesta :)
Täällä jo kp 37, dpo 17. Lämmöt 37.7. Menkkakivut muttei edelleen menkkoja o.O viimeksi testin tehnyt nyt illalla, siin lähti väri jännästi levimään ja ei näy mtn. Missä lie nää menkat nyt sit on -.-

Liitteet

• 1453223939714.jpg
    1453223939714.jpg
    46 KB · Katsottu: 389
Senni jopas on kumma! Ootko ihan varma ovulaatiopäivästä?

En ole ihan täysin varma kun tässä kierossa käytin sylki ovulaatiotestia niin en tiiä toimiiko ne ihan luotettavasti :/

Senni kuulostaa kyllä hyvin erikoiselta :O teeppä aamupissistä vielä testi. Lämmöt kyllä niin koholla, että sanoisin sun olevan kyllä kipeä ja kuumeessa! Saisitpa nyt jonkin vastauksen tohon tilanteeseen!

Hei kaupassa oli pcn testit loppu -.- piti ostaa rfsu:n testi ja nyt jännittää huomenna se tehä kun oon kuullu että niihin tulee turhia viivoja :( tuleeko turha viiva jo testi ajalla vai vasta jälkeen päin? :)

Esikko rfsuihin taitaa monella tulla viivanpaikka. Sit on jotenkin epäherkkiä kun ei näytä plussaa vaikka pcssä ois selvä :rolleyes: hyviä testejä..

Taitaa olla paljon testaajia ku kahdesta apteekista oli cb:n tuplapakkaukset loppu ja Prismasta kaikki pc:t :D

No oli mutta ku ostin digin nii koin turhaksi ja en vielä tienny että kaupassa ei oo pc:tä :D

Onnea hienoista viivoista mannikka ja Maiskukka! Minnille onnea komeasta digin tuloksesta!

Huikkaan täältä vaan että sitten kun viikot menee eteenpäin niin testissä viiva haalenee. En tiedä syytä miksi näin käy mutta ei siis kannata huolestua jos jossain kohtaa ei ookkaan enää leffaviivat jos testailee useamman viikon ☺ ite kun testasin kans nii olin ihan paniikissa, mutta lääkärin mukaan näin se vaan menee. Joku fiksumpi voi selittää miksi näin ☺ ja onnea Minni ☺

Mä oon kuullu et sitte ku hcg ylittää jonku tietyn rajan (en nyt muista mikä oli mut aikast iso) ni testi näyttää negaa. Se luki jonkun testin mukana tulleessa ohjelapussa. :)

Lucky niin näköjään nousee! :D viimeks ei noussut millään ja nyt liian nopeeta!

Maiskukka hieno tulos! :)

Mannikalla myös ;)

Takaisin