Plussa vai ei?

Kyllä siellä esikko hentoinen viiva näkyy, itse en saanut tuolla dpo:lla omiin silmiin näkyvää viivaa vaan vasta dpo 10 ekan haamun :). Toivottavasti vahvistuu!

Mulla oli myös samanlaista viivaa jo dpo 8 noissa Sofi One Stepeissä enkä ollut raskaana. Siksi tästä lähin ostan vain pregchekejä ja digin. MUTTA toivottavasti Esikko sulla olis vauva kyydissä :happy:

lucky, mä en oo varmaan koskaan sua onnitellut plussasta, kun ei oikein olla samassa ketjussa kirjoiteltu. Mutta nyt kun näin sinut tuossa, niin VALTAVASTI onnea!!! Nähtävästi jo eka kolmanneskin takana tuon trikkerin perusteella :)
Aivan mahtavaa että plussa viimein tuli. Pakko kysyä, mitäs se sun mies tuumaa tai tuumasi? :)

Sandy: sano että hyvä. Sit ku näytin ar ultra kuvaa ni suuttu ku keskeytin ruokailun eikä oo sen koommin kuvaa katsellut.

Esikko kyllä näkyy himmeä viiva! Toivottavasti vahvistuu ja hyvin aikaset dpot on joten ehtii vahvistua! :) tänäaamuna tälläinen tulos <3 rv 3+6
ImageUploadedByVau Foorumi1453212739.300826.jpg

Esikko se ei välttämättä vielä näytä! Kannattaa odottaa paripäivää jotta hcg tuplaantuu! :)

Huikkaan täältä vaan että sitten kun viikot menee eteenpäin niin testissä viiva haalenee. En tiedä syytä miksi näin käy mutta ei siis kannata huolestua jos jossain kohtaa ei ookkaan enää leffaviivat jos testailee useamman viikon ☺ ite kun testasin kans nii olin ihan paniikissa, mutta lääkärin mukaan näin se vaan menee. Joku fiksumpi voi selittää miksi näin ☺ ja onnea Minni ☺

Onnea vielä Minni! Hyvältä näyttää! Testasin itse vasta rv 4 + jotain/lopulla digillä keskenmenneessä raskaudessa ja tuli sillon tuo 2-3.

Juu, hcg tasot tais lähtee alaspäin joskus 9 viikon lopulla.. Jospa nyt nää kaks testii riittäs :'D

Takaisin