Plussa vai ei?

Unelmaa, onhan tuo jo hyvä plussa! :) Ja jos on jo eilisestä vahvistunut, niin sehän on hieno juttu! Tee vaikka parin päivän päästä uusi jos huolestuttaa tai sit jos vaan vuotoa ei ole, niin eiköhän kaikki suju oikein hyvin :) Niin yksilöllisesti nämä arvot menee.

909b4a5c32d4b1d089c42d68ac4936af
mmmm... Näihin testeihin taitaa aina tulla jonkin näkönen viiva jo testiajalla. Ärsyttävää :(

Minkä merkkinen testi toi on? Mä oon saanu sofi testeihin aina vahvan viivanpaikan, kerran sain ihan niin kunnon viivan et tein digin mikä osoittautui negatiiviseks :/ sen jälkeen en ole kyseistä testi enää käyttänyt. Mikä kiertopäivä sulla on?

Omanapa: kakka rfsu testi antoi taas jonkin näkösen viivan, varmaa vaan viivanpaikka :( tääl lähimarketis ei o kun rfsu testei. Ei o vielä posti first response herkki testei tullu, niitä odottaessa.

Liitteet

• 1452678247462.jpg
    1452678247462.jpg
    29.5 KB · Katsottu: 256
Vääriä viivoja en Sofin testeihin ole itse saanut, mutta toisaalta ne eivät antaneet leffaviivojakaan edes rv 8+. Olin siinä vaiheessa kuullut jo sydänäänet kotidopplerilla, että sen puoleen varmasti vahvasti raskaana olin silläkin hetkellä. Kökköjä testejä taitavat siis olla kaikin puolin :/.
Onnea plussista ja vahvistumisia hailuroille!

Suosittelen itse pregchekin liuskoja, niihin tulee hyvät viivat :)

Moniko täällä on testillä seurannu viivan tummumista.. siis et muutama päivä väliä ja onko tummunu hyvin..
Ei kai pitäis mut tein niin..
65cc8c28261560ccaf5468b9c3b1ef85

Näissä on 3päivää väliä..
Rupesin miettii et onkohan toi tän päivänen vaalee et pitäskö jo olla tummempi jos on kaik hyvin? Hmmm...
Mut onhan toi ny sentäs tummempi tota toista..

Tossa mun sofia testin väärä plussa, olin silloin ihan innoissaan ja tein digi joka oli nega ja kyl tollasel haamul pitäisi digissa jo näkyy. Mut se on vaan mun kokemus niist testeistä. Pc on näytränyt oikeeta haamu/plussa mulle jolloin vaan raskaus ei ole jatkunut :/ mut pc nega ollut aina selkeä :)

Liitteet

• 1452679158639.jpg
    1452679158639.jpg
    49.5 KB · Katsottu: 315
Mä seurasin viivoja pc liuskoilla. Alle viikossa tuli selkeä ero, ei silti testiiva mennyt kontrollia vahvemmaksi, mutta digi oli jo 2-3 vk. Mun kohdalla ei ollut silti siitä kiinni/ei auttanut viivan vahvistuminen valitettavasti, kun meni kesken. Eli ei niihin toisaalta liikaa kannata jäädä kiinni. Ja en halua tätä tarkoittaa huolestuttavana asiana, vaan että ihan hyvin voi mennä vaikka vain kerrankin testais ja sitten päinvastoin...Ihan alussa tosi vaikea tietää miten käy..Tiedän, että se on vaikeaa olla huolestumatta, mutta sitä helpommin huolestuu, kun tekee paljon testejä ja viivan tummuus voi vaihdella ihan riippuen milloin sen tekee/onko laimeaa virtsaa jne..

Tsemppiä ja paljon onnea plussista!Turvallista raskautta!!!

Muokattu viimeksi:
Maiskukka hienosti vahvistunut, ootahan pistän kohta kuvan ;)

Tällänen tulos tuli first response raskaustestilla. Viivanpaikka vaan
: ( menkkoja odottaessa

Liitteet

• 1452695677619.jpg
    1452695677619.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 330
Kyllä tuo Senni minusta vahvempi on kuin pelkkä viivanpaikka, näkyy ihan tihrustamatta. Mikä kp sulla on menossa?

Senni eikai noi first responset juurikaan anna viivanpaikkoja.. Huomenna uusi :)

Takaisin