Plussa vai ei?

Kiitos Larissa mutta se viimeine kuva oli ovulaatiotesti :/ kunpa oiski tommone plussa raskaustestissa :D

Pakko kysyä kun puhuitte ebaysta testien tilaamisesta niin mites wish vilkaisin et siellä liuskaa 3€ 20 kpl ja samalla hintaa sai 5 puikkotestiä.

Kiitos vinkeistä! Olen yrittänyt aiemmin hillitä testausta hinnan vuoksi ja olla ostamatta, mutta tuohon hintaan kyllä voisi laittaa tilauksen menemään ja testailla vaikka huvikseen ;)

Tämmöinen tänä aamuna :happy: Kp 28/29 ehkä dpo 12-13. Testinä se PC, siinä eilisessä rfsun testissä ei näy mitään kuivuttua.....

Liitteet

• IMG_5086.JPG
    IMG_5086.JPG
    157.4 KB · Katsottu: 302
Täällä siitä olikin puhetta kun toiseen ryhmään jo Laitoin.Eli oli puhetta kiinan testeistä niin ihan kai suomalainen sivu vauvala.fi oli joku loppuunmyynti ja tosi halvalla testejä :) Toki ihan perus liuskaa ja puikkotestiä vain enkä tiedä onko hyviä.

Sandylle onnea!!! :)

Vaveli, itse tilasin Vauvalan 10- ja 20- herkkyyden testejä ja ihan toimivia ne on, tai eivät ainakaan mitään viivanpaikkoja anna. Sitä plussaa ei ole kyllä vielä näkynyt :D

Ok en tiedä viitsisikö tilata.Kun jo 11 testiä kaapissa odottaa :D Mutta toisaalta nyt halpoja että olisi sitten ainakin koko kevääksi testejä :) Kun näytti saavan 6€:lla esim 15 testiä.

Tilasin sitten kuitenkin alkasi ottaa päähän yksi asia niin lujaa..jooh muut syö suklaata mä tilaan raskaustestejä :D Että jos nyt tärppiä käy tästä kierrosta täytyy ehkä myydä loput testit muuten sit ainakin on testejä tehtäväksi joka kuu :) Luotettavuudesta toki ei tiedä mut oon päättänyt et uskon vaan kunnon plussaa ja jos tilais jossain vaihees viel digin niin sillä sais varmistaa ku liuskalla tulee selkeä plussa :) Niin iltavuoroon oon menossa ja lapset jo hoidossa siksi aikaa notkua täällä :)

Kiitos onnitteluista! :happy:

Kyllä mä nyt tän munkin kokemuksen perusteella sanon että ne herkät testit on ihan turhia! Näyttää mitä sattuu.... Eilen ei herkällä tullut oikein mitään ja nyt tänään kuitenkin tuolla pregchekin 25 mIU vahvuudella melko näkyväkin viiva :)

Mulla kävi viimeks niin et se 10herkkä ei näyttäny mitään mutta samasta tavarasta tehty apteekin testi antoi plussan..
Mä en kans enää luota ollenka niihin kaikista herkimpiin..

Noista herkistä testeistä on tullut kyllä sanomista ja paljon! Joku on saanut myös pc:n testeihin valehaamuja ja digi näyttänyt "ei raskaana", vaikka raskaana olisi.
Ihme touhua kun saa myydä tuollaista pa*kaa! :mad: se on helppo rahastaa kun meitä testaajia ja toivojia on ja paljon.

Onnittelut plussista ❤ ja unohdetaan kaikki turhat haamut!

"It's not over until the fatlady sings" vai miten se meni ;)

kiitos onnitteluista, etenkin Larissa :happy: Oot usein ollut mielessä, silloinkin kun en ole edes palstalla ollut aktiivinen. Arvostin paljon kun aikanaan myötäelit kanssani kun kuopuksesta plussasin ja oli se kemiallinen ennen sitä :Heartred Silloin vielä itse vaan kuumeilit ja innokkaana odotit koska annatte teidän vauvalle luvan tulla. Tiedän että täällä on paljon pitkään yrittäneitä, mutta etenkin sua ajatellen tuntuu "pahalta" (epäreilulta) että mä ehdin jo toistamiseen plussaamaan. Jotenkin nolottaa...

Me ollaan miehen kanssa oltu onnekkaita tämän lapsiasian suhteen, monella tapaa. Joka päivä jaksan olla kiitollinen tästä :Heartred

Plussatuulia kaikille tähänkin ketjuun!

Mä meinaan huomenna tehdä toisen testin. Silloin kp 30/29 ja menkat "virallisesti" myöhässä. Peukut pystyssä että näin tosiaan on! Digitestit tilasin kans, toisen säästän ens viikolle.

Moikka kaikille! Onnea plussanneille!:)

Mä sain tänään tämmösen. Kp 34/31. Eilen sain pikkusen hailakamman ja se oli kunnolla nähtävissä vasta 3min jälkeen. Apua kun jännittäää! Yksi lapsi ennestään ja toista toivotaan. Keskenmeno oli 8/15 ja sen jälkeen pidettiin vähän taukoa yrityksestä. Nyt pelkään ettei kaikki oo hyvin kun viiva on noin haalea... Testinä pc.
image.jpeg

Takaisin