Plussa vai ei?

Larissa, niin on, kyllä pitää välillä kahtoa noita kuvia, ettei vaan unta ois. Viikon päästä vika digi, sitten kahden viikon päästä ar-ultra, mun lapsettomuuslääkäri tekee sen ja suunnittelee jatkot.

Kiitos! <3

Onnittelut Maiskukka ja viipsukka, hienot viivat :)

Eipä tossa miun rtestissä taitaa mtn näkyä vai näkeekö kukaan haamua? Alempi ovulaatiotesti ja livena paljon tummempi toinen viiva vaikka ne nyt voi näytää mitä vaan loppukierrosta.

Liitteet

• 1452453238518.jpg
    1452453238518.jpg
    69.3 KB · Katsottu: 270
Senni ihanku vähän ois haamuu tos r-testissä :)

Mielenkiinnosta kysyn kun tosissaan aamupäivällä sain ovis plussan mutta nyt illalla kun äsken tein uuden nii viiva oli jo ihan haalea onko normaalia? :/

Ihan normaalia :) jollain otesti näyttää positiivista vain parin tunnin ajan. Ja siihen voi myös vaikuttaa että kuinka pitkä olit pissaamatta ennen testin teko ja olitko juonu kuinka paljon.
Ehkä siin mun testissä todellakin näkyy jtn, nyt ihan kuivuneena näkyy paremmin. Harmittaa kun en tiedä milloin oli ovulaatio, tilasin sylkiovulaatio testin mikä ei oikein toiminnut mulla.

Liitteet

• 1452455227882.jpg
    1452455227882.jpg
    46.2 KB · Katsottu: 216
Äääää nyt taas tein ovulaatio testin samaan aikaan kun aina ennenkin niin tuli melkein yhtä vahva viiva kun eilen... Millon se alkaa haalistumaan jos se ovulaatio oli nyt eilen?
feceecb12d9efa3cc023eabb4d2a68af
siis vasemmalla tämän päivänen.

Esikko, 2-3 päivääkin saattaa olla tumma viiva o-testissä

Esikko, mulla tulee jonkinlaista viivaa O-testiin läpi kierron. Suositus onkin, että kun O-plussa on testiin saatu niin sen jälkeen ei kannata enää testata. O-testejä on myös eri herkkyydellä eli riippuu myös testin herkkyydestä. Ekan O-plussan jälkeen mulla saattaa olla vahvaa viivaa 2-3 päivää.

Mannikka: olen testannut mut eipä niissä mtn näkyny :/ otesti oli hieman tummempi.. odottelen postiin herkkiä rtestei niin testailen lisää mut eiköhän se täti tänne tulee pian. Tuntuu ettei o mtn järkeä ees testata koska vaikka tulis rtestiin jtn niin menis keskeen kumminki ennen ku ees ehtii kunnol alkaa :(
Täs viel kuva.

Liitteet

• 1452515241706.jpg
    1452515241706.jpg
    53.3 KB · Katsottu: 248
Senni on nois r testeis vähän haamua. Kyllä se pysyvä plussa vielä tulee :) tosin ymmärrän että vaikea luottaa testeihin, miulla vaan kaks kemiallista viime syksynä ja nyt kun sain jo kunnon viivoja niin tekis mieli testata koko aika ja jotain yli 30 testiä mennyt.. :eek:

Mistä te tilaatte noita testejä, jos noinkin paljoa raaskitte käyttää:p Tiedän joo netistä, mutta mitkä siellä on luotettavimmat? Kaupan testeistä halvin löytämäni ollu tuo pc alle 2.50€/2 kpl...

Näettekö näissä mitään? Livenä näkyis jotain tosi haamulaista viivaa/viivanpaikkaa..... Nyt kp27/29 ja ehkä noin dpo 11-12. testi tehty päiväpissasta, noin 4h pidätyksellä. Testinä rfsu herkkä (15mIU).... siksi en olekaan kovin innoissani kun noista rfsuista kuullut niin paljon huonoa....
Vannon PCn nimeen, semmoinen odottaa kaapissa...

Liitteet

• IMG_5047.JPG
    IMG_5047.JPG
    164.8 KB · Katsottu: 267
  • IMG_5071.JPG
    IMG_5071.JPG
    116.5 KB · Katsottu: 268
MrsBee, oon tilannu ebaysta wondfon r-testejä. 20kpl oli jotain 2e..

Sandy, jotain siinä ehkä on, mutta kokeilisin toista testiä. Noihin rfsun puikkoihin ainaakin itsellä tuli vaikka mitä hailuraa :rolleyes:

Sandy: jtn näkyy mut suosittelen pc testia, rfsu voi antaa vahvan viivanpaikankin ja toisilla näyttää vaan haamua vaikka muut testit näyttää jo kunnol plussaa
MrsBee: tilaan raskauskeijusta,nyt jos alkaa menkat niin aattelin tilata ebaysta niit pc:n näköisi testei.
Tein äsken vielä otestiin niin näyttäisi että olisi tummunu lisää, eipä taita kyl ihan plussa olla. Ei ollu vielä tänään herkki testei tullu.

Liitteet

• 1452525080562.jpg
    1452525080562.jpg
    23 KB · Katsottu: 225
Takaisin